کد خبر 1095371
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
نیمار

باشگاه پاریسن ژرمن به یک شرط حاضر خواهد شد نیمار را به بارسلونا واگذار کند.

به گزارش مشرق، یک سال پیش، نیمار با هر دو باشگاه رئال و بارسا وارد مذاکره شد تا راهی برای خلاصی از دست پی اس جی پیدا کند. رئال دو هفته به اتمام نقل و انتقالات تابستانی از جذب او منصرف شد ولی بارسلونا تا آخرین روزها در تلاش بود تا ستاره برزیلی را بازگرداند ولی با توجه به رقم درخواستی بالای پی اس جی، به هدف خود نرسید.

بیشتر بخوانید:

انصراف بارسلونا و رئال از خرید نیمار

هم نیمار و هم بارسلونا همچنان تمایل به همکاری دوباره دارند ولی طبق ادعای اکیپ، این انتقال حداقل در تابستان امسال غیرممکن خواهد بود.

سران پی اس جی دو سناریو را در مورد نیمار دنبال می کنند. آنها قصد دارند به هر طریق ممکن با ستاره برزیلی تمدید کنند و متن قراردادی جدید را نیز آماده کرده اند ولی نیمار هنوز حاضر به شروع مذاکرات نشده است. تلاش ها در طول سال ادامه خواهد داشت و اگر به نتیجه ای ختم نشود، آنگاه پی اس جی شرایط فروش نیمار در تابستان 2021 را بررسی خواهد کرد.

در همین رابطه شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که پی اس جی در پاسخ به درخواست بارسا برای نیمار اعلام کرده است که 80 میلیون یورو به علاوه عثمان دمبله را در ازای انتقال ستاره برزیلی قبول خواهند کرد اما از این از عهده بارسا خارج به نظر می رسد چرا که هدف اول این باشگاه جذب لائوتاور مارتینز است.

ستاره آرژانتینی پس از پایان کار بارسا و اینتر در رقابت های اروپایی احتمالا با 70 میلیون یورو  و در ازای انتقال جونیور فیرپو به اینتر، راهی بارسا خواهد شد و با توجه به محدود بودن منابع مالی بارسا، جذب نیمار حداقل تابستان امسال بعید به نظر می رسد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بارسا IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
    0 0
    چه خبره مگه دارین بهترین بازیکن جهان رو میفروشین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس