کد خبر 1096038
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
سرآسیایی: به شاگردی جلالی افتخار می‌کنم/ در شهرخودرو شرایط به آن شکل که می‌خواستم پیش نرفت

مربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: به شاگردی مجید جلالی افتخار می‌کنم و از او درس یاد می‌گیرم.

به گزارش مشرق، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پایان دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری که با برتری ۴ بر ۲ سیرجانی‌ها به پایان رسید، اظهار داشت: این نتیجه به خاطر حمایت‌های باشگاه به دست آمد. امروز با انرژی خوبی وارد زمین شدیم. بچه‌ها برای بردن آمدند و با یک بازی خوب و تاکتیکی شرایط خوبی را رقم زدند. این نتیجه را به مردم خوب سیرجان تقدیم می‌کنیم. امیدوارم این مسیر ادامه دار باشد.

سرآسیایی درباره ادامه رقابت لیگ گفت: تازه چند روز می‌شود که به تیم اضافه شده ام. کادر مدیریتی باشگاه، کادر فنی و بازیکنان هم قسم شده اند. امیدوارم این اتفاق ادامه دار باشد. باید حداکثر امتیازات را در بازی‌های باقیمانده به دست بیاوریم تا حداقلِ شادی را به مردم سیرجان تقدیم کنیم.

او در خصوص آمدنش به گل گهر در میانه‌های فصل گفت: ۲ هفته پیش در همین شهر با شهر خودرو مقابل گل گهر قرار گرفتم و باید برای تیمم تلاش می‌کردم، اما شرایط به آن شکل که می‌خواستیم پیش نرفت و از تیم جدا شدم. حالا هم در خدمت تیم خوب گل گهر هستم و به شاگردی مجید جلالی افتخار می‌کنم و از او درس یاد می‌گیرم. این موضوع اتفاق خوبی برای من است که در کنار جلالی و دیگر دوستان حضور داشته باشم و این فرصت مثل یک کلاس فشرده برای من خواهد بود و امیدوارم با یک اتفاق بزرگ توأم شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس