مصطفی الکاظمی نمایه

نخست وزیر عراق در پی کشته شدن یکی از فرماندهان بلندپایه ارتش این کشور به دست عناصر داعش، دستور داد تا برای دستگیری عوامل این حادثه تروریستی هر چه سریعتر اقدام شود.

به گزارش مشرق، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور جمعه شب در حمله عناصر داعش به خودروی حامل سرتیپ «علی حمید غیدان» فرمانده تیپ ۵۹ ارتش عراق در شهرستان الطارمیه واقع در شمال بغداد، دستور دستگیری فوری عوامل این حادثه تروریستی را صادر کرد.

الکاظمی از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عراق خواسته تا هر چه سریعتر اقدامات لازم و فوری را برای دستگیری عناصر تروریستی که در این حادثه دست داشتند، انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

حمله تروریستی به یکی از فرماندهان ارتش عراق در شمال بغداد

مرکز اطلاع‌رسانی نظامی ارتش عراق جمعه شب با صدور بیانیه ای از حمله تروریستی در شهرستان الطارمیه واقع در شمال بغداد خبر داد.

در این بیانیه آمده است: در یک عملیات تروریستی، یک دستگاه خودروی نظامی در منطقه بن‌سینا در الطارمیه هدف قرار گرفت که به شهادت فرمانده تیپ ۵۹ ارتش عراق منجر شد.

حمله تروریستی به یکی از رهبران «سرایا السلام»

همزمان، گروه «سرایا السلام» وابسته به جریان صدر عراق در بیانیه‌‎ای اعلام کرد که عناصر مسلح ناشناس به منزل مسکونی یکی از فرماندهان «سرایا السلام» وابسته به جریان صدر عراق حمله کردند که در این حادثه تروریستی، دختر خردسال فرمانده کشته شد.

در این بیانیه آمده که افراد مسلح نقاب‌پوش با حمله به منزل مسکونی «جمال الدراجی» فرمانده تیپ پنج سرایا السلام، اقدام به تیراندازی کردند که در این حادثه تروریستی، دختر خردسالش به نام «رقیه» بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست می دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله مومن IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    3 0
    خود کاظمی. نفر اول متهم در شهادت سردار سلیمانی و ابوموسی ست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس