کد خبر 1090935
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
اولیایی

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل استقلال باید به بازیکنان بگوید که آنان تافته جدا بافته نیستند و نباید برای استقلال حاشیه درست کنند.

به گزارش مشرق، کاظم اولیایی اظهار داشت: من نمی‌توانم در خصوص مسائل فنی درباره عملکرد استقلال حرف بزنم و پیشکسوتان این تیم باید اظهار نظر کنند.

وی افزود: در شرایطی که (آندره‌آ) استراماچونی از استقلال جدا شد و «فرهاد مجیدی» هدایت این تیم را بر عهده گرفت و این بر اساس انتخاب مدیران این تیم صورت گرفت. در این مقطع باید از مجیدی حمایت کنیم چرا که هنوز ۸ هفته به پایان فصل وقت باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

مطرح شدن اسم من برای استقلال شیطنت است

مدیرعامل اسبق استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در سه جام درگیر است و اگر حاشیه‌ای بتواند برای این تیم شکل بگیرد تبعات سنگینی را به همراه خواهد داشت.

اولیایی تصریح کرد: انتقاد از سرمربی موجب ایجاد تفرقه در استقلال خواهد شد و نباید کاری کرد که دودستگی در این تیم به وجود آید.

وی تاکید کرد: «احمد سعادتمند» باید با مربیان و بازیکنان استقلال صحبت کرده و باید با توضیح وظایفشان از آنان بخواهد با همدلی و اتحاد فصل را به پایان برسانند. این که بازیکن استقلال در فضای مجازی حضوری پررنگ داشته باشد کار درستی نیست.

مدیرعامل اسبق استقلال در پایان گفت: مدیرعامل استقلال باید به بازیکنان بگوید تافته جدا بافته نیستند و نباید برای استقلال حاشیه درست کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس