کد خبر 1096034
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
نامجو مطلق: با بردن صنعت نفت سبک‌تر شدیم/ کاری می‌کنیم هواداران خوشحال شوند

مربی استقلال می‌گوید پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، بازیکنان تیمش را از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار می‌دهد.

به گزارش مشرق، مجید نامجو مطلق در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما در هفته‌های قبل به علت مشکلاتی که داشتیم با مشکل روحی و روانی مواجه شد. در بازی با تراکتور و با وجود برتری در نیمه دوم نتوانستیم به برد برسیم. نتیجه‌ای که امروز حاصل شد، بازیکنان را از نظر روحی و روانی سبک‌تر می‌کند. در بازی‌های بعد با توجه به بهبودی شرایط تیم و پشت سر گذاشتن فاز بدنسازی، نتایج و شرایط بهتری خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

آبی پوشان امیدار به کسب سهمیه +عکس، فیلم و جدول

او ادامه داد: به صنعت نفت آبادان بابت تلاش در این مسابقه تبریک می‌گویم. با شناختی که از روش بازی این تیم داشتیم، توانستیم به راحتی این تیم را از پا بیاندازیم. در جریان بازی هم نبض توپ و میدان در اختیار ما بود و توانستیم این تیم را کنترل کنیم.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: از نظر فنی با توجه به نوع و شرایط سیستمی که که به اجرا گذاشتیم، فوتبال قابل قبولی داشتیم. این موضوع را به هوادارانی تقدیم می‌کنم که دو، سه هفته شاد نبودند. قول می‌دهم با تمام تلاش و وجودمان کاری کنیم که از هفته‌های آینده خوشحال شوند. هواداران باید بدانند که خیلی مشکلات داشتیم و غیبت بازیکنان به ما ضربه زد.

نامجو مطلق همچنین افزود: امیدوارم این پیروزی و نتیجه باعث امیدواری بیشتر هواداران نسبت به تیم شود و ان‌شاءالله بتوانیم جواب حمایت آن‌ها را بدهیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که در این گرما، 96 دقیقه تلاش کردند.

مربی استقلال درباره رویکرد این تیم برای استفاده از بازیکنان جوان یادآور شد: ما جوانان خوبی داریم. آرش داجلیری و امیرحسین خدامرادی فوتبال خوبی ارائه کردند. آن‌ها آینده فوتبال ما هستند. با توجه به اینکه اسامی آن‌ها در سازمان لیگ ثبت نشده بود، نتوانسته بودیم از آن‌ها بهره ببریم. اما این شانس را داشتیم که از آن‌ها استفاده کنیم و آن‌ها هم مزد اعتماد کادرفنی را دادند. آینده برای این جوانان است. اگر بازیکنان جواب و باکیفیت را داشته باشیم، از آن‌ها بهره خواهیم برد.

او درباره جا به جایی فرهاد مجیدی روی سکوها در بین دو نیمه گفت: من متوجه این موضوع نشدم.

نامجو مطلق درباره افت مهدی قائدی نسبت به قبل از شیوع کرونا گفت: او جزو بازیکنان تاثیرگذار تیم ما است و هفته به هفته بهتر می‌شود. طبیعی است که بعد از شروع مجدد بازی‌ها باز هم بهتر می‌شود. او در روزهای اخیر هم به کرونا مبتلا شده بود و باید به این بازیکنان زمان بدهیم. امروز وریا غفوری هم با تمام مشکلات خود به علت نیاز تیم وارد زمین شد و بازی کرد.

دستیار فرهاد مجیدی درباره زمان و برنامه بازی عقب افتاده تیمش نیز گفت: هنوز زمان و برنامه بازی عقب افتاده خودمان را نمی‌دانیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس