سوریه

منابع محلی از وقوع انفجار در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در استان الحسکه واقع در شمال سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها به نقل از منابع گروه‌های مسلح در شمال سوریه از وقوع انفجار در نزدیکی پایگاه نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه خبر دادند.

شبکه العالم و وب‌سایت خبری «سریاناپرس» شامگاه شنبه گزارش دادند که این انفجار در نزدیکی پایگان نظامیان آمریکایی در شهر «الشدادی» استان الحسکه رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

انفجار بمب در مسیر کاروان نظامیان آمریکا در شرق سوریه

این دومین انفجار طی ۲۴ ساعت گذشته در نزدیکی محل استقرار نظامیان آمریکایی حاضر در شمال سوریه است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) دیروز جمعه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که بمبی در نزدیکی منطقه «کازیه عیسی العصمان» واقع در شهرک «الصبحه» استان دیروز الزور به هنگام عبور نظامیان آمریکایی منفجر شده است.

با تداوم حضور غیرقانونی نظامیان آمریکا در شمال سوریه و حمایت از شبه نظامیان جدایی طلب در این منطقه، احساسات ضد آمریکایی شهروندان سوری با سد کردن راه در برابر این نظامیان و آتش زدن پرچم آمریکا روز به روز بیشتر می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نصر IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    2 0
    امریکا،آمریکا بر به نیرنگ تو ...خون جوانان ما میچکد از چنگ تو
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    5 0
    دنیای امروز عرصه جنگ نمیشه مگه ی کشوری ضعیف باشه تا کفتارها جرأت حمله پیدا کنند.نبرد قدرتها در دنیای امروز بیشتر جنبه قدرتنمایی داره و کشورها روی ازمایشها و مانورها و تجهیزات همدیگه حساب باز میکنن و ایناز یک طرف نوعی عرصه ی نبرده و از یک طرف عرصه ی بازدارندگی و مصونیت و امنیت ایجاد میکنه.کفتارها بر اساس تجهیزات و امادگی استفاده از اونها روی دیگران حساب باز میکنن پس ممکنه تجهیزات باشه اما جرأت استفاده نباشه.اگه امریکا سامانه ی پاتریوت میاره عراق در واقع یک قدرتنمایی برای دو کار انجام میده.یکی مصونیت نیروهاش در عراق که جنبه بازدارندگی داشته باشه و دیگری هم زمینه برای یک تجاوز به منافع ما را ایجاد میکنه.در واقع اماده میشه برای توقیف کشتی های نفتی در ابهای ازاد.بهترین کاری که ما میتونیم انجام بدیم اینه که یک حرکت نمایشی شبیه مانور داشته باشیم در عراق.یعنی یکسری موشک را توی اهداف مشخصی در عراق با اعلام قبلی بزنیم در حالیکه این موشکها از سامانه ی پاتریوت رد بشند اونوقت اثرش را در تصمیمات ترامپ در مورد نفتکشها میبینیم.هرچند ما برای شکست امریکا در عراق نیاز به موشک نداریم اما وقتی کسی سعی میکنه یک توهمی را به عنوان تکیه گاه اعمالش قرار بده ما باید اون توهم را بشکنیم تا طرف دچار سردر گمی نشه یابه تعبیر دیگه اشتباه محاسباتی نکنه.البته مثال پاتریوت ی پیشنهاده و مهم اصل استدلاله
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 5
    هم پار چین وهم نطنز حمله هوایی بود انها با حملات سایبری پدافند را کور کردن وبعدش حمله کردن مثل حمله به نیرگاه هسته ای سوریه انفجار در نطنز به هیچ عنوان سایبری نبوده چون در نطنز مواد منفجره وجود نداشته
    • فرزند ایران IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      5 1
      بقالی سر کوچه ما هم دیشب آتش گرفت. کار اسرائیل نامرد بود فکر کنم. البته اینا میگن سیگار بقال سر کوچه باعث آتش سوزی شده ولی من که باور نمی کنم. بزنیم پدر اسرائیل را دربیاوریم.
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      2 0
      بقال بقال نکن احمق نادون . حتما چیزی شده چرت و پرت نگو
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    3 0
    باید این انفجارها بیشتر شود عملیات منیف اشمر گونه باید صورت گیرد تا امریکا نتواند پاسخ بدهد
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 1
    شک نکنید ده ها نفر کشته و زخمی دادن ولی لال شدن و صداش درنمیارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس