کد خبر 1091735
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
گفت و شنود

موضوع مربوط به ۵۰ سال و صد سال پیش نیست که انتظار دارند از خاطر ملت پاک شده باشد!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مگر مدعیان اصلاحات یادشان رفته که در حمایت از برنامه‌های اقتصادی و سیاست خارجی دولت چه سینه‌ای چاک می‌کردند و دربست به دفاع از آن می‌پرداختند؟!

گفتم: ولی مردم که سینه چاک کردن آنها را فراموش نکرده‌اند! موضوع مربوط به ۵۰ سال و صد سال پیش نیست که انتظار دارند از خاطر ملت پاک شده باشد!

گفت: درباره عملکردشان طوری حرف می‌زنند و می‌نویسند که انگار اینها نبودند که ۷ سال تمام، بسیاری از امکانات و ظرفیت‌های کشور را به پای برجام ریختند و فاجعه آفریدند، کارخانه‌ها را به تعطیلی کشاندند، گرانی افسار گسیخته و بیکاری و سقوط ارزش پول ملی و... را به ملت تحمیل کردند و حالا اصلاً به‌روی مبارک خود نمی‌آورند!

گفتم: یارو به دکتر مراجعه کرد و گفت؛‌ آقای دکتر من به بیماری فراموشی مبتلا شده‌ام، دکتر پرسید؛ از کِی تا به‌حال دچار این بیماری شده‌اید؟ یارو پرسید؛ کدام بیماری؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    0 0
    گفت و شنود/ کدوم بیماری؟! به شخصی گفتند تو برای انتخاب شدن کلی دولت و نظام را کوبیدی و صدها قول برای آبادانی کشور دادی و 100 روزه میخواستی تهوع ایجاد کنی..... او جواب داد کدام انتخابات چه کسی غول دیده الان این غول کجاست .این آبادانیِ که میگید اهواز زندگی میکنه یا تهران.اصلا کی تهوع داره چرا دکتر پشش نمیبرید.الان ساعت چنده ؟ کِی جمعه میشه؟......و هنوز در حال هزیان گفتن است ..کی از ان گفته چرا از این نگفته ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس