کد خبر 1095410
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
بیرانوند پرونده طلب برانکو را می‌بندد/ مشکل میلیاردی حل می‌شود؟

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده برانکو با کمترین هزینه و بهترین شکل مدیریت می‌شود و محروم نمی‌شویم.

به گزارش مشرق، مهدی خواجه‌وند درباره پایان مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و احتمال محرومیت این باشگاه از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی اظهار داشت: درباره این خبر تا حدی غلو شده است. پیرو دعوای مطرح شده بین باشگاه و برانکو به این دعوا پاسخ داده و به  دادگاه CAS اعتراض کردیم. این دادگاه روند شکلی هم دارد و وقتی اعتراضی را مطرح می‌کنی، باید ضمائم خود را هم ارسال کنید.

بیشتر بخوانید:

وکیل برانکو: پرسپولیس تا دیروز فرصت پرداخت پول داشت

وی افزود: پس از انجام شدن این روند فیفا از ما درباره ارسال ضمائم سوال پرسید و امروز پاسخ فیفا را دادیم. با این وضعیت باشگاه با خطری مواجه نیست و اکنون در زمانی که آقایان می‌گویند نیستیم که با اتمام فرصت محروم شویم. 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مدیریت باشگاه دنبال مذاکره و مصالحه با برانکو است و صرف نظر از نتیجه دعوی، پیگیر حل موضوع از طریق مذاکره هستیم. همزمان پرونده مطرح شده در CAS  هم مدیریت می شود و این موضوع هم با کمترین هزینه و بهترین شکل انجام می شود.

خواجه وند درباره دلیل انتشار چنین خبرهایی گفت: باید بدون تعارف بگویم باور کنید تا این اندازه که گزارش‌های نیمه موثق من و باشگاه را تحت فشار قرار می دهد، خود پرونده تحت فشارم نمی‌گذارد. باور کنید اینگونه اخبار شرایط را برای ما سخت و تصمیم گیری را مشکل می‌کند. برخی ها هم می گفتند چرا از این پرونده دفاع کردید.

وی افزود: بارها گفته ام باشگاه پرسپولیس ۶ ماه قبل حتی امکان پرداخت حداقلی را هم نداشت اما اکنون امکان مذاکره و پرداخت وجوه را به بهترین شکل دارد. این پرونده تاکنون مدیریت شده است. نتیجه دعوا و اینکه رای علیه ما صادر شود بحث دیگری است. من شرایط مدیریت باشگاه را هم در نظر می گیرم اما اگر کار به اینجا نمی‌رسید، ۶ ماه قبل پرسپولیس با محرومیت مواجه می شد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره زمان خریدن پرسپولیس برای پرداخت پول برانکو توضیح داد: این موضوع یک بحث است. موضوع مورد مطالبه برانکو در ابتدا یک میلیون و ۷۵۰ هزار یورو بود اما اکنون با دفاعیات صورت گرفته یک میلیون و ۵۰ هزار یورو است. 

خواجه‌وند افزود: حتما جریان هایی که سبب انتشار اینگونه اخبار هستند رصد می شود. بارها به شوخی گفته ام خود وکیل طرف دعوای من  به دفاعی که دوستان ما در داخل ایران انجام می دهند نمی رسد. یعنی وقتی دوستان پرونده مفتوح را موشکافی کرده و آن را طرح می کنند، خودم می مانم و وکیل طرف دعوای من از همین استدلال ها علیه باشگاه استفاده می کند.

وی ادامه داد: این نگاه به دعواهای مطروحه علیه تیم های ایرانی، ملی و حرفه ای نیست. همین خبری که امروز پخش شد برای ما و هواداران ایجاد نگرانی و استرس می‌کند. اعتراض حق پرسپولیس است و فیفا هم پس از طرح اعتراض می‌گوید کپی فلان مدرک را هم بفرست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس