رحمانی فضلی نمایه

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وزیر کشور در جلسه عصر امروز این کمیسیون درباره مسائل مربوط به امنیت داخلی کشور و گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست عصر امروز (سه‌شنبه ۱۷ تیر) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حضور یافت.

در همین زمینه، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در تشریح جزئیات این نشست اظهار داشت:  رحمانی فضلی وزیر کشور به همراه معاونان اجتماعی و امنیتی در این جلسه حاضر شدند و گزارشی درباره مسائل مربوط به امنیت داخلی و آسیب های اجتماعی به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: قرار بر این شد که وزارت کشور تعامل لازم را با کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در راستای پیگیری مأموریت‌های خود به ویژه در مباحث امنیت داخلی و مسائل مربوط به آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: همچنین قرار بر این شد که وزارت کشور در زمینه اصلاح قوانین انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تعامل لازم را با کمیسیون داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه صبح امروز هم ۲ کمیته تشکیل شد تا از روز شنبه مباحث اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را به صورت جداگانه بررسی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس