انصاری‌فرد: مدیریت در موفقیت‌های پرسپولیس نقشی نداشته است/ باشگاه روی هواست

مدیرعامل پیشین پرسپولیس با انتقاد از نحوه مدیریت این باشگاه گفت: موفقیت‌هایی که پرسپولیس به دست آورده، حاصل تلاش بازیکنان و کادر فنی این تیم بوده است.

به گزارش مشرق، عباس انصاری‌فرد درباره وضعیت مدیریتی پرسپولیس و اینکه مدت‌هاست این باشگاه با سرپرست اداره می‌شود، اظهار داشت: پرسپولیس اگر تا الان هم موفقیتی داشته به دلیل تلاش بازیکنان و مربیان و کادر فنی‌اش بوده، وگرنه از لحاظ مدیریتی و زیربنایی این تیم مشکلات زیادی دارد. الان هم بچه‌ها برای مردم و اینکه از سیستم فوتبالی خودشان دفاع کنند، تلاش می‌کنند و نتیجه می‌گیرند.

وی درباره نقش مدیریت باشگاه پرسپولیس برای موفقیت‌های این تیم عنوان کرد: باید قبول کنیم «مدیریت» در موفقیت‌های پرسپولیس نقشی نداشته است و کادر فنی و بازیکنان این موفقیت‌ها را رقم زده‌اند. در باشگاه پرسپولیس مشکلات زیادی وجود دارد که به مدیریت مربوط است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس همچنان به دنبال بلیت بازگشت اوساگونا

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه باشگاه با سرپرست  اداره می‌شود، یادآور شد: زودتر باید مدیرعامل انتخاب شود، چون باشگاه از لحاظ اداره‌ روی هواست. 

انصاری‌فرد درباره اینکه باشگاه فقط ٣ عضو هیئت مدیره دارد، تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس توسط ٣ عضو هیئت مدیره اداره می‌شود که من هیچ کدام آنها را نمی‌شناسم. این ٣ نفر هم با خودشان مشکل دارند و این اصلا قابل قبول نیست که تیم بزرگی مثل پرسپولیس با این همه هوادار به این شکل اداره شود. 

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال باید خیلی به مسائل آشنا باشند، خاطرنشان کرد: در گذشته خیلی‌ها ادعا می‌کردند که اگر به باشگاه بیایند چنین و چنان می‌کنند اما وقتی آمدند دیدند در عمل اینطور نیست و در آخر با بدهی و مشکلات تیم را رها کردند. الان هم باشگاه انواع و اقسام مشکلات را در حوزه مدیریت دارد، پرونده‌های زیادی در AFC و فیفا باز است که با به آنها رسیدگی شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قاسم IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
    0 0
    مدیریت باشگاه نقشی نداشته ولی مدیریت کلان ورزش خیلی نقش داشته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس