کامیابی‌نیا: هر چه می‌خواهند در مورد پرسپولیس بگویند

هافبک پرسپولیس در مورد هجمه‌هایی که علیه این تیم وجود دارد گفت: این نتایج به دلیل زحمات کادر فنی و بازیکنان بود. حتی در شرایط کرونا با تدابیر کادر فنی به صورت انفرادی تمرین کردیم و آماده شدیم.

به گزارش مشرق، «کمال کامیابی‌نیا» در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر در هفته بیست و سوم لیگ برتر، اخراج شدنش در این بازی، شانس بالای قهرمان شدن پرسپولیس، هجمه‌هایی که علیه این تیم وجود دارد،  صحبت‌هایی را مطرح کرد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید: 

ابتدا در مورد دیدار با شاهین صحبت کن. خیلی‌ها فکر می‌کردند که پرسپولیس به راحتی و با تعداد گل زیاد شاهین را شکست بدهد.

بعد از چهار ماه تعطیلی، ۲ بازی سخت مقابل پیکان و شاهین داشتیم. شاهین تیم بسیار خوبی بود که ۱۱ امتیاز از ۶ بازی آخر خود گرفته بود و تیم سوم جدول در نیم فصل دوم لیگ بود. بازی کردن مقابل تیم‌های انتهای جدول بسیار سخت است و خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی با شاهین را گرفتیم.

اخرات در این بازی درست بود؟  

قبل از اینکه من آن تکل را بزنم بازیکن شاهین با یک تکل خطرناک به آشیل پای من ضربه زد و داور هم از فاصله نزدیک این صحنه را دید اما به بازیکن حریف کارت قرمز نداد. در مورد صحنه تکل خودم هم اصلا با کف پا به بازیکن حریف ضربه نزدم و ساق پایم به او خورد اما بازیکن شاهین بزرگنمایی کرد و داور در شرایطی من را اخراج کرد که دید خوبی هم نداشت. به نظرم تصمیم کاظمی خیلی سختگیرانه بود و نهایتا باید کارت زرد می‌داد، اما هر چه بود من تصمیم داور را قبول کردم و از زمین بیرون رفتم.

اخراج تو همیشه برای پرسپولیس خوش یمن بوده. هم در بازی چند فصل پیش با الاهلی عربستان و هم در بازی با شاهین وقتی اخراج شدی پرسپولیس توانست پیروز شود.

به نکته جالبی اشاره کردید. در بازی با شاهین وقتی اخراج شدم بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و در نیمه دوم بیشتر از توانشان مایه گذاشتند تا برنده شدیم. من از آنها تشکر می‌کنم امیدوارم که در دیدارهای آینده لطف بچه‌ها را جبران کنم.

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی و قول چندباره رسول پناه به رسن

با توجه به اینکه پرسپولیس در جدول لیگ برتر ۵۳ امتیازی شده چقدر فکر می‌کنید به پوکر قهرمانی نزدیک شدید؟

ما فعلا به این مسائل کاری نداریم و تمرکزمان روی بقیه بازی‌ها است. بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم که بهترین امتیازات را بگیریم تا به هدفمان که پوکر قهرمانی است برسیم.

بعد از بازی با شاهین، «یحیی گل محمدی» گفت که اخراج تو شوک مثبتی به تیم وارد کرد، این موضوع را قبول داری؟

نیمه اول شرایط بازی فرق می‌کرد و کمی بازی کُند و کسل کننده شده بود اما حرف آقای یحیی هم درست است و اخراج من باعث شد به تیم شوک مثبتی وارد شود و بچه‌ها خود را دو برابر کنند.

وضعیت کرونا در اردوی پرسپولیس چه طور است؟

در تمرین و مسابقه خیلی مراقب هستیم و «افشین پیروانی» هم خیلی زحمت می‌کشد تا امکانات بهداشتی را برای ما فراهم کند. البته فقط رعایت کردن در تمرین و مسابقه مهم نیست بلکه زمانی که در خانه هستید هم باید رعایت کنید. اگر بازیکنی مسائل بهداشتی را غیر از زمان تمرین و مسابقه رعایت نکند حتماً درگیر کرونا می‌شود بالاخره همه می‌دانیم که کرونا ویروسی خطرناک است و باید احساس مسوولیت داشته باشیم.

خودت در زمان غیر از تمرین و مسابقه چه می‌کنی؟

من تقریباً در ۹۹ درصد مواقع خانه هستم و فقط برای تمرین و مسابقه بیرون می آیم. البته اگر لازم باشد از خانه بیرون بروم، موارد بهداشتی را رعایت می‌کنم.

تجربه بازی در ورزشگاه خالی از تماشای چطور بود؟  

وقتی تماشاگران نباشند آدم احساس غریبی می‌کند و جای آنها بسیار خالی است. البته جا دارد از کانون هواداران قدردانی کنیم که طرح‌های موزاییکی جالبی را برای دیدار با شاهین اجرا کردند. هرچند صدای هواداران که از بلندگو پخش می‌شد کمی خش داشت (با خنده). امیدوارم در نهایت بتوانیم با کسب چهارمین قهرمانی پیاپی پاسخ محبت‌های هواداران و دعاهای آنها را بدهیم.

پرسپولیس در شرایطی در آستانه پوکر قهرمانی است که برخی از بازیکنان، مربیان، مدیران و حتی پیشکسوتان رقیب با الفاظی مانند پوکر فساد، جام اسنپی و وزیر پرسپولیسی به این مساله اعتراض می‌کنند.

بگذارید هر چه دلشان می‌خواهد بگویند. مهم نیست که آنها در مورد پرسپولیس چه می‌گویند، مهم این است که در زمین حرفمان را می‌زنیم. این حرف‌ها درست نیست ما اگر نتیجه گرفتیم به خاطر این بود که زحمت کشیدیم و حتی در شرایطی که کرونا وجود داشت با تدابیر کادر فنی به صورت انفرادی تمرین کردیم تا در شرایط آرمانی بمانیم. اینها چه ربطی به وزیر پرسپولیسی یا این حرف‌های بی‌مورد دارد.  

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که ادامه این فصل لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز از ۲۴ شهریور تا ۲۴ مهر در قطر برگزار می شود فکر می‌کنی سرنوشت پرسپولیس در این مسابقات چه می‌شود؟

وضعیت ما در آسیا با لیگ خودمان متفاوت است. امیدوارم باشگاه شرایطی را فراهم کند که بتوانیم با بهترین ریکاوری به قطر برویم. درست است که در آسیا از نظر جدولی وضعیت خوبی نداریم اما ظرفیت نتیجه‌گیری را داریم و اگر امکانات فراهم باشد می‌توانیم نتایج بد گذشته را جبران کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس