حجار

معادله ساده و آشنایی است: هدف از فتنه‌سازی فتنه‌گرانی چون حجاریان، ایجاد بحران و بردن نظام به گوشه رینگ است، تا در فضا آشفته و تیره‌ی فتنه، بی‌کفایت‌ها و نامحرمان به کرسی‌های قدرت دست یابند.

سرویس سیاست مشرق- در مناظره علیرضا زاکانی، نماینده مجلس و فعال سیاسی اصولگرا با مصطفی تاجزاده، از فعالان رادیکال جریان اصلاحات (۲۵ دی ۹۷) در موضوع فتنه سال ۷۸ و فتنه ۸۸، زاکانی جمله‌ای طلایی به این مضمون گفت که «پشت هر فتنه، یک غارت بزرگ نهفته است».

ظاهرا تقدیر این است که هر چه که از عمر دولت اعتدال، که عملاً دولت اصلاح طلبان است، می‌گذرد، مظاهر و جلوه‌های بیشتری از معنای این جمله زاکانی آشکار ‌شود. جدای از اینکه به قول زاکانی در همان مناظره، کابینه دولت اعتدال، عملاً همان کابینه میرحسین موسوی بود که تنها ۴ سال دیرتر تشکیل شد و همه «ژنرال» های دولت‌های یازدهم و دوازدهم از قبیل زنگنه و آخوندی و نعمت‌زاده و ربیعی و یونسی و جهانگیری و…در سال ۸۸ در ستاد میرحسین موسوی حضور داشتند، در سطح خردتر و مدیریت میانی کشور، اوضاع به مراتب وخیم‌تر است و عملاً بخش زیادی از فتنه‌گران محکوم شده در سال ۸۸، هنوز جای مهر دادگاه فتنه کمرنگ نشده، به صورت خزنده و چراغ‌خاموش وارد مناصب اجرایی شده‌اند. به این‌ها باید «رانت» ها و «ویژه‌خواری» ها را هم افزود که چون پای حکم اداری و ثبت در سیستم و پوشش رسانه‌ای در میان نیست، معمولا کشف آن سخت‌تر است.

اگر سال گذشته، مشرق در چند گزارش به «رانت» های خاص اصحاب فتنه از خوان گسترده دولتی پرداخت؛ اگر از مسوول ستاد انتخاباتی موسوی در 88 گفت که فقط در یک قلم از صندوق بازنشستگی کشوری بابت عضویت در هیات مدیره، «17 میلیون» تومان حقوق می گرفت؛ اگر از نماینده رادیکال مجلس ششم و از بانیان اصلی نامه «جام زهر» به رهبری و «تحصن» در مجلس نوشت که مدیرعامل یک شرکت پولساز پتروشیمی دولتی شد؛ اگر از مشاور ارشد شیخ فتنه(مهدی کروبی) با تحصیلات در رشته «تاریخ» سخن گفت که مشاور ارشد دو وزارتخانه اقتصادی است و اگر... امروز نوبت به «نظریه‌پرداز» اصلی و دیرپای جریان «استحاله و تسلیم»، یعنی جناب سعید حجاریان رسید که اسناد ویژه‌خواریش برملا گردد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

مشاور میرحسین و فتنه‌گر ۸۸ هم «نجومی بگیر» از آب درآمد/ چرا پشت هر «فتنه» یک «تاراج» نهفته است؟ +تصاویر

ماجرای یک استاد «تاریخ» که مشاور ارشد دو وزارتخانه اقتصادی است! / باز هم پای محمد شریعتمداری در میان است +تصاویر و اسناد

ماجرا از این قرار است که علی خضریان، نماینده تهران در مجلس، در توئیتی نوشت:

" در سوال از وزیر جهاد کشاورزی پیرامون حذف بودجه خودکفایی گندم از یک شخصیت پرنفوذ سیاسی گفتم که با استفاده از فضای تضعیف شده تولید داخلی اقدام به واردات محموله‌های گندم از خارج از کشور نموده است؛ این شخص کسی نیست جز جناب سعید حجاریان از تئوریسین‌های جریان اصلاحات!

علی خضریان

جناب حجاریان همچنین از تئوری‌پردازان و حامیان اصلی روی کار آمدن دولتی است که با بی‌تدبیری‌هایش از طرفی خودکفایی کشور در موضوع استراتژیک گندم را به مخاطره انداخته و از طرف دیگر بستر را برای واردات این کالای سابقا خودکفا شده با ارز مرجع (جهانگیری) برای وی امثال فراهم ساخته است. "

خضریان در ادامه همین توئیت، از شرکت خانوادگی نظریه‌پرداز «فتح سنگر به سنگر»، در زمینه واردات گندم با ارز مرجع، پرده‌برداری کرد:

جناب سعید حجاریان در ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۹۲ و تنها چندماه پس از پیروزی جناب #حسن_روحانی و استقرار #دولت_یازدهم، با شراکت فرزندش محسن، اقدام به ثبت شرکتی به نام #راشا_تندیس_پارسیان در حوزه واردات کالاهای اساسی نموده است.

اسناد نشان می‌دهند جناب حجاریان تحت لوای این شرکت خانوادگی و در ادامه فامیلی، چندین محموله محصولات زراعی اعم از گندم را به کشور وارد کرده است؛ تا حذف بودجه #خودکفایی_گندم توسط #دولت و ادامه روند #واردات گندم، ضربه محکمی به تولید این کالای استراتژیک بزند.

آقای حجاریان درحالی ژست #جامعه_مدنی، حمایت از جنبش پابرهنگان، سینه چاک کردن برای قیام گرسنگان و... را بیان نموده که یکی از کاسبان نان مردم در شرایط کمبود ارز می‌باشد؛ و انتظار می‌رود پیرامون نقش خود در مدیریتی که مردم را دچار این آشفتگی‌های #اقتصادی نموده است، توضیح دهد. "

البته «چپ» های سابق و اصلاح‌طلبان کنونی، عادتی دیرین در «چپ‌نمایی» در ملاء عام و «رفاه‌جویی» و «تنعم زدگی» در زندگی خصوصی دارند. شاید اگر کسی همت کند و صرفا آدرس منازل اعاظم و شیوخ اصلاح‌طلبان را احضاء‌ کند، میل وافر این «عدالت‌خواهان» شبه‌کمونیست دهه 60 به «فرمانیه‌نشینی» و «زعفرانیه ‌نشینی» و قلهک‌نشینی» برای عموم آشکار گردد. جالب این‌جاست که یک کاربر توئیتر پای یکی از توئیت‌های خضریان، نماینده تهران، مدعی «برج‌سازی» حجاریان در محله نیاوران شده است:

صحت و سقم این ماجرا را به اهل تحقیق و بررسی وا می‌گذاریم، اما سوابق دوستان و همفکران حجاریان، از این موارد بسیار در کارنامه دارند. کما این که چندی پیش، در پی نامه فتنه‌گرانه محمد موسوی خوئینی به رهبر انقلاب، «وحید اشتری»، به ملک 15 هزار متری در اختیار خوئینی اشاره کرد:

 نکته اما این‌جاست که این دو چهره خاص اصلاح‌طلبان، یعنی موسوی خوئینی و حجاریان، که میل وافری به «پدرخواندگی»، «نظریه‌پردازی» و «استراتژیست» بودن در اردوگاه اصلاح‌طلبی دارند، سال 97، با بازگشت تحریم‌ها و شروع زنجیره‌ای از بحران‌های اقتصادی در کشور، به زعم خود پروژه‌ای را با هدف بازسازی تصویر خود از «فداییان دولت روحانی» به «چپ‌های اسلامی احیاء شده» کلید زدند تا با خالی شدن شعارهایی چون آزادی کنسرت و ربنای شجریان از محتوا و فایده و برجسته شدن مطالبات اقتصادی، از قافله عقب نمانند.

در 1 بهمن 97، محمد قوچانی، سردبیر روزنامه «سازندگی» و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، در سرمقاله‌ای مختصات این پروژه «پدرخواندگان» اصلاحات را ترسیم کرد. در این مقاله، قوچانی (شاگرد و دست‌پرورده مکتب سازمان مجاهدین انقلاب و حجاریان و شرکاء در نشریه عصر ما) در ظاهر با هدف نقد آنچه «جناح چپ» اصلاحات می‌خواند، از احیای «چپ اسلامی» (به سبک دهه ۶۰) می‌گوید، اما واژگان و ادبیاتی که درباره این «جناح چپ» به کار می‌برد، بیشتر شکل یک رپرتاژ را دارد.

به نوشته‌ی قوچانی، این جریان به دنبال محوریت یافتن سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها در جریان اصلاحات به جای سیدمحمد خاتمی بودند که بخش چشمگیری از «سرمایه اجتماعی» خود را در سبد «تَکرار» برای لیست امید مجلس و ابقای دولت روحانی به باد داد. قوچانی تلویحا از جایگزینی دوگانه «بازرگان-خاتمی» با دوگانه «شریعتی-خوئینی» در این پروژه خبر داده بود. [1]

اما انتشار اسنادی از ان دست که خضریان منتشر کرد، بار دیگر نشان داد که قبای «عدالت‌خواهی» بر تن اصلاح‌طلبان بیش از حد گشاد است و این جریان آن‌چنان با نوع وطنی «نولیبرالیسم» سیاسی-اقتصادی گره خورده است که با ده‌ها پروژه «عملیات روانی» (که ظاهرا حجاریان و رفقایش خود را استاد آن می دانند) نمی توانند این جامه را بر تن ایشان اندازه کرد.

شاید هیچ‌ حرکتی به قدر حرکت زاکانی در همان مناظره معروف با تاجزاده نمی‌توانست ماهیت واقعی جریان رادیکال اصلاحات را به لحاظ نمادین نشان دهد، آن‌جا که او تصویر حسین فریدون و تاجزاده را که در حال گپ و گفت هستند، بالای دست گرفت و به تاجزاده یادآور شد که حتی به اندازه یک «توئیت» در برابر جریان‌های فاسد و رانتخوار وابسته به دولت موضع نگرفته است. به هر حال، به مصداق همان مثل قدیمی، «چاقو دسته خود را نمی برد».

معادله ساده و حالا دیگر آشنایی است: هدف از فتنه‌سازی فتنه‌گرانی چون حجاریان و تاجزاده، ایجاد بحران و بردن نظام به گوشه رینگ است، تا در فضا آشفته و تیره‌ی فتنه، بی‌کفایت‌ها و نامحرمان به کرسی‌های قدرت دست یابند و با تفکرات التقاطی و انحرافی یا خودباخته‌ی خود، کشور را دچار فلج کامل کنند که خروجی نهایی آن تسلیم در برابر نظام سلطه و دادن امتیازات بزرگ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 90
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 46
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    دستمزد این چند دهه فتنه انگیز هاش بود که بحسابش ریختند
    • حجاریایون IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      خفه شو دهنتو ببند حجاریان بزرگ مرد شریفیه و ما پیروانش نیز به زودی به فرمانش قیام خواهیم کرد و کشور را به آتش خواهیم کشید .
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      58 8
      جناب حجاریان یهودی تازه مسلمانه به زودی اون و طرفدارهای ملعونش رو آتیش میزنیم
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      41 7
      بله به زودی قیام خواهیم کرد ولی علیه مفسدان و ریشه این فساد ها رو آتیش میزنیم نه کشورو
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      29 2
      حجاریان امّ القیّ اصلاح طلبان تهوع آور!!!!
    • مهدی IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      13 3
      دو نفر اعدامی که به فتنه فکر می کنند خدا لعنتشان کند.
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      4 30
      جان ناقابلم فدای دکتر حجاریان کبیر
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      14 0
      14:55. ما هم میگیریمِت دستات رو محکم نگه می داریم تا جُنب نخوری ، بعد گندم می ریزیم تو تمام نایژَک هات! که به جای هوا، گندمِ ری میل بفرمایند!!!!!!!!!!!!!
    • قریشی IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      22 1
      در پاسخ به ۱۹:۳۰ : جان امثال تو بر اساس گفته خودت ناقابله که فدای یک همچین انگل های دست پرورده صهیونیست باید بشه! نوش جونت
    • مجید IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      2 1
      جهت اطلاع دوستان که میگن هماهنگ شده بود عرض کنم اتفاقاً هماهنگ نشده بود و درسته که از خود به اصطلاح دوم خردادی ها بود ولی قرار بود حجاریان را بکشه تا به عنوان شهید اصلاحات علم کنند در ادامه قتلهای زنجیره ای که اونم دست خودشون توش آلوده بود شاید بعضی ها برنامه چراغ یادشان باشه
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      2 1
      لابد هزینه به اتش کشیدن راهم عربستان می دهد
  • ناخدا IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    44 11
    دم سعیدعسکرگرم که چندین سال قبل اونوبهتره ازمن وشماشناخته بود.الخ
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      12 29
      دم شما گرم گه این قدر راحت و بی دردسر فریاد میزنید زنده بابد تروریست !
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      15 7
      اینجوری هم که میگی نیست سعید عسگر از خودشون بود اون ترورهم ساختگی و برای مظلوم نمایی و حمله به نظام بود آخرین خدمتشم اداره کردن چندتا ستاد انتخاباتی روحانی بود
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      14 6
      اشتباه میگی سعید عسگر از خودشون بود و قرار نبود تیر رو تو مغزش بزنه
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      6 0
      با خودش هماهنگ شده بود که فقط ترور نا فرجام باشه یهو ترسید دستش لرزید زودتر ماشه رو کشید....
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      4 1
      سعید عسکر از عمتل خودشون بود و حساب شده ترورش کردن این شخص بعدها بطور آشکار در حلقه حجاریان در آمد و شد بود
    • CA ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      3 6
      خاک بر سرت که از سعید عسکر تروریست حمایت میکنی
  • سعید IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 41
    چقدرر تهههمتتتت
    • مانی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      23 2
      سعید.؟.. خودتی سعید؟...سلطان؟...خودتی حجار؟؟؟...
  • افرا IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 24
    خوشمزه در اردوگاه اصولگرایان روهم بگو ، دیگ به دیگ میگه روت سیاه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • CA ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    15 38
    الان سعید حجاریان با وارد کردن 180 میلیون تومن گندم ضربه محکمی به تولید این کالای استراتژیک زده؟ نمیدونم چجوری خندتون نمیگیره با این مزخرفاتی که مینویسین ولی ما که حسابی سرگرم مشیم دمتون گرم!
    • محمودرضا IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      33 4
      دوست عزیز اون 180میلیون فقط سند یک مورد از وارداتشه این کارو چندین بار انجام داده البته اگر دقت کنی در سند دیگه مبلغ 540 میلیون هم هست البته این گروه از این اسناد افشا شده زیاد دارن فقط مردم و اهل فن باید کمتر تعصب به خرج بدن و دنبال حق باشن
    • CA ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      4 24
      دوست عزیز اولا که مورد 540 میلیونی مربوط به جوی دامی هست که قطعا غذای دام کالای استراتژیک به حساب نمیاد بعدشم شما روی چه حساب میگی موارد دیگه ای هم هست؟ مطمئن باش اگه سند دیگه ای در کار بود با این سند 180 میلیون تومنی خودشون رو مسخره من و شما نمیکردن
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      21 1
      تو اصلا بگو یک کیلو به چه حقی ایشون که صبح تا شب برا نداری مردم مینالن دیگه چرا ؟! مشخصه یه افسادی پیرو ایشونی
    • ghostdog IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      1 0
      وقتی یه سندی رو میشه یعنی 100 برابر اون سند وجود داره ولی رو نشده
  • بهنام ولی وند IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    19 2
    شما ها که این همه خیانت رو میبینید چرا دستگیر و محاکمه نیمکنید؟ چرا ؟ چرا ؟
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      16 3
      به خاطر گوسفندهای الاغی که طرفدارشن
  • وزیر درد IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    7 3
    همه ما بازیچه ایم. دیالوگ ماندگار رحمان 1400
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    16 6
    فتنه گر که بود الان مفسد اقتصادی هم که شد بی برو برگرد سر به نیستش کنید تا مردم در نبود این زالوها نفس بکشند
  • علی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    11 8
    ای خدا نبخشه اون سعید عسکر(البته اگه درست گفته باشم) که نتونست گلوله رو تو کله پر ازخیانت وکثافتی حجاریان بزنه. مردحسابی یه کم تمرین می کردی دیگه. یک رانتخوارها ویژه خوار کثافت رو نتونستی به جهنم بفرستی. دفعه بعد دقت کن دیگه.
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      4 4
      نمی دونی یا خودت رو زدی به اون راه؟؟! سعید عسگر تو انتخابات 88 تو ستاد میرحسین موسوی بود مهره خودشون بود تا یه ترور نافرجام انجام بده چون خاتمی گفته بود اصلاحات خون می خواهد نمی دونی یا عمدا میخوای کسانی که نمیدونن رو منحرف کنی؟؟؟
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    12 2
    به نظر من لقب حیف نون براش بهتره، مرتیکهٔ جفنگ!!!
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    12 1
    خدایا شر این دزدان بیت المال رو از سر این مملکت اسلامی قطع بفرما و خوار و رسواشون کن
  • ناشناس IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    13 1
    دستت دست یهودیست
  • علیرضا IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    3 1
    آقای حجاریان از شما بعید بود
  • GB ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    8 1
    خدایا چرا یه گارد آهنین تشکیل نمیشه از امت حزب الله برای کندن ریشه این جنایتکاران خائن؟ والله اولین نفر حاضرم ثبت نام کنم.
    • احمد IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      2 0
      همین حجاریان و عباس عبدی و محسن آرمین و اکبر گنجی و محسن مخملباف یه زمانی به خیال خودشون گارد آهنین محافظت از انقلاب بودن. اون موقع تو افراط بودن الان تو تفریط. آگاهی و عقل و شعور با زحمت بدست میاد، نه جو گیری و رادیکال بازی.
  • امید IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    10 0
    آقای حجاریان , تئوریسین اصلاحات در پیشنهادی از اصلاح طلبان در خواست کرد تا فیش های حقوقی خود را منتشر کنند و پیش قدم اجرای قانون "از کجا آورده اید" شوند. اما امروز ملت ایران از آقای حجاریان خواهند پرسید از کجا آورده اید؟
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 2
    بابا اون سعید عسگر به دستور خود حجاریان اومد خود حجاریان را ترور کرد برید یک ذره تحقیق کنید چون نوشتن دلیلش یک مقاله کامل می شه
  • علـی IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    10 0
    تیتر رو باید میزدید: پیوند ناگسستنی خیانت و غارت اصلاحات!
  • میم IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 11
    دوستان سعید عسگر در مشرق هنوز برای توجیه دوست تروریستشان به جعلیات پناه می برند. اولا صحت و سقم این ادعا مشخص نیست دوما مگر کار غیر قانونی انجام داده است؟ کدام کار این شرکت غیر فانونی است؟ نکند انتظار دارید حجاریان و خانواده اش هر روز به جای غذا فحاشی های شما دوستانتان را بخورند که ناجوانمردانه ترورش کردید و بعد از سال از تن فلج و مرده اش هم می ترسید. شما که در اسم بردن از تمام شخصیت ها در چند پارگراف از کودکی تا پیری اش را می نویسید چرا ننوشتید که ایشان را چه کسی ترور کرد و عاقبتش چه شد. با تهمت و افترا و بد اخلاقی می خاهید بین مردم نفوذ کنید ولی کور خوانده اید شما مطرود جامعه اید
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      10 3
      چه رویی دارید شما مزدورهای افسادی حتما جامعه عاشق شما افسادیون هستن با شاهکار دولت تدبیریتون با دلار ۲۶ تومنی دم سعید عسکر گرم ای کاش ادرس تو رو هم داشتیم همیم بلارو سرت میاوردیم اونقدر تروریست تروریست کن تا جونت در بیاد با شما جماعت پرروی طلب کار فقط باید با همین زبون صحبت کرد
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      11 1
      مرغ هر جا دون میخوره، تخمش رو همون جا میذاره....... سعید عسگر از طرف خود اصلاحات مامور بود برای مظلوم نمایی و بقایی اصلاحات با فرمان رمز خاتمی که گفت اصلاحات خون میخواهد یه ترور نافرجام بکنه که این کار رو هم کرد رهبر دستور داد باید به جرمش رسیدگی بشه اما سعید حجاریان گفت من بخشیدمش اصلاحطلب ها گرگ یهو مهربون شدن بعدم سر و کله سعید عسگر تو ستاد میرحسین موسوی کنار حضرات پیدا شد شما اصلاح طلبا، یه عمره با دروغ و مظلوم نمایی و متهم کردن این و اون، پدر ما مردم رو دارید درمی‌ارید
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      0 2
      صنعتی و سنتی و رو با هم نزن، سندها رو نمیبینی
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    8 1
    لعنت بر همشون کلاه‌گداران افسادطلبچی
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    8 0
    چرا این انگل ها محاکمه نمیشن اصلاحات تشکیل شده از انگلها
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    با به بن بست کشیدن کشور،تله اصلاطلبان برای اصولگرا تکمیل میشود
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    باکارنکردن-بتن ریزی زیربنای اتمی وبالستیک-حقوق،انواع فساد وامتیازات نجومی و به بن بست کشیدن کشور،تله ودام اصلاحطلبان برای اصولگرا تکمیل میشود
  • سید IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 0
    از جناب آقای رییسی خواهش میکنیم که، مثل سلطان قیر و سلطان سکه که سریع محاکمه و اعدام شدند، ومثل سلطان خودور که حکم اعدام براشون صادر شد، و به دور از هرگونه فشار سیاسی به اتهام حجاریان هم رسیدگی شود که بسیار موجب اعتماد بیشتر به دستگاه قصا میشود
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    5 0
    فکر میکنید احزاب برای چی اینقدر دست و پا برای قدرت میزنن.برای همین رانت هاست.رانت ها میچرخه.امروز این سلطانه فردا یکی دیگه.خوبی این مقاله اینه که دست هم را رو میکنید تا قدرت و سود سلاطین کم بشه.امیدوارم یک رویه بشه.نه اینکه با بسازید و کسی را لو ندید
  • علی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 0
    کار مملکت به کجا رسیده که یک عده خیانت کار و جنایت کار هر کاری دوست دارند انجام می دهند
  • ریز بین IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    2 0
    طرف پیژامه پوشیده، چه لمی جلوی دلبرش داده !ه ه ه ه ه آهان پاشو پاشو گندسو در آوردی ....
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    3 0
    این حجاریان از گندم ایران خورد در صورتیکه ابن سعد نتونست کندم ری رو بخوره
  • معرفت IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    2 6
    از لقب دادن به. یکدیگر بپرهیزید لاتنابزوا بالالقاب قرآن کریم بهترین روش بیان مستدل و توام با احترام است
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      4 1
      برو معرفتت رو از سلفطه اصلاحات خارج کن. جاهای دیگه هم کلاس برگزار می کنند.لقب دزد دزده دیگه! این توصیه برای مسلمانان عادیست، نه مجرمان که مجرمیتشون ثابت شده. یارو پدر بازار رو در اورده . خود خدا فرمودند اولئک کالانعام بل هم اضل . اینها چهارپا هستند و بلکه بدتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
      3 1
      هم در قرآن و هم در نهج البلاغه افراد را با القاب مختلف مثال زده است.
  • DE ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    6 0
    اگر پولشویی های اصلاحاتچی ها رو بشه و دستشان از پول های کثیف کوتاه بشه اصلاحات خود به خود منحل میشه زیرا اصلاحات بر پایه و اساس رانتخواری و دلالی و شیتیل و داداچ بازی و حمله ملخی به نقاط پولساز کشور طرح و برنامه ریزی شده .اسلام امریکایی یا همان اسلام زر و زور و تزویر و مرفهین بی درد اسلام اصلاحاتچی طلبان است
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    5 1
    حجاریایون می توانید آشوب بپا کنید یا سطل آشغالها را آتش بزنید یا اموال مغازه های مردم را به سرقت ببرید. اما تحمل بازداشت ،محاکمه ، حبس ، اعدام و...را هم داشته باشید.
    • DE ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      2 0
      سطل آشغال: می توانید آشوب بپا کنید یا حجاریانی ها را آتش بزنید یا اموال مغازه های مردم را به سرقت ببرید. اما تحمل بازداشت ،محاکمه ، حبس ، اعدام و...را هم داشته باشید.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    5 0
    کیسینجر ر ر ر ر اصلاحات !!!!! اطفا این افظ رو قلم بگیرید شخصیت آقای کیسینجر هرگز قابل قیاس با این شخص نیست درسته که کیسینجر برای ما شخص قابل احترامی نیست ولی از آن جهت که در راستای منافع کشورش گام برداشته قابل اعتناست لیکن آقای حجاریان در راستای منافع کشورش نبوده و همواره مشغول تئوریهای براندازانه و توطئه آمیز بر ضد منافع کشور است
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    5 2
    آسیاب به نوبت.نوبت به خاخام سعید حجاریان هم میرسه.
  • سید مهدی IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    7 1
    حجاریان و اسرائیل پیوندتان مبارک
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    5 1
    «پشت هر فتنه، یک غارت بزرگ نهفته است». خدا لعنتتون کنه افتضاحاتیها. لعنت به اصلاحاتتون!
  • علی کوثری IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 0
    ملت منتظر افشاگری های بیشتر از مدعیان دروغین، این بردگان زر و زور تزویر ، محاکمه همه غارتگران بیت المال. ورسوا کردن فتنه گران از حسین فریدون تا حجاریان و خویینی وبازگرداندن اموال غارت شده در حق ملت حداقل خواسته تن هاو روان های مصدوم خنجر کین اشعث ها را تمنا میکند، انشاءالله
  • علی کوثری IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    4 0
    باسلام، بهتر است اینگونه افشاگری ها بیشتر و بهتر در رسانه‌ها ومخصوصآ فضای مجازی بیشتر نشر شود تا عوام متاثر از دستگاه تبلیغاتی صهیونیستی این جماعت بیشتر با اهداف این جریان خائن که از کمیته‌x قی طریه هدایت می‌شوند بانابودی کانون فتنه چشم فتنه گران نابود شود انشاءالله
  • علی کوثری IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    3 0
    باسلام ، اگر برادران عزیز فکر میکنند که داستان کرسنت واستاتکو به رشوه ۴۰۰ میلیونی ختم شده سخت در اشتباه هستند، متاسفانه فاجعه بسیار تلخ تر از این حرف ها بوده و ناگفته‌های های بسیار !!!
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    2 1
    وای اگر رهبرم حکم جهادم بده!*
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    1 0
    لیبرالیسم؟یا داعش اقتصادی اینها به صغیرو کبیر رحم نمیکنن
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    ▪️به اینهایی که دارای‌‎ ‌‏املاک و ثروت زیاد هستند، به اینها عرض می کنم که یک قدری به‌‎ ‌‏حال این #فقرا برسید امام خمینی(ره) | ۶۲/۱/۱ دولت دیده حجاریان فقیر هست خواسته کمکش کنه شما چقدر بخیل هستید
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    3 0
    ما هی با خودمون میگفتیم این تئوریسین های حزب چپ چطوری نون در میارن میخورن،آخه با نشستن یکجا تئوری بافی که نون در نمیاد،نگو این تئوری ها عجب نون چرب و چیلی ازشون در میاد
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    3 0
    خداهمه نفوذیهای دشمن روبرملامیکنه.انشالله
  • محمد IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    3 1
    خدا شر این افلیج عقب مانده فکری بارانداز و دوستانش را بکند
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    0 0
    اگه بخایم واقعا کشورازین جاسوسان ووطنفروشان پاک بشه .اول باید مجلسو اب بکشیم .وبعد قوه قضائیهرو همه منافع ملی .اسلامی انقلابی فدای مصلحت سازیها دراثر ترس فشل بودن این دوقوس وتا اینا درستو حسابس انقلابی بدون الوده به مصلحت سازی نشه. پاک بودن نظام ازین ناپاکان محاله .واینکار کار هرکس نیست .واقعا مردانی الهی اسمانی مثل خمینی ره نیاز داره.واسلام
  • سید مهدی IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    1 0
    چقدر این افتضاح طلبان افتضاحشون رو تکرار میکنن ؟ تا کی باید افتضاحات این جماعت خود فروخته رو تحمل کنیم؟
  • مصطفی IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    0 0
    لعنت بر ظالم تهمت زن حزب باد
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    0 1
    همه تون سر و ته یه کرباسین
  • IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    1 0
    به زودی اوضاع آنقدر ملتهب میشه که سران اصلاحات باید دنبال سوراخ موش بگردند
  • ناشناس IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    0 0
    مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان ۱۹۹ تن که چی مشرق آخه این خبر اصلا ارزش گفتن داره مثلا که چی سلطان گندم، خجالت نمیکشی ،با ۲۰۰ تن واردات گندم بهش سلطان میگی ۱۰ میلیون تن تولید گندم داریم ۱۹۹تن گندم وارد کرده اونم باقیمت ۹۰۰ تومن در حالی که قیمت خرید داخلی ۲۵۰۰ تومنه کار خوبی کرده منم باشم وارد میکنم به کجا بر میخوره خواهشا برو گندی که اصولگرایان در دوران احمدی ببار آوردن حرف بزن سعید حجاریان یکی از خوبای ایرانه فتنه فتنه نکن اصلا شما غیر فتنه گفتن چیزی ندارین بگین کلا تو خالی و تهی و پوچ هستین هنوزم اون اخلاق بگم بگم احمدی رو دارین که اخر سر جلو رهبر هم واستاد
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      0 0
      داخل یک مرحله 199 میلیون تن وارد کرده، 5مرحله وارد کرده، بعدشم بگو 1 تن وارد کرده، این اسمش رانته، چرا به من یا مردم عادی وارد کنن، چرا وقتی در گندم به خود کفایی رسیدیم و اون کشاورز بدبخت زحمت کشیده تولید کرده، به ایشون رانت واردات گندم میدن که از کشاورز به نازلترین قیمت بخرن یا رو دستش بمونه
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      1 0
      وقتی رانت واردات گندم رو داره برج 15طبقه میزنه تو نیاوران، احمدی نژاد پولها رو بالا کشیده، ولی این پاکدستهای اصلاح طلب همه در محله های فقیر نشین نیاوران و لنجک تجریش و فرمانیه خونه کاهگلی دارن
    • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      0 0
      در پنج سال وارد کرده و یک مرحله ش اینی که شما میگی بوده، در ضمن اصلا بگو 1 تن چرا به من ندادن وارد کنم، چرا به مردم عادی ندادن وارد کنن، این اسمش رانته، و با همین رانتها ....طبقه می زنند، اکثر اصلاحیون توی محله های فقیر نشین ولنجک نیاوران و... با خونه های کاهگلی دارن زندگی میکنن
  • ابوالفضل SG ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    2 2
    ههههههه حالا که چی اصلاح طلب و اصول گرا همه از یه قماشن
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    1 0
    سایت فرارو زده قانونی شرکت زده قانونی وارد کرده، مردم رو چی فرض کردین، این اسمش رانته، خب چرا به من در این پنج سال واردات گندم رو ندادن، ممکنه بگن شما شرکت نداشتین، اگر می گفتن واردات گندم رو به شما میدیم، ایکی ثانیه شرکت میزدم، بابا جمع کنید طرف بلافاصله بعد از روی کار اومدن دولت مطبوعش شرکت میزنه و واردات گندم رو بهش میدن اونم چند سال متوالی، رانت استفاده کرده و کشاورز رو در حالی که در گندم به خودکفایی رسیدیمه به خاک سیاه نشونده
  • علی حیدری IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    3 0
    ما یک ضرب المثل داریم که میگویند اسم کچل را می گذارند زلفعلی اسم غارتگران بیت المال و پادو های انگلیس و آمریکا را گذاشته اند اصلاح طلب ، مرگ بر نوکران آمریکا و انگلیس
  • علی IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    3 0
    راه حال مجازات سخت تا حداعدام سردسته های دزد وخاین اصلاحات و اعتدال همچون این و بقیه دارو دسته روحانی..حبس طولانی مصادره اموال بقیه..نیابد رحم کرد
  • ع IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    0 0
    إِنَّهَا كَفٌّ يَهُودِيَّةٌ
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    0 0
    پشت این فتنه علیه حجاریان، رشوه ی ۶۵ میلیاردی نهفته است . خضری و شما اگر راست می گویید آن را شفاف سازی کنید.
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
    0 0
    سه میلیون تن گندم
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    مرگ بر مفسدان اقتصاد ی مرگ بر رانتخوارها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس