کد خبر 1094039
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
«کرونا» چرخه انتخابی کشتی را هم ناکام گذاشت

یکی از بحث برانگیزترین مصوبات فدراسیون کشتی که از ابتدای طرح موضوع تا هنگام تصویب، حواشی زیادی را رقم زد، همچنان زیر سایه سنگین کرونا قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، چندین ماه قبل، طرحی به نام چرخه انتخابی تیم های ملی از سوی متولیان فدراسیون کشتی معرفی شد تا روند رسیدن کشتی گیران به دوبنده تیم ملی، قاونمند، عادلانه و مدون شود. طرحی که سالهاست به عناوین مختلف از جمله فریاند انتخابی تیم ملی در بدنه برنامه های فدراسیون کشتی قرار داشت، اما هر بار به هر دلیل نتوانست تمام و کمال به مرحله اجرا برسد.

بیشتر بخوانید:

جاده انتخابی مسیر موفقیت دوبنده پوشان

به هر حال چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی به همت و پیشنهاد فدراسیون کشتی در مجمع سالیانه روسای هیات های سراسر کشور به رای گذاشته شد و با کسب حداکثر آرا به عنوان یکی از مصوبات لازم الاجرای کشتی به تقویم فدراسیون راه پیدا کرد.

اما آتش این چرخه انتخابی که حواشی زیادی را رقم زد مخالفان و موافقان بسیاری داشت، خیلی زود فروکش کرد. شیوع ویروس کرونا و متعاقب آن تعطیلی تمامی رویدادهای داخلی و خارجی کشتی باعث شد تا چرخه انتخابی تا به امروز فرصت اجرایی شدن بدست نیاورد و همچنان، روی کاغذ ثبت و حفظ شود.

در نتیجه یکی از پر سروصداترین تصمیمات فدراسیون کشتی بعد تصویب به سرعت زیر سایه سنگین کرونا محو شد تا شاید با فروکش کردن موج این ویروس خطرناک، در خوشبینانه ترین حالت تا پایان سالجاری یا طی سال آینده به مرحله اجرا در آید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس