کد خبر 1096322
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
واکنش ستین به اظهارات اخیر مسی

سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی با آلاوس درباره اظهارات تند ستاره آرژانتینی صحبت کرد.

به گزارش مشرق، بارسلونا یکشنبه در آخرین بازی خود در این فصل لالیگا به مصاف آلاوس می رود. کیکه ستین در نشست خبری پیش از بازی گفت: مهم است که بازی آخر را به شکل خوبی به پایان رساند. باید خود را برای آینده آماده کنیم و به لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم. تیم از اهمیت این بازی آگاه است و می داند که موجب تقویتمان می شود. 

بیشتر بخوانید:

رییس بارسلونا مسی را به چالش کشید

جمعه شب جلسه اضطراری بین خوسپ ماریا بارتومئو و سرمربی اسپانیایی برگزار شد. ستین در این رابطه اظهار کرد: داشتن جلسه عادی است. باید ناآرامی ها کنترل شود و به دنبال راه حل بود. همچنین شرایط را تغییر داد. در این جلسه خود را برای آینده آماده کردیم. همچنین دلایل ناکامی مان در لالیگا بررسی شد. 

لیونل مسی پیش از این گفته بود که با این شرایط در لیگ قهرمانان به جایی نمی رسند. ستاره بارسلونا دوباره جمله اش را پس از شکست مقابل اوساسونا تکرار کرد. سرمربی اسپانیایی در مورد تاکید مسی بر این موضوع اظهار کرد: برخی از موضوعات هستند که با مسی موافق هستم و بعضی دیگر نه. اگر بد بازی کنیم مانند برخی از بازی هایی که به این شکل بودند بله به جایی نخواهیم رسید اما اگر خوب بازی کنیم مانند بعضی از دیدارها به هدفمان می رسیم. باید در خیلی از بخش ها بهتر شویم. اگر مانند دیدار برابر ویارئال ظاهر شویم می توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم. 

مسی در اظهارات تند اخیر خود به صورت غیر مستقیم ستین را نشانه گرفت و از او انتقاد کرد. سرمربی بارسلونا در این رابطه گفت: احساس نمی کنم من را نشانه گرفته باشد. همه ما حرف هایی می زنیم که بد برداشت می شود. این میوه لحظات ناامیدی است. من به آن خیلی اهمیت نمی دهم. مهم تر از همه لیگ قهرمانان است. به استراحت نیاز داریم و باید ذهنمان را باز کنیم. با لیگ قهرمانان روبرو شویم تا به فینال برسیم و فاتح لیگ قهرمانان شویم. 

ستین در مورد فکر کردن به استعفا اظهار کرد: من قبلا گفته بودم که تا آخرین روز لذت می برم. می دانم که کارها به آسانی پیش نخواهند رفت. در این شغل ریسک وجود دارد. هرگز به این فکر نکرده ام که آسان خواهد بود. شکست یک گزینه است و باید از آن گذر کرد. هرگز دوست نداشته ام تیم را ترک کنم. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس