اینترنشنال

تلویزیون‌های لندنی: با شیوع کرونا درآمدزایی فاحشه‌های خیابانی کم شده‌است! چرا کسی آن‌ها را حمایت نمی‌کند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • سید IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    23 1
    اثبات این که بهائیان خوک صفت حرامزاده چه ساکن در ایران و چه ساکن در خارج از کشور، در پس پرده ترویج هرزگی در بین زنان ایرانی هستند !!!!!!
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      3 0
      11:04 این خبرنگاره که خودش حتمأ همکار اینها بود و داشت سنگ خودشو به سینه میزد که کارو بارش کساد شده!!!!
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    5 10
    سلام - به مولی حضرت علی علیه السلام قسم که اقا من همسر می خوام - 28 سالمه - کار خوب و ماشین هم دارم - ولی نمیشه ازدواج کرد . به خداوندی خدا دارم خفه میشم دیگه نمیتونم کنترل کنم . به خدا تا یه حدی آدم میتونه تقوا پیشه کنه . ای خدا از اینها نگذره - زمان قدیم که مملکت دست یه مشت جاهل و بی دین اداره می شد ، خانواده ها سالم تر بودن ، ولی الان چی ؟ ولی اساسی ترین رکن دین و طبیعی ترین نیاز ادمی ، به آرزو تبدیل شده . به خدا نه دیگه نمازی برای من بافی مانده و نه روزه ای . به خدا تا این لحظه هیچ رفیق بازی یا ارتباطی با خانم ها برای دوستی و پیامک و چه میدونم غیره نداشتم که بخوام از بین اونها یکی رو انتخاب کنم . انقدر گرانی شده که دیگه هیچ غلطی نمی تونم بکنم . واقعا فقط یه کلید زبان ، حدود 25 تا 30 میلیون حداقل تمام میشه . به خدا دارم به گناه می افتم - ای کاش ، ای کاش زمان امام علی بود ، امام من رو کتک میزد و بعدش همسر میداد . (همون داستانه که همه در مورد آن جوان مجرد در حضور امام علی شنیدیم) - انقدر وضع اخلاقی خراب شده ، انقدر افکار پوچ یه بام دو هوای فمنیستی موج میزنه ، انقدر دروغ باب شده که خدا میدونه . - مادرم میگه قدیم زنگ خونه رو میزدن میگفتن همسایه آب خنک داری ؟ و میومدن توی خونه برای آب خنک و خواستگاری ، به همین راحتی . - هرچه به مادر میگم مادر چه کردی برای من ؟ میگه دختر کجاست ؟ من که تو جیبم دختر نجیب ندارم که . - الان بعد از 5 سال تازه به فکر افتاده - اقا به خدا به خدا به خدا ، از کار و زندگی افتادم واقعا نمیتونم ادامه بدم . ای خدا = دختر مناسب و اهل زندگی پیدا بشه ، پولش رو شب تا صبح حتی شده بیل بزنم میدم . ولی امان از گرانی گرانی گرانی - به خدا توی این چند سال همش کار کردم و پس انداز کردم - نگشتم نرفتم نخوردم نپوشیدم نه نه نه همش نه ، که پولم رو پس انداز کنم که بتونم ازدواج کنم و دستم پر باشه ولی خدا لعنت کنه مسببین این گرانی رو که باعث شدن پول مردم به کاه و خاک یکسان بشه و این سرمایه من بسیار نازل شد. اقا من نمیتونم طلا و سکه بخرم ، چه گناهی کردم که باید تاوان سو مدیریت رو پس بدم و سرمایه ام خاکبرسر بشه . به احد واحد قسم خودکشی می کنم به خدا مردن راحت تره تا این وضه . تمام میشه میره . - امیدوارم منتشر شود .
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      5 0
      بگرد یه دختر خوب پیدا کن سکه و طلا هم لازم نیست بخری فعلا یه مدت عقد باشین انشاءالله درست میشه الان چند طرح خوب داره در مجلس برسی میشه که به امید خدا وضیعت خونه خیلی بهتر بشه و بعد هم با 60 -70 تومان وسایل زندگی با کیفیت ایرانی تهیه کن و به امید خدا تا کم کم مسایل حل بشه اینم بدون خیلیها الان با سنین خیلی بالاتر از تو و مجرد دارن پاک زندگیشون را میکنند البته سختی هم داره اما نشد نداره حالا سر اون داستان امام علی هم تا بالاترین حدی که میتونی مواظبت کن اما دیگه اگه یه وقت یه غلطی کردی خیلی خودت را درگیر عذاب وجدان نکن
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      9 0
      اگر حقیقتاً کار خوب و خودرو هم داری، نباید مانعی برای ازدواجت باشد! مگر آن که سطح توقع خودت بیشتر باشد که به فرمایش سعدی: طمع را نباید که چندان کنی/ که صاحب کرَم را پشیمان کنی! و یا شاید به دنبال همسری هستی که دارای خانواده متمولی باشد و یا این که دختری را مد نظر داری که بویی از قناعت و ساده زیستی نبرده است! به هرحال به نظر می آید ضمن همه محاسنی که داری در این مورد اشکال از خودت باشد!!!
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      7 0
      دوست عزیز این وضعیت کمابیش در تمامی ادوار بوده و بیشتر بهانه است تا مشکل. باید پاک بود و به خدا توکل کرد.و یقین داشت هیچ چیز نیست که خارج از قدرت و اراده خداوند باشه.پس از او بخواهید تا خیلی راحت تر از اونی که فکر میکنی به خواسته ات بررسی.این نصیحت نیست ...تجربه شخصی این بنده است
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      6 0
      هزاران دختر پاک و دم بخت به خاطر این ترسهای بیهوده تنها موندن.کافی دور و بر خودتو نگاه کنی و به خدا توکل کنی
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      2 0
      آدم از پیامت فقط ناامیدی برداشت می کنه ، نیازی به گرونی نیست همین برای از پا در آوردنت کافی هست. ما خرابکار داخلی که در حال حاضر مسئول!؟ هستن زیاد داریم، نگران نباش درست می شه.
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      7 0
      اگر از آلبانی نباشی حتما مشکل روانی داری ، وقتی این امکانات را که میگی داری ، زن نجیب پیدا نمی شه؟ شاید پشت اینهمه قسم خوردن بی جا یه فرد نا نجیب پنهان شه ، الله اعلم
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
      3 0
      متاسفانه زن های امروزی و حتی محجبه غالبا یک طرفه به قضایا نگاه می کنند و شرایط عجیب و غریب می گذارند....نه لزوما بحث مادیات....کلا یک نفر می خوان که تمام و کمال به حرف اونها گوش کنه...!! بعدشم مگه فقط ازدواج، ازدواج دو نفر هست...با این گرونی ها سبیل خیلی ها رو باید چرب کرد... و با این مختصات فکری اکثر دختران و زنان و حواشی آن ... مهریه همچون مکانیزم ماشه برجام عمل می کند...!! پس حواستون جمع باشه، و خر نشوید و روراست صادق جلو بروید و تعارفات را کنار بگذارید.... ازدواج نکردن بهتر است از ازدواج غلط....!!
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    9 0
    نگرانی وطن فروشان برای هرزگان و تن فروشان !!!!!!!!!
  • خطاب به اقای ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    4 0
    برادر محترم - آلبانی کجا بود - البته قبول می کنم به خاطر احساس قسم نوشتنم یه مقدار درست برداشت نشه ولی باور کنید جز اعتقاد و توکل به خداوند و توسل به ائمه ی اطهار ، منه نوعی چه دارم ؟ . البته الحمد الله سالم هستم . در حد توانم به دیگران در زمینه ی شغلی خودم کمک می کنم . قسم امام نیز از این جهت بود که دیگه نهایت درماندگی را دارم و از دستگیری بوده . واقعا الله اعلم. اصلا سخت گیر نیستم . یه خانواده متوسط یه دختر ساده سالم و بی کلک و نجیب . که پیدا نمیشه ! !!!
  • مجددا خطاب به ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    مشکل روانی که الان تقریبا همه به خاطر مسائل روز دارن
  • مجددا خطاب به ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    1 0
    مشکل روانی که الان تقریبا همه به خاطر مسائل روز دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس