کد خبر 1095063
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
پرستاران کرونا نمایه

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه با اشاره به اختصاص اعتبارات، گفت: کارانه کادر درمانی در بیمارستان های کشور پرداخت می شود.

به گزارش مشرق، محمد باقر نوبخت، عصر سه شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان بروجن و کلنگ زنی جاده دسترسی این بیمارستان با اشاره به اینکه کارانه کادر درمانی در کشور پرداخت می‌شود، بیان کرد: در سال جاری یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی با اذن مقام معظم رهبری فراهم شده است که بخشی از آن پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش برای نیروهای شرکتی وزارت بهداشت +سند

مدافعــان سلامـت روی گســل بیکــاری

وی بیان کرد: بخش دوم آن نیز در هفته گذشته اختصاص یافت که یک هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه بیان کرد: این اعتبار به وزارتخانه بهداشت و درمان ابلاغ می‌شود تا در میان بیمارستان‌های کشور برای پرداخت کارانه توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز بیمارستان‌ها به کادر درمانی تأمین می‌شود، ادامه داد: سه هزار نفر کادر درمانی در سالجاری استخدام می‌شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: حداقل شش هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توزیع می‌شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه تصریح کرد: اسفند ماه سال گذشته تقارن با اوج کرونا در کشور داشت که ۱۰۰ اعتبارات بخش درمان اختصاص یافت.

وی در ادامه بیان کرد: ملت ایران حق شناس هستند و امروز فرزندان انها این چنین در بیمارستان‌ها در مقابله با کرونا مجاهدت می‌کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    1 0
    ببینید این پولها بدست کادر درمان نمیرسه بفهمید وزارت بهداشت از لحاظ پرداخت بی دروپیکرترین سازمان مشرق منتشر کن نترس پرداختها دل بخواهی حق کرونا که دادن نیروهای اداری مثل امور مالی و کارگزینی و ....چند برابر کادر بیمارستانی که مستقیما در مواجهه با کرونا بودن دریافت کردن
  • اسمانی IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    حق به حق دار نمی رسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس