بیژن حیدری

دکتر بیژن حیدری که تا چندی پیش به دلیل مصدومیت قادر به قضاوت در دیدارهای فوتبال نبود با اعلام آمادگی به کمیته داوران قضاوت بازی حساس این هفته پرسپولیس را برعهده دارد.

سرویس ورزش مشرق – کمیته داوران قضاوت دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که با تصمیم سازمان لیگ از پنجشنبه ۲۶ تیر به شنبه ۲۸ تیر موکول شد را به بیژن حیدری سپرد. داوری که از لیگ دهم تا امروز ۱۶ بار برای سرخپوشان تهرانی سوت زده و البته در بیش از ۷۰ درصد مسابقات رأی به پیروزی تیم پرسپولیس داده است.

*۱۱ برد از ۱۶ دیدار!

پرسپولیس در همه این سالها خاطرات خوبی از داوری های بیژن حیدری داشته و از مجموع ۱۶ مسابقه ای که در لیگ برتر با حضور این داور برگزار کرده در ۱۱ دیدار به برتری رسیده است.

*۴ تساوی و تنها یک باخت!

پرسپولیس ظرف این ۹ سال ۴ بار با سوت حیدری با تساوی زمین را ترک کرده و تنها در یک مسابقه تن به شکست داده است. این تیم در لیگ نوزدهم با سوت حیدری به تراکتور باخت.

*مرور سوتهای حیدری از لیگ دهم تا لیگ هجدهم!

-لیگ پانزدهم هفته دهم؛ پرسپولیس ۲- ملوان صفر

-لیگ پانزدهم هفته هجدهم؛ پرسپولیس ۲- سپاهان ۲

-لیگ شانزدهم هفته هفتم؛ سپاهان یک – پرسپولیس ۳

-لیگ شانزدهم هفته بیستم؛ پرسپولیس ۳- تراکتور صفر

-لیگ شانزدهم هفته بیست‌وچهارم؛ پرسپولیس یک- استقلال خوزستان صفر

-لیگ هفدهم هفته دهم؛ پرسپولیس یک- استقلال صفر

-لیگ هفدهم هفته پانزدهم؛ سپیدرود رشت صفر – پرسپولیس یک

-لیگ هفدهم هفته هفدهم؛ پرسپولیس ۲- تراکتور صفر

-لیگ هفدهم هفته بیست‌وسوم؛ صنعت نفت آبادان صفر- پرسپولیس ۳

-لیگ هفدهم هفته بیست‌وهفتم؛ پدیده صفر – پرسپولیس یک

-لیگ هجدهم هفته چهارم؛ پرسپولیس صفر – نفت مسجدسلیمان صفر

-لیگ هجدهم هفته هفدهم؛ پرسپولیس صفر – سپاهان صفر

**لیگ نوزدهم؛ تا اینجا چهار قضاوت!

*هفته دوم؛ باخت به تراکتور!

پرسپولیس در لیگ جاری و در هفته دوم با سوت این داور در تبریز مغلوب تراکتور شد. تک گل تراکتور در آن بازی را احسان حاج صفی زد. این مسابقه ۸ آبان ۱۳۹۸ برگزار شد.

*هفته هشتم؛ برد پرگل در بوشهر!

این داور در هفته هشتم و برای دومین بار در این فصل دیدار پرسپولیس را سوت زد اما این بار در بوشهر و روبروی شاهین شهرداری که در پایان با حساب ۰-۵ به سود سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. امیرحسین موسی زاده از حریف با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۸ در آن مصاف از زمین اخراج شده بود.

*هفته سیزدهم؛ باز هم برد خارج از خانه!

پرسپولیس در تاریخ ۱۴ آذر و در هفته سیزدهم در اصفهان تیم ذوب آهن را ۰-۳ شکست داد. داور مسابقه بیژن حیدری بود که سوت هشتمین برد این فصل پرسپولیس را زد.

*هفته نوزدهم؛ دربی پایتخت!

بیژن حیدری در چارچوب هفته نوزدهم دیدار برگشت دربی این فصل پرسپولیس روبروی استقلال را هم سوت زد. مسابقه ای که جزو جذابترین دربی های همه این سالها محسوب شد و در پایان به رد و بدل شدن ۴ گل دو تیم به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. علی علیپور و امیرارسلان مطهری هر ۴ گل بازی را برای سرخابی ها زدند.

*هفته بیست و پنجم؛ هفدهمین قضاوت!

این داور پنجشنبه این هفته برای اولین بار دیدار پرسپولیس روبروی فولاد خوزستان را سوت می زند. دیدار هفته بیست و پنجم که هفدهمین مسابقه همه این سالها و پنجمین قضاوت این فصل حیدری برای پرسپولیس محسوب می شود. او در لیگ هفدهم هم ۵ بار مسابقات پرسپولیس را سوت زده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لنگ حقیر IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    5 5
    بی خود نیست میکن بیژن لنگی
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
      3 3
      با ادب باش تا بزرگ شوی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس