عملیات موفق نجباء در دستگیری تروریست‌های بغداد + تصاویر

رزمندگان جنبش مقاومت اسلامی عراق(نجباء) در جریان عملیاتی در شمال بغداد، موفق به دستگیری تعدادی از عناصر متهم به اقدامات تروریستی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی مقاومت اسلامی نجباء، عملیات گسترده امنیتی با مشارکت تیپ 12 سازمان بسیج مردمی عراق، حشدالشعبی، متشکل از رزمندگان مقاومت اسلامی نجباء از روز پنجشنبه، 12 تیرماه در منطقه «الطارمیه» واقع در شمال بغداد آغاز شد.

یکی از اهداف عمده این عملیات پیگیری افراد تحت پیگرد و هسته‌های غیرفعال داعش است که در جریان آن، رزمندگان موفق به دستگیری تعدادی از افراد تحت پیگرد از سوی دستگاه قضایی عراق به اتهام مشارکت در اقدامات تروریستی شدند.

بیشتر بخوانید:

این عملیات تا بررسی منزل به منزل منطقه مورد نظر و پاکسازی کامل آن از وجود تونل‌ها و مخفی‌گاه‌ها و همچنین لوث عناصر تروریست‌ها ادامه خواهد یافت.

در همین راستا و پیش از این نیز سلسله عملیات‌های ضدتروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه پیدا کرده است. نیروهای مقاومت و ارتش عراق مواضع تروریست‌های تکفیری در منطقه «العناز» واقع در جنوب‌غرب بغداد را هدف قرار دادند.

به دنبال این عملیات، 4 عنصر تکفیری داعش به هلاکت رسیده و تعدادی از آنان نیز به شدت زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    خدا قوتشان بدهد .باید سر مار را چپاند .داعشی ها فریب خورده صهیونیست ها هستند.صهیونیست ها با اجاره مسلمانان متعصب بی سواد جنگ نیابتی راه انداخته اند .از هر طرفی کشته شود به نفع صهیونیست ها هست. در اخر کار هم کسی که پیروز میدان شد به بهانه ای نابود میکنند.تا مبادا فردا علیه خودشان بشورند.
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    درود بر شیخ اکرم اکعبی و یارانش که مردانه ایستاده اند و ما ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی رزمندگان صالح و صادق عراق مانند نجبا و حشد در تمامی میادین نبرد و بخصوص در بیرون راندن ذلت بار آمریکائیان بتلافی ترور سرداران رشید اسلام که مظلومانه و وفادارانه بدست شقی ترین انسانها ترور شدند و پاکسازی سرزمین عراق عزیز و بازگشت صلح و آرامش و آسایش در سایه وحدت و برادری و همت برای ساختن عراق برای مردم آبرومند و بدست جوانان غیور . انشاالله بزودی بتوفیق الله شاهد و ناظر خواهیم بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس