کد خبر 1094199
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور می تواند به داشتن بهترین و منطقی ترین انتخاب رشته برای فرد متقاضی و داوطلب در انواع گروه آزمایشی کمک کند. به این ترتیب و با دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور حال چه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور و چه مشاوره حضوری می توان بهترین و درخشان ترین آینده حرفه ای و کاری را از آن خود کرد. البته برخی هم تمایل زیادی به مشاوره انتخاب رشته آنلاین از طریق تلگرام و نرم افزارهای دیگر دارند.

با توجه به نقش پررنگ دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور در زمان انتخاب رشته آزمون سراسری در این نوشته قصد صحبت با شما در رابطه با مشاوره انتخاب رشته کنکور را داریم. پس ما را همراهی بفرمایید تا اطلاعات خوبی را در رابطه با مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور و یا مشاوره حضوری و حتی مشاوره انتخاب رشته آنلاین از طریق مطالعه این نوشته بدست آورید.

جهت دریافت بهترین و اصولی ترین مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

اهمیت دریافت و استفاده از مشاوره انتخاب رشته کنکور چیست؟

سالیان سال است که داوطلبان کنکور بر این باور هستند که با مطالعه سفت و سخت و شرکت در بهترین کلاس های کنکور و حتی مطالعه کلی کتاب و جزوه کنکور می توانند قبولی را نصیب خود کنند.

اما دوستان عزیز دقت داشته باشید که همه این ها وقتی کارساز و مؤثر است که با داشتن انتخاب رشته ای دقیق و منطقی همراه باشد.

در واقع، اهمیت انتخاب رشته تا اندازه ای بالاست که بدون توجه به آن می توان خیلی راحت آینده شغلی و تحصیلی خود را خراب کرد.

اما به نظر شما چگونه می توان بهترین انتخاب رشته را در انواع گروه های آزمایشی تجربه کرد؟

باید خدمتتان عرض کنیم که با دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور است که می توانید در انتخاب رشته مؤفق عمل کنید و آینده خوبی را برای خود رقم بزنید.

در واقع، با شرکت در جلسات مشاوره تلفنی انتخاب رشته و همین طور جلسات مشاوره حضوری یا آنلاین می توانید از تجربه های قبلی فرد مشاور برای انتخاب رشته استفاده کنید.

علاوه بر این، مشاور شما در جلسات مشاوره انتخاب رشته کنکور می تواند اطلاعات خوبی را در رابطه با شرایط و ضوابط انتخاب رشته در انواع گروه های آزمایشی از جمله ریاضی، تجربی و انسانی در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهد.

فردی که اقدام انجام بهترین انتخاب رشته با در نظر گرفتن شرایط خانوادگی، فردی و اوضاع بازار کار و جامعه برای شما می کند.

اگر به دنبال دریافت بهترین و جامع ترین مشاوره انتخاب رشته کنکور هستید می توانید بر روی کمک های تیم مشاوره ایران تحصیل حساب ویژه ای باز کنید.

بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه ها چه مشاوره ای است؟

بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور مشاوره ای است که بتواند اطلاعاتی عالی را در رابطه با موارد مختلفی از جمله رشته های گنجانده شده در هر یک از گروه های آزمایشی و یا دانشگاه های پذیرنده این رشته های تحصیلی در اختیار فرد داوطلب قرار دهد.

اطلاعاتی که مطابق با آخرین دفترچه راهنمای منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور به فرد داوطلب و متقاضی ارائه می شوند.

بعلاوه، به وسیله دریافت بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری می توان از سهمیه های در نظر گرفته شده برای داوطلبان کنکور در گروه های مختلف اطلاع حاصل کرد.

پس ملاحظه می فرمایید که دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور تا چه اندازه برای داوطلب مفید است و تا چه اندازه می تواند به فرد در داشتن بهترین انتخاب رشته ای جامع و بی عیب و نقص کمک کند.

چه ویژگی ها و خصوصیاتی را می توان برای داشتن بهترین انتخاب رشته در نظر گرفت؟

دوستان عزیز آیا می دانید یک انتخاب رشته خوب و بی نقص در کنکور سراسری از چه خصوصیات و ویژگی هایی می تواند برخوردار باشد؟

در این بخش، با ذکر بهترین خصوصیت ها و ویژگی های یک انتخاب رشته خوب در انواع گروه های آزمایشی و زیر گروه های آن ها در خدمت شما عزیزان و دوستان همیشه همراه هستیم.

. اولین ویژگی بسیار مهم این است که فرد مشاور در زمان انجام انتخاب رشته الزاماً باید به علاقه فرد دانش آموز و داوطلب توجه خاصی را مبذول دارد.

. دومین ویژگی مهم این که مشاور باید دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را با دقتی بالا و جزء به جزء مطالعه کرده باشد و از مندرجات آن یعنی لیست رشته ها و دانشگاه ها، ظرفیت پذیرش و مواردی از این قبیل آگاهی پیدا کرده باشد.

. سومین ویژگی این که انتخاب رشته باید بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با بازار کار رشته و وضعیت درآمدی افراد بعد از پایان تحصیلات و شروع به کار انجام بگیرد.

اطلاعاتی جامع و کامل که فرد مشاور می تواند در طول جلسات مشاوره انتخاب رشته کنکور در اختیار فرد داوطلب قرار دهد.

 

در انتخاب رشته به این موارد مهم و کلیدی توجه داشته باشید

در این بخش از نوشته حاضر با ذکر تعدادی نکته بسیار مهم و کلیدی در رابطه با انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه ها در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

امیدواریم ذکر این نکات مهم بتواند کمک شایان توجهی به شما در زمان انتخاب رشته باشد و بتوانید با استفاده از آن ها انتخاب رشته ای خالی از گونه ایراد و اشتباهی را تجربه کنید.

. در زمان انتخاب رشته به هیچ وجه خیال بافی و رؤیا بافی نکنید. سعی کنید انتخاب رشته شما براساس توانایی شما در زمینه تحصیلی و شغلی باشد و به شرایط فعلی جامعه هم در این رابطه توجه کنید.

. در کنار انجام انتخاب رشته اینترنتی و کامپیوتری از دریافت مشاوره انتخاب رشته آنلاین، حضوری یا تلفنی غافل نشوید.

. انتخاب رشته را با عجله و سرسری انجام ندهید. این کار بدترین کاری است که می توانید با آینده خود بکنید. هیچ عجله ای در کار نیست.

با صبر و حوصله پیش بروید و از رعایت اصول لازم در زمان انتخاب رشته غافل نشوید.

همواره انتخاب رشته را زمانی انجام دهید که با دوستان و خانواده و بالاخص مشاور خود مشورت های لازم را کرده باشید.

. به نزدیکی یا دوری دانشگاه مورد نظر تا محل اقامت خود توجه کنید. بعلاوه، از این موضوع که آیا دانشگاه خوابگاه در اختیار دانشجویان قرار می دهد یا خیر نیز مطلع شوید.

. با خودتان صادق باشید و کد رشته هایی که حتی یک درصد هم احتمال قبولی شما در آن وجود ندارد را در لیست انتخاب رشته درج نکنید.

. در زمان انتخاب رشته از بررسی و ارزیابی رتبه ها و دانشگاه مورد قبولی داوطلبان در طول سال های گذشته غافل نشوید و آن را مدنظر داشته باشید.

. در زمان پر کردن فرم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری نهایت توجه و دقت را در درج کد رشته ها به خرج دهید و بعد از درج کامل رشته های مورد علاقه باز هم آن ها را چک بفرمایید و از صحیح بودن آن ها مطمئن شوید.

. انتخاب رشته خود را براساس رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی انجام دهید. وزارت علوم هر ساله لیست طول و دراز رتبه بندی دانشگاه ها را در سایت خود منتشر می کند و در دسترس داوطلبان کنکور قرار می دهد.

. در زمان انتخاب رشته از مبلغ شهریه پرداختی برای تحصیل در هر یک از ترم های تحصیلی دانشگاه های غیر روزانه از جمله دانشگاه های غیرانتفاعی، شبانه و یا پیام نور به طور دقیق مطلع شوید.

به هر حال شما باید بدانید که با توجه به مبالغ پرداختی برای شهریه هر یک از این دانشگاه ها آیا خانواده توان پرداخت این مبلغ برای دانشگاه شما را دارند یا خیر.

به فرض مثال، شهریه پرداختی برای هر ترم تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان بسیار بالاست و هر کسی از عهده پرداخت شهریه آن برنمی آید.

اینجاست که بهتر است تصمیمی منطقی و درست برای انتخاب کد رشته محل های دانشگاه های پردیس خودگردان بگیرید.

. قبل از انتخاب هر یک از رشته های تحصیلی ارائه شده در دوره سراسری از امکان پذیر بودن ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر یعنی فوق لیسانس و دکتری در این ایران مطمئن شوید.

. اگر می توانید شال و کلاه کنید و به دانشگاه مورد نظر خود برای کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با آن بکنید. این گونه می توانید از میزان استرس خود تا حد زیادی کم کنید.

نتایج انتخاب رشته کنکور چه زمانی به اطلاع داوطلبان می رسد؟ 

بعد از انجام انتخاب رشته توسط داوطلبان و متقاضیان ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی نوبت به اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری می رسد. 

به طور معمول هر ساله در اواخر شهریور و یا اوایل مهر ماه شاهد اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور هستیم. در سال جاری نیز احتمالاً نتایج در همین زمان به عرض داوطلبان می رسد. 

اما باز هم نمی توان تاریخ دقیق و مشخصی را برای اعلام نتایج اعلام کرد و تنها کار ممکن انتظار برای زمان اعلام نتایج آزمون سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور است.

جهت اطلاع از بهترین و تخصصی ترین مشاوره ها در کنار رتبه برترهای کنکور سراسری از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس