نادر طالب‌زاده - نمایه

نادر طالب زاده گفت: با سوابقی که آقای یزدی دارند، با آشنائیتی که با مستندسازان دارند و با تجربه اجرایی که دارند انتخاب ایشان به عنوان مدیر شبکه مستند، انتخاب بسیار مناسبی بوده است.

به گزارش مشرق، نادر طالب‌زاده مستند ساز درخصوص انتصاب محسن یزدی به ریاست شبکه مستند سیما، گفت: با سوابقی که آقای یزدی دارند، با آشنائیتی که با مستندسازان دارند و با تجربه اجرایی که دارند انتخاب ایشان بعنوان مدیر شبکه مستند، انتخاب بسیار مناسبی بوده است.

ببینید:

فیلم/ پشت پرده تعطیلی برنامه ثریا

وی ادامه داد: ایشان در خبرگزاری فارس در بخش بین‌الملل مدیر بودند و در بخش فرهنگی مدیرکل بوده‌اند که نشان از اشراف ایشان بر عرصه خبر و بین‌الملل دارد. پس از آن در حوزه هنری مسئول بخش مستند بودند که در آن دوره کارهای خیلی فاخری تولید شد.

طالب زاده با بیان اینکه یزدی مستند حوزه هنری را تاسیس کرد و در حوزه کارهای برجسته‌ای هم ساخته شد،  اظهارداشت: بسیجی بودن، انقلابی بودن و متعهد بودن از جمله شاخص‌ترین ویژگی های آقای یزدی است، هرچند ایشان جزو بدنه صداسیما نبودند اما اصرار به حق آقای فروغی باعث شد ایشان به شبکه سه بیایند چراکه بنده می‌دانم این فرد مشاور بسیار توانایی هستند.

وی افزود: در برنامه مکث که در ماه رمضان داشتیم، اگر نبود آقای یزدی، قطعا با آن ترکیب خوب برنامه نمی‌رسیدیم. خیلی مهم است که یک مدیر در کنار سازنده حضور داشته باشد و کمک بدهد.

طالب زاده ادامه داد: آقای یزدی همه سوابقی که نیاز بوده از جمله سیاسی، فرهنگی، بین‌الملل و خاصتاً مستند را برای ورود به شبکه مستند، دارا هستند.

طالب‌زاده تصریح کرد: در سال ۸۸ در دیدار با رهبری پیشنهاد دادم برای جواب به مشکلات روز نیاز به یک شبکه مستند هست که پس از آن دیدار به جناب ضرغامی دستور دادند شبکه مستند تشکیل شود و از آن زمان این شبکه تا امروز همه ویژگی‌هایی که لازم دارد را داراست بجز بودجه که به همین‌خاطر نتوانست در بعضی حوزه‌ها وارد شود که نیاز جامعه است.

وی افزود: مدیران سابق این شبکه تلاش بسیاری برای ارتقا، شبکه کشیده‌اند و شبکه مستند بعنوان یک شبکه فاخر شناخته شد و حال مطمئنم با سکانداری آقای یزدی این مسیر با قدرت ادامه پیدا میکند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    مبارکش باشه
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    انشالله خیره... کارنامه عملی آدمها ارزش رسانه ای شدن داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس