کد خبر 1097050
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
دنبال بهترین راه برای آینده هستیم/ می‌دانم اوضاع تیم ملی خوب نیست

سرمربی تیم ملی ایران گفت: می دانم که حضور در جام جهانی برای مردم ایران بسیار مهم است.

به گزارش مشرق، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی نوشت: دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی پس از مراجعت به ایران فعالیت‌هایش را متوقف نکرده است. در شرایطی که تیم ملی در رقابت های انتخابی آسیا برای حضور در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ و جام ملت های آسیا چین ۲۰۲۳ با چالش بزرگی روبرو است، اسکوچیچ پیش از آغاز دوباره رقابت های گروه C در ماه اکتبر ، مشغول بررسی وضعیت بازیکنان است.

سایت کنفدراسیون در بخش دیگری از این مطلب آورده است: اسکوچیچ برای پیروزی در ۴ مسابقه آتی تیم ملی و صعود به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مصمم است که بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد.

وی گفت: از زمانی که به ایران بازگشتم ، برای نظارت بر بازیکنان در مسابقات لیگ شرکت کرده ام. من به تماشای مسابقات ادامه می دهم تا بازیکنان بیشتری را ببینم.

بیشتر بخوانید:

سناریوی فوتبال ایران برای پاییز

سرمربی تیم ملی ایران افزود: درست است که اوضاع در گروه ما خوب نیست اما در حال تجزیه و تحلیل عملکرد خود هستیم تا بهترین راه را در آینده بیابیم. می خواهم کارهای بزرگی را در اینجا انجام دهم و به هواداران قول بدهم که وضعیت با گذشته متفاوت خواهد بود. من از خودم انتظار بیشتری دارم و می دانم که همه ایرانی ها انتظار دارند که در جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کنند. من مسئول آن هستم ، به همین دلیل اینجا هستم.می دانم که حضور در جام جهانی برای مردم ایران بسیار مهم است.

اسکوچیچ افزود: وقت آن است که بزرگ فکر کنیم. ایران کشوری مهم در آسیا است و ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا راه پیشرفت از گروه خود را هموار کنیم. ما باید ایده های خوبی داشته باشیم. در این زمان ، ما به پشتیبانی نیاز داریم و باید تمام انرژی خود را متمرکز کنیم تا کارمان تمام شود.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    تو هم بچاپ و برو فیفا با شکایت سوبله اش کن واسه خودت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس