برنامه مسابقات ۳ هفته لیگ برتر فوتبال اعلام شد/ مشخص شدن زمان و مکان بازی فولاد - استفلال

امروز استقلال و فولاد این وضعیت را دارند، آیا امکان ایجاد این اوضاع بحرانی برای سایر تیم ها در ادامه وجود ندارد؟ چه ضمانتی است که ظرف این دو هفته استقلال یا فولاد باز هم کرونای مثبت نداشته باشند؟

سرویس ورزش مشرق – در حالی که وزارت بهداشت دستور داده کرونایی ها و آنهایی که با کرونایی ها ارتباط داشته اند باید در قرنطینه باشند سازمان لیگ تأکید می کند بازیکنانی که کرونا ندارند می توانند در تمرینات گروهی شرکت کنند!

تمرین بازیکنان استقلال و فولاد که تا روز جمعه کنار هم بودند و روز شنبه در نتایج تست همان روز جمعه گذشته مشخص شد چند تن از اعضای آن ها کرونایی بودند چه لزومی دارد؟

چه اجباری است بازیکنانی که مشخص نشده واقعا سالم هستند و کرونا ندارند در این شرایط تمرین کنند و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر شرکت کنند؟ اگر تمرین کنند با کدام نفرات کار تاکتیکی کنند؟ اگر تمرینات شان برگزار شود آیا تیمی با نیمکت خالی می تواند در لیگ شرکت کند؟ اگر استقلال و فولاد بخواهندد در تهران و اهواز روبروی تراکتور و نفت مسجدسلیمان به میدان بروند می توانند با ۱۲ بازیکن تیمشان را به میدان بفرستند؟

امروز و در مصاحبه ای که از احمد سعادتمند منتشر شده، مدیرعامل باشگاه استقلال صراحتا گفته وقتی فرهاد مجیدی از فرودگاه مهرآباد با او تماس گرفته گفته فقط ۱۲ بازیکن دارد تا با آنها راهی جم شود! در چنین وضعیتی و با اوضاعی که هنوز مشخص نشده باقی نفرات استقلال و فولاد یا ناقل هستند یا مشکوک به دارا بودن بیماری (که مدت زمان بروز علائمش از یک تا دو هفته است) در این وضعیت این تیم چطور می تواند به میدان برود؟

اگر استقلال به زمین برود چه تضمینی است تیمی که این روزها تمرین درست و حسابی نداشته مصدومانی مشابه با مرتضی تبریزی، رضا آذری و سیاوش یزدانی و یا امیرارسلان مطهری روی دست فرهاد مجیدی نگذارد؟ چه ضمانتی است که ظرف این دو هفته استقلالی ها یا فولادی ها باز هم کرونای مثبت نداشته باشند؟ چه کسی تضمین می دهد بازیکنان تیم تراکتور یا نفت مسجدسلیمان پس از دیدار با استقلال و فولاد دچار بیماری کرونا نشوند؟ همین دیروز تست یک بازیکن سایپا مثبت اعلام شد؛ تیمی که هفته قبل با استقلال بازی کرده بود! این زنجیره امکان ادامه خواهد داشت.

 استقلال اگر در دیدار با تراکتور دو مصدوم بدهد برای دیدار با صنعت نفت آبادان در تاریخ ۲۷ تیر اصلا تعداد بازیکنانش به حدنصاب نمی رسد! امروز استقلال و فولاد این وضعیت را دارند، آیا امکان ایجاد این اوضاع بحرانی برای سایر تیم ها در ادامه وجود ندارد؟ سازمان لیگ و مجموعه ای که درباره این موضوع (۲۵درصد) تصمیم سازی کرده اند آیا چنین شرایطی را در نظر داشته اند؟ باز هم لیگ باید در این وضعیت برگزار شود؟ این همه اصرار برای چیست؟

چرا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در روزهایی که مراکز دولتی و خصوصی یکی پس از دیگری به وضعیت دورکاری یا تعطیلی مجدد درآمده اند این همه علاقمند برگزاری لیگ برتر فوتبال با یک قانون غیر کارشناسی شده هستند؟ روزی ۲۰۰ نفر تلفات برای اثبات وخامت اوضاع کافی نیست؟! سازمان لیگ فراموش نکند که یک بازیکن فوتبال با دهها نفر خارج از تیم هم ارتباط دارد و این ویروس می تواند به سرعت در جامعه منتشر شود. پس تا دیر نشده راه حلی منطقی برای این بحران پیدا کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    10 1
    بازم دمت گرم که الان این خبرو کار کردی هنوزم خیلی ها اعتقاد ندارند که به استقلال و خیلی از تیم های دیگر ظلم شده است...انگار فقط لیگ آسیا فقط برای تیم پیروزی ملی حساب می شود.ولی کاش اون موقع که همه میگفتن برگزاری لیگ به صلاح نیست از شما هم یه صدایی در میومد.
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    2 10
    عاقبت رفتن به كثيف ترين فلافل فروشي و آرايشگاه
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    2 8
    تمام اين مصيبتا از رفتن بازيكناي كسيه به كثيف ترين فلافل فروشي و آرايشگاه اهواز هست. كميته انظباطي ورود كنه
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
      7 1
      اخه اوسکول لنگی طرف ارایشگاه تهران رو ول میکنه بعد موقعی که میخاد بره بازی کنه میره اهواز ارایشگاه -کله پوکت رو بکار بنداز نزار اکبند بمونه -چند ساله وزیر ورزش جام رو برای لنگ کنار گزاشته شما نگران جام نباشید
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    2 9
    عاقبت خوردن يه كيسه فلافل كثيف و گرفتن جشن تولد بدون رعايت پروتكل هاي بهداشتي از طرف بازيكنان كيسه
    • قاسم IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
      5 1
      عاقبت شکرخوری هم خوب نیستا!
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
      16 2
      لنگی اسنپ کاپی خفه واقعا که برای چنین هوادارفوتبالی باید تاسف خورد البته ماهیت شما معلومه تا قبل این دولت واین وزیر ورزش اصولا به افق نگاه می کردید وفوتبال خارجی نگاه میکردید سجده های شکرتان که شهره عام وخاص بود ومقابل تیم هایی مثل قشقایی که قابل احترام هستند نه نمی گفتید الان زبان در آوردید وهرچه که لایق خودتان است بلغور می کنید تاریخ رقابت نا سالم شما در این دهه با این وزیر لنگی ثبت خواهد کرد واین لکه ننگین برپیشانی بی افتخارها تا ابد باقی خواهد ماند
  • ارمان FR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    5 0
    باید خیلی مواظب بود و کنترل کرد ممکن است بازیکن یا بازیکنانی کرونا داشته باشند ولی مسئولین ان تیم برای بهتر نتیجه گرفتن تیم از او استفاده کنند که این میتواند همه بازیکنان لیگ را بخطر بیندازد
  • لنگ حقیر IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    6 2
    اگه بجای بازیکنان استقلال ،بازیکنان لنگ مبتلا به کرونا شده بودن الان شبکه سه ،ورزش و شبکه یک ،مجریان این شبکه ها آقایان افشین عبدالهیان، میثاقی و ضیا برای سلامتی بازیکنان لنگ مراسم دعا و روزه برگزار میکردن
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
      0 5
      از ترسشون ميگن كرونا داريم. اگه بليط تركيه هوكي بود الان اونجا بودن
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 6
    الفرار تركيه
  • hossein IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    2 0
    من موندم واقعا،این ۲۵ درصد رو چطوری کشف کردن،اگه تیمی تو تیم ملی ۳ بازیکن یا بیشتر داشت بازیهاشو کنسل می کردن،حالا برای کرونا گرفتن ۲۵ درصد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس