کد خبر 1093287
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
پیوس: کاش یحیی آن حرف را در مورد استعفا نمی‌زد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: کاش یحیی گل‌محمدی آن حرف‌ها را در مورد استعفای خود مطرح نمی‌کرد چون هواداران پرسپولیس به ادامه موفقیت با او دل بسته‌اند.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس در خصوص دیدار امشب پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: نباید پرسپولیس هیچ حریفی را دست کم بگیرد. این تیم اگر می‌خواهد خیلی زود به قهرمانی برسد و تکلیف خودش را در فصل جاری مشخص کند، هر طور شده باید از تبریز با امتیاز برگردد.

بیشتر بخوانید:

واکنش عضو هیئت مدیره پرسپولیس به استعفای گل‌محمدی

وی افزود: البته شرایط ماشین‌سازی نسبت به گذشته فرق کرده زیرا آنها سرمربی جدید و با تجربه‌ای را روی نیمکت تیم خود می‌بینند و به همین دلیل پرسپولیس باید حسابی مراقب تیم مقابل باشد؛ چرا که ممکن است غافلگیر شود. الان نمی‌توان گفت کادرفنی پرسپولیس چه شناختی از ماشین‌سازی دارد اما اگر پرسپولیس برد می‌خواهد باید از همان ابتدا برنامه دقیقی برای گلزنی داشته باشد تا مثل بازی با شاهین کارش گره نخورد. 

پیشکسوت سرخپوشان در خصوص شرایط خط حمله پرسپولیس گفت: علیپور تا به حال عملکرد خیلی خوبی داشته و اگر خوب تغذیه شود می‌تواند به خطرناک‌ترین مهاجم ایران تبدیل شود. مهدی عبدی هم جوان است و باید بیشتر تلاش کند تا دیده شود. با این حال، خیالم از بشار رسن و مهدی ترابی راحت است زیرا آنها در یک لحظه می‌توانند کار را تمام کنند. یحیی هم بهترین نمایش را از بازیکنان خود می‌گیرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون مسائل مطرح شده از سوی یحیی گل‌محمدی گفت: یحیی را از نزدیک می‌شناسم و می‌دانم مربی منطقی و از جنس پرسپولیس است. البته فکر می‌کنم نباید آن حرف‌ها را در مورد استعفای خود مطرح می‌کرد چون هواداران پرسپولیس به ادامه موفقیت با این مربی دل بسته‌اند. امیدوارم یحیی سال‌ها در پرسپولیس بماند و قهرمانی‌های بیشتری برای این باشگاه به ارمغان بیاورد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    1 4
    قهرمانی هاتون دیگه تمومه وزیر پرسپولیسی بره دیگه باید مثل اون سالهایی که برا بقا تبانی میکردید باید دنبال تبانی جهت موندن تو جدول جدال کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس