کامیابی‌نیا: هواداران پرسپولیس نباید دلهره داشته باشند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:‌ امیدوارم مشکلات باشگاه با بازیکنان و مربیان خارجی برطرف شده تا این مساله موجب دلهره هواداران نشود.

به گزارش مشرق، «کمال کامیابی‌نیا» روز دوشنبه پس از دیدار با مسوولان باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: خدا رو شکر توانستیم امتیازات لازم را کسب و هواداران را خوشحال کنیم. پنج بازی باقی مانده و شرایط به گونه‌ای رقم خورده که به احتمال ۹۵ درصد قهرمانی ما قطعی شده است.

وی افزود: تیم‌های مدعی دیگر با هم بازی دارند. تلاش می‌کنیم در دیدارهای باقی مانده بیشترین امتیاز را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

تکلیف خریدهای جدید پرسپولیس مشخص شد

هافبک باتجربه پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی تیمش، عنوان کرد: مشکلات هست و همیشه وجود دارد و باید مقداری صبوری کنیم. مدیریت هم تلاش می‌کند و ما شرایط باشگاه را می‌دانیم و توافق می‌کنیم. هرچند مقداری دیر می‌شود، اما باشگاه در نهایت مطالبات را پرداخت می‌کند. بازیکنان و مربیان خارجی شکایت کرده‌اند و امیدوارم خطری باشگاه را تهدید نکرده و موجب دلهره هواداران نشود.

این بازیکن در خصوص جام حذفی نیز، گفت: در فوتبال قولی نمی توان داد، اما سعی و تلاش ما این است تا در هر رویدادی، بهترین نتایج را کسب کنیم.

کامیابی‌نیا در مورد فروش احتمالی برخی بازیکنان تیم برای تامین بودجه و پرداخت بدهی‌ها، گفت: امیدوارم همه مشکلات تا پایان فصل حل شود و می‌توان با مذاکره مشکلات را حل کرد. اکثر نفرات قرارداد دارند و بشار رسن هم در ایران راحت است و مشکل او حل خواهد شد.

وی در مورد دیدار با نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: بازی در زمین این تیم سخت است و باید تمرکز کنیم تا بتوانیم با تاکتیک‌های سرمربی با سه امتیاز به تهران بازگردیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 1
    نیاز به تاکتیک و تمرکز نیست این هفته بازی را نمی برید دیگه قهرمانی مسجل شده وپوکر انجام شده وعدد 4 که قلقلک تون میکرد هم خنثی شد دیگه برنامه جور دیگست حالا می بینید
  • lمحمد IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    0 0
    تا حمایت وزیر و پسرش از تیم هست چرا هوادار دلهره داشته باشه !!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس