ناو آمریکایی

ناو یو.اس.اس بونهام ریچارد در پایگاه آمریکایی سن دیگو در آتش می سوزد و تاکنون ۲۱ نفر از ملوانان آن به بیمارستان منتقل شده اند.

به گزارش مشرق، سوال این است که چرا شبکه های محمد بن سلمان مانند "العربیه" و "الحدث" که انفجارهای اخیر ایران را با آن شور و شوق پوشش می دادند، درباره این انفجار سکوت کرده اند؟

سکوت شبکه های بن سلمانی که آنقدر انفجارهای ایران مانند انفجار در یک درمانگاه کوچک را بزرگ کردند، نشان می دهد فکر بن سلمان تا چه حد در برابر ایران بیمار و کینه توز است.

بیشتر بخوانید:

افزایش مجروحان حادثه آتش‌سوزی ناو آمریکایی

شبکه های بن سلمان درباره علل انفجار در بیمارستان سینای تهران و قطع شدن یک یا دو ساعته برق در برخی از مناطق این شهر، صدها ساعت برنامه ساختند و کوشیدند آن را نوعی پیروزی برای ترامپ و نتانیاهو نشان داده و درباره نفوذ خارق العاده این دو بیمار روانی در ایران سخن گفتند چرا که همه می دانند ترامپ و نتانیاهو در سالهای اخیر چیزی جز شکست در برابر ایران درو نکردند.

ای کاش الحره، العربیه، الحدث، اسکای نیوز عربی و تمام شبکه های کینه توز که با دلارهای نفتی کثیف اشخاصی مانند بن سلمان اقدام به دروغ پراکنی علیه ایران می کنند حداقل درباره این انفجار موضعی بی طرف اتخاذ می کردند و همانگونه که درباره انفجارهای ایران صدها ساعت برنامه های تحلیلی تولید کردند درباره انفجار ناو آمریکایی نیز رفتاری مشابه داشتند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    10 0
    ۱)چون گوساله ی گاو شیرده هستند (بچه ی بن سلمان هستن) ۲)چون آمریکا سرور بن سلمانه ۳)چون ناوه ایرانی نبوده
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    2 0
    مثل رسانه های زنجیره ای و غربزده ی اصلاح طلبهای داخلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس