کد خبر 1093933
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴
جباری: از جوانترها در پرسپولیس بیشتر استفاده شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از بازیکنان جوان در شرایط فشردگی مسابقات بیشتر استفاده شود تا بازیکنان اصلی در شرایط حساس دچار مصدومیت نشوند.

به گزارش مشرق، «رضا جباری» در مورد استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من بازیکن ۲۱ یا ۲۲ ساله را نمی‌توان بازیکن جوان خواند. متاسفانه این در فوتبال ایران جا افتاده که به بازیکنان در سنین ۲۴ و ۲۵ ساله می‌توان اعتماد کرد و به او بازی داد.  در سال‌های نه چندان دور بازیکنانی در سنین کمتر از ۱۸ سال به تیم ملی رسیدند. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید تا بتوانیم از بازیکنان جوان بیشتر در لیگ استفاده شود.

جباری افزود: «یحیی گل‌محمدی» در تیم‌های قبلی خود نشان داده که به جوان‌ها اهمیت می‌دهد. در حال حاضر مسابقات به صورت فشرده برگزار می‌شود و بهتر است این بازیکنان تجربه کسب کنند و هم برای تیم ها بهتر است و خطر مصدومیت بازیکنان اصلی را کاهش می‌دهد. از طرفی بازیکنان جوان می‌توانند با حضور در لیگ قهرمانان آسیا، تجربه کسب کنند.

وی با اشاره به برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر ماشین‌سازی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال یادآور شد: بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. تیم موفق شد ۳ امتیاز بازی که از هر چیز مهم‌تر بود، کسب کند و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم‌تر کند.

بیشتر بخوانید:

بازی سپاهان برای پرسپولیس!

این پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: لیگ برتر ۴ ماه تعطیل بود و طبیعی است که تیم‌ها نتوانند شادابی قبل را داشته باشند. هر چند پرسپولیس از نخستین دیدار بعد از تعطیلات، رفته رفته شرایط بهتری به دست آورد و شاهد این بودیم که روز گذشته عملکرد بهتری از خود نسبت به دیدارهای قبل به نمایش گذاشت و توانست موقعیت‌های زیادی را خلق کند.

وی اضافه کرد: کسب ۳ امتیاز در شرایط کنونی از ارائه بازی زیبا در اولویت قرار دارد. کسب همین پیروزی‌های یک گله هوشمندانه و منطقی است و باید تا قطعی شدن قهرمانی همین روند ادامه داشته باشد. پس از آن زمان زیاد است تا بخواهیم برنامه‌های مختلف را در زمین اجرا کنیم و بازی انتحاری در مسابقات شاهد باشیم.

جباری در مورد اینکه آیا ممکن است اختلاف امتیاز پرسپولیس با سایر تیم‌ها در صدر جدول، به ضرر تیم باشد یا خیر، تصریح کرد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست اما به نظر من این موضوع نمی‌تواند روی عملکرد پرسپولیس تاثیر منفی بگذارد. بازیکنان تیم به پختگی لازم رسیده‌اند و می‌دانند که تا قطعی نشدن قهرمانی نباید دست از تلاش بردارند.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را در دیدار مقابل ماشین سازی از دست داد، گفت: این تنها مشکل پرسپولیس نیست و در مجموع مشکل تمام فوتبال ایران است. فوتبال ما پس از «علی دایی» و «رضا عنایتی» دیگر بازیکنی نداشته که در گلزنی خوب ظاهر شود. البته امیدوارم رفته رفته این مشکل نیز برطرف شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    0 0
    منظور داوران جوانتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس