آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان و بهودیافتگان کرونا در کشور گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۸ نفر بر اثر کرونا جان باختند.

به گزارش مشرق، دکتر سیما سادات لاری گفت:  از دیروز تا امروز ۱۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۸ مورد بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۹۸ هزار و ۹۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.البته  ۳۱۳۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

گفتنی است تا کنون یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۵۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته لاری استانهای خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز و استانهای تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • SE ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    11 1
    پزشکان محترم میگفتن منتظریم تابستون بیاد تا کرونا ضعیفتر بشه و فروکش کنه. دیدیم که بدتر شد. حالا منتظریم پاییز و زمستون بیاد اوضاع بهتر شه. :)
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      1 0
      چه ربطی به پزشکان داره! وقتی مردم رعایت نمیکنن, دیگه به چه زبونی التماس مردم کنند که ماسک و فاصله اجتماعی رو همه رعایت کنند؟ فقط حیف از کادر درمان و بقیه مردم که قربانی تعدادی بی ملاحظه در جامعه میشوند.
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      5 0
      از همین شنبه همه چی اوکی میشه !!
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      0 0
      دولت روحانی نمی خواهد جلو انتشار کرونا در ایران را بگیرد. وگرنه اسپانیا کجا بود ما کجا بودیم. ایتالیا بهتر از ما شده. چرا اخبار کشورهایی که کرونا را مهار کردند از صدا سیما پخش نمی شود؟. همه اینها دلیل ادعای من است.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    3 1
    کل اروپا کنترل کردن و ما موندیم و باز بی تدبیری مسئولین به دلیل عدم اعلام قرنطینه عمومی و تن ندادن مسئولان به حمایت مالی از مردمشون در زمان قرنطینه. تا روزی که واکسن و داروش کشف بشه مردم بیچاره ایران باید روزانه پرپر بشن تازه وسط چله تابستونیم وضع اینه بذار پاییز و زمستون برسه
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      0 0
      نترس چینیها و ایرانیها همه جا هستن. پاندمی یعنی اینکه همه جا کنترل بشه وگرنه با سرعت نجومی کنترل اونها هم فایده ای نداره.
  • دکتر یوسف اویسی IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    1 0
    فاصله اجتماعی برای کاهش ابتلا درست است. اما بر خلاف طبیعت بشر می باشد. تاکی می خواهیم این گونه زندگی کنیم. ایا حتی با وجود واکسن انفلولانزا دیگر مرگ ومیر با این بیماری نداریم؟ این افرادی که با کرونا جان خود را از دست می دهند مشتریان دائمی پزشکان هستند. اگر باین روش پیش برود تا دوسال دیگر مطب ها خلوت می شود. باید التهاب مزمن را کاهش داد تا بیماران فوت نکنند. درد شدید بیماران کرونائی بواسطه تخریب گسترده بافت های بدن ان ها است . برای تسکین درد مانند سنگ کلیه و سکته قلبی باید داروهای مخدر به ان ها داده شود
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      0 0
      شما مطمینی دکتری!!؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    1 0
    تا زمانی که اقای دکتر جهانپور گزارش روزانه کرونا را اعلام می کرد مردم بهتر به حرفش توجه میکردند و اززمانیکه سخنگو بهداشت را به دست خانم دکتری لاری دادند مردم کمتر به اخطار های توجه میکنند ودر ضمن با توجه به عدم کنترل و بازرسی از مراکز خرید و شلوغی خیابان ها آمار بالاتر میشود و عدم بستری در بیمارستان های و فرستادن بیماران به منازل آمار افزایشی شده است
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    9 استان کدامند؟
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    پزشکان گفتند اتفاقا منتظر تابستان نباشید که علایم بهتر بشه و این ویروس گرما روش تاثیری نداره
  • دکتر یوسف اویسی IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    با هوچی گری که نمی شود مطلبی را ثابت کرد. باید دقیق بفرمائید کدام بیان من غلط است وچرا .تا جواب شما را بدهم. البته بهتر است اسم خود را نیز قید فرمائید و مقدار سواد خود را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس