نیروهای مرزبانی

فرماندهی پلیس ولایت کنر از درگیری میان نیروهای مرزبانی افغانستان و پاکستان که به کشته شدن ۴ نفر و زخمی شدن ۹ فرد منتهی شد، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از آناتولی، فرید دهقان سخنگوی فرماندهی پلیس ولایت کنر افغانستان امروز پنجشنبه اعلام کرد: بر اثر درگیری میان نیروهای مسلح افغانستان و پاکستان در منطقه مرزی «نواپاس» واقع در شهرستان «سرکانو» و بخش‌هایی از شهرستان «مروره» ۴ غیرنظامی افغان کشته شدند.

فرماندهی پلیس ولایت کنر افغانستان در این خصوص گفت: درگیری در پی شلیک موشک توسط نظامیان پاکستانی به پاسگاه‌های مرزی افغانستان در شهرستان‌های «سرکانو» و «مروره» آغاز شد و سپس نیروهای امنیتی افغانستان هم به آن پاسخ دادند.

براساس اعلام فرید دهقان، در پی شلیک موشک از سوی نظامیان پاکستانی به شهرستان‌های «سرکانو» و «اسدآباد» ولایت کنر، ۴ غیرنظامی جان باخته و ۹ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این در حالیست که مقام‌های پاکستانی تا کنون در این رابطه اظهارنظری نکرده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عبدالله مومن IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 0
    دولت پاکستان سرمنشأ تروریسم در منطقه
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    1 0
    هندن چین - ارمنستان - اذربایجان- ایران ترکیه - حالا همی این امریکا چقد فتنه گری
  • حسام IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 0
    نظامیان حاکم بر پاکستان مسئول واقعی نا امنی قریب نیم قرن که منجر به ویرانی و مشکلات متعدد اقتصادی ومراخله خارجی است جنگ افروزان وهابی با تمویل این نظامیان جاده صاف کنه رویاهای این نظامیان برای هدف پاکستان بزرگ برای دست رسی به آسیای میانه اند.تا نظامیان پاکستان مقدرات این کشور را در دست دارند منطقه روح آرامش نخواهد دید سیاست همکاری منطقه ای بین ایران وافغانستان وهند می تواند این نظامیان آشوب طلب را ساکت کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس