کد خبر 1092284
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
رانگنیک

سرمربی پیشین تیم فوتبال لایپزیگ از فصل آینده روی نیمکت سرمربیگری روسونری خواهد نشست.

به گزارش مشرق،‌ بر اساس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های ایتالیایی، حضور رالف رانگنیک روی نیمکت سرمربیگری میلان در پایان فصل جاری قطعی شد و این سرمربی آلمانی از فصل آینده هدایت روسونری را برعهده خواهد گرفت. او که اکنون به عنوان مدیر ورزشی و توسعه باشگاه لایپزیک فعالیت دارد،‌ پیش از این هدایت تیم‌هایی همچون هانوفر، شالکه، هوفنهایم و لایپزیگ را هم برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید:

بوفون رکورد اسطوره میلان را شکست +عکس

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»، پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» و سایت «میلان نیوز» ایتالیا، همگی گزارش دادند، رانگنیک 62 ساله در پایان فصل جاری جانشین استفانو پیولی خواهد شد و در کنار پست سرمربیگری این تیم، کنترل نقل‌وانتقالات و حتی کنترل دپارتمان پزشکی باشگاه میلان را هم در دست خواهد گرفت.

«اسکای اسپورت ایتالیا» همچنین گزارش داد، ایوان گایزیدیس، مدیر اجرایی باشگاه میلان خبر آمدن رانگنیک را به اطلاع پائولو مالدینی، مدیرفنی تیم میلان داده است. طبق این گزارش، گایزیدیس به اسطوره باشگاه میلان پیشنهاد پست سفیر باشگاه را داده که احتمالاً از سوی مالدینی رد شده است.

زوونیمیر بوبان، مدیر فوتبال پیشین میلان که در پی اختلاف با مدیران این باشگاه از این سمت کنار گذاشته شد، پیش از این در مصاحبه‌ای با «گاتزتا دلو اسپورت» از مالکان باشگاه میلان (گروه سرمایه‌گذاری الیوت آمریکا) انتقاد و آنها را از جمله ایوان گایزیدیس متهم کرده بود که بدون مشورت با او و پائولو مالدینی در این مقطع حساس از فصل با رالف رانگنیک برای جانشینی استفانو پیولی در تابستان پیش رو مذاکره کرده‌اند و حتی در پی استخدام مدیر ورزشی جدید برای جانشینی ماسارا هستند.

پیش از این گفته می‌شد مدیران باشگاه میلان درباره انتخاب سرمربی بعدی اتفاق‌نظر ندارند، به طوری که مالدینی و بوبان روی استخدام ماسیمیلیانو آلگری تأکید داشته‌اند، این در حالی است که گایزیدیس روی استخدام رانگنیک نظر داشته است.

گروه سرمایه‌گذاری الیوت آمریکا در تابستان 2018 پس از اینکه یونگ هونگ لی، مالک چینی پیشین باشگاه نتوانست وام 300 میلیونی را که از این شرکت آمریکایی گرفته بود، پس بدهد، مالکیت این باشگاه را از آن خود کرد. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس