کد خبر 1091611
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
نیمار

نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با تیم پاریسی به توافقی دست یافته است که وی را قادر می‌سازد تا در ابتدای فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ به هم تیمی‌های سابق خود در نیوکمپ ملحق شود.

به گزارش مشرق، بسیاری از هواداران بارسلونا آرزوی دیدن دوباره نیمار را در پیراهن این تیم دارند و این آرزو می‌تواند تابستان سال جاری به حقیقت بدل شود.

مرد برزیلی به منظور تسهیل کوچ خود به بارسا در آستانه فصل آینده، با پی‌اس‌جی به توافق رسیده است البته به شرط اینکه کاتالان‌ها ابزار بازگرداندن وی را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید:

محکومیت نیمار به پرداخت پول به بارسلونا

توافق مابین نیمار و پاریسی‌ها پس از تلاش فصل گذشته بارسا برای امضای قرارداد با وی به دست آمد.

در واقع، قرارداد مذکور به شرط تعهد حداکثری و حضور وی تا پایان فصل در کنار پی‌اس‌جی منعقد شده است.

در شرایط فعلی، با توجه به بازگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان و همچنین تعیین تکلیف شدن لوشامپیونه، نیمار تاکنون در ۲۲ بازی ۱۸ گل و ۱۰ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

در فرانسه ماه‌ها است که گزارش هایی از برنامه‌ریزی پی‌اس‌جی برای انتقال تابستانی دو ستاره خود یعنی نیمار و «کیلین امباپه» به همراه «ادینسون کاوانی» شنیده می‌شود. با این حال، همزمان با اینکه شرایط بیشتر و بیشتر به سمت بازگشت مرد برزیلی به نیوکمپ پیش می‌رود، موضوعات مالی نیز باید مدنظر قرار داده شود.

به نظر می‌رسد، توافق سال گذشته پدر نیمار و بارسا در مورد حقوق و دستمزد همچنان به قوت خود باقی بوده و این در حالی است که مبلغ انتقال حوالی ۱۷۰ میلیون یورو اعلام شده است. بارسا قصد دارد تا مبلغ قرارداد را با گنجاندن بازیکن در قرارداد کاهش دهد و در این راستا برای وسوسه کردن پی‌اس‌جی بازیکنانی همچون «آنتوان گریژمان» و «عثمان دمبله» را به عنوان گزینه مورد استفاده قرار خواهد داد. سپس دعوی حقوقی مابین آنان مطرح می‌شود.

نیمار همچنان نسبت به بازگشت به بارسا تمایل دارد و گوش به گوش هم تیمی‌های برزیلی خود رسانده است که این انتقال در تابستان محقق می‌شود. در سوی مقابل، امضای قرارداد با بازیکنی همچون نیمار، هواداران این تیم و بازیکنان ناراضی آن را آرام خواهد کرد آن هم پس از فصلی بسیار ناامید کننده.

رئال مادرید برای فتح لالیگا دست پیش را دارد و در لیگ قهرمانان نیز ماجراجویی سختی در انتظار کاتالان‌ها است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس