کد خبر 1090808
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
ژاوی سرمربیگری بارسا را ‌پذیرفت

کاپیتان سابق بارسلونا پیشنهاد سرمربیگری آبی‌اناری‌ها را پذیرفت تا دومین تجربه سرمربیگری را در این تیم کسب کند.

به گزارش مشرق، ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال السد قطر در آخرین اظهارات خود از علاقه و آمادگی برای هدایت بارسلونا سخن گفته بود و اینک به عنوان سرمربی بارسلونا به این تیم بازمی گردد.

وی پیش از این در این زمینه عنوان کرد: بزرگترین امید من مربیگری در بارسلونا و بازگشت این تیم به پیروزی‌های گذشته است. از هدایت این تیم واقعا هیجان‌زده می‌شوم. من یک بارسایی هستم و دوست دارم در لحظه‌ای مناسب برگردم تا یک پروژه قوی را از صفر شروع کنم. سران باشگاه بارسلونا در ماه ژانویه به دنبال من آمدند و ما با هم صحبت کردیم. به آنها گفتم شرایط و زمان در حال حاضر مناسب نیست. باید بیشتر آماده این موضوع باشم. مطمئن هستم روزی ژاوی و بارسا در یک مقطع به هم می‌رسند و شکی در آن ندارم.

سرمربی فعلی السد قطر پیش از این که «کیکه ستین» هدایت بارسا را به عهده بگیرد، در اوایل سال جاری میلادی یکی از گزینه‌های مربیگری در بارسا بود. این اتفاق زمانی افتاد که «ارنستو والورده» از بارسا اخراج شد.

کاتالان‌ها در این فصل رضایت هواداران را جلب نکرده و اکنون دو امتیاز از رقیب دیرینه خود یعنی رئال مادرید عقب هستند.

ستین تا سال ۲۰۲۲ با بارسا قرارداد دارد و بندی نیز در قرارداد وی گنجانده شده که براساس آن در صورتی که رییس جدید باشگاه پس از پیروزی در انتخابات تمایلی به حضور وی نداشته باشد، سال ۲۰۲۱ پایان کار وی در نیوکمپ خواهد بود.

 اما عملکرد و نتایج ضعیف به سرعت اعتبار وی را نزد بازیکنان و مدیران خدشه‌دار کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شاهین IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    4 1
    خیلی خوبه
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    0 0
    فقد ژاوی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس