کد خبر 1094139
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کواچ: هنگام ماهیگیری در مورد ایران صحبت می‌کنم + عکس

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: وقتی در رود دانوب ماهیگیری می‌کنم، موضوعات زیادی در فکر من می‌گذرد و چون ولادیمیر همراه من است می‌توانیم در مورد والیبال و ایران با او صحبت کنیم.

به گزارش مشرق، اسلوبودان کواچ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران پس از قبول هدایت تیم ملی صربستان با این تیم قهرمان اروپا شد و به عنوان بهترین مربی قاره سبز دست پیدا کرد. او مدت کوتاهی هم در لیگ لهستان مشغول بود و در حالی که انتظار می‌رفت قرارداد خود را تمدید کند اما چنین نکرد.

بیشتر بخوانید:

عملکرد مربیان خارجی‌ ۱۰سال اخیر تیم ملی

کواچ در حال حاضر و بدون دغدغه والیبال در «گرادیشته» کشور کرواسی مشغول استراحت است و به ماهیگیری هم می‌رود. همراه او در این تعطیلات، «ولادیمیر تریفونوویچ» است که مدتی هم در لیگ برتر ایران مشغول به کار بود.

کواچ در این مورد می‌گوید: وقتی در رود دانوب ماهیگیری می‌کنم، موضوعات زیادی در فکر من می‌گذرد و چون ولادیمیر همراه من است می‌توانم در مورد والیبال و ایران با او صحبت کنم.

والیبال , والیبال ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    11 0
    این بنده خدا یکی از بهترین مربی های تاریخ والیبال ما بود منتهی چون بعد از ولاسکو اومد و سطح توقعات بی جهت و غیرمنطقی بالا رفته بود حقش خورده شد وگرنه بیشترین و بهترین افتخارات والیبال ما زمان کواچ بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس