کد خبر 1093298
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
سرمربی تراکتور: برای دیدار فردا آماده‌ایم/استقلال همیشه استقلال است

الهامی سرمربی باشگاه تراکتور در آستانه دیدار این تیم برابر استقلال ضمن اشاره به آمادگی تیمش گفت: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود؛ حریف ما تیم توانمندی بوده و استقلال همیشه استقلال است.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار فردا (شنبه) تراکتور برابر استقلال اظهار داشت: در ابتدا امیدوارم این ویروس نامحسوس، ریشه‌کن شود تا مردم ایران بتوانند نفس راحتی بکشند. روزهای سختی برای مردم امیدوارم هرچه زودتر از این مرحله گذر کنیم.

بیشتر بخوانید:

تست کرونای یک استقلالی دیگر هم مثبت شد

وی در مورد دیدار پیش رو گفت: باید بگویم که استقلال تیم بسیار توانمند و قابل احترامی است؛ استقلال و همیشه استقلال است. شرایط به گونه‌ای است که سه امتیاز برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

الهامی ادامه داد: قطعا بازی سختی در انتظار دو تیم خواهد بود و هر تیمی که بتواند از لحاظ تمرکز و روحی و روانی به دیگری بچربد، پیروز میدان خواهد شد. با شرایطی که تیم ما دارد، بدنبال این هستیم که در وهله اول بازی باکیفیتی را ارائه دهیم و در درجه دوم دست پر برگردیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: نسبت به بازی گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم همان بازی روانی که در دیدارهای گذشته به نمایش گذاشته بودیم، ادامه دهیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم. در مورد استقلال می‌توانم بگویم که آنها یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ هستند و هر دو تیم در این بازی چند بازیکن را در اختیار ندارند؛ در مورد غایبان تراکتور در بازی فردا نمی‌توانم چیزی بگویم اما می‌توانم این جمله را بگویم که تراکتور برای این بازی آماده است و امیدوارم دست پر برگردیم. برای استقلال احترام خاصی قائلیم؛ این تیم کادر فنی خوبی دارد. امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند، توام با امتیاز برای ما باشد و بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس