گل‌محمدی در نشست خبری شرکت نکرد/مطهری: کار ما مقابل شاهین راحت نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با شاهین شرکت نکرد و به جای خود مطهری را به سالن کنفرانس فرستاد.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با شاهین بوشهر شرکت نکرد و به جای وی مطهری در سالن کنفرانس به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شد.

مطهری در خصوص دیدار تیمش با شاهین بوشهر اظهار داشت: ما هفته قبل با پیکان بازی داشتیم و این هفته با شاهین. در فضای مجازی و رسانه‌ها مرتب ادعا می‌کنند ما با تیم‌های پایین جدول بازی داریم و کار پرسپولیس راحت است ولی دیدید که پیکان چگونه مقابل ما بازی کرد. شاهین هم تیم خوب و قابل احترامی است و هواداران خوبی دارد و کار ما راحت نیست. امیدوارم ما نتیجه خوبی بگیریم و ۳ امتیاز را هم کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد هجومی پرسپولیس گفت: هر بازیکنی در پازل تاکتیکی ما قرار بگیرد باید به گلزنی برسد، مهم نیست بازیکن خارجی باشد یا ایرانی. همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند و مهم این است که ما یک تیم باشیم. در بازی قبل دیدید که سید جلال حسینی در دقیقه ۹۰ وارد زمین شد و به چه شکلی برای حضور در زمین استارت زد. وقتی هم وارد زمین شد یک دفع توپ مناسب در همان چند دقیقه انجام داد و به نظرم او باید الگوی ممتازی برای فوتبالیست ها باشد که چنین جدی و محکم حاضر است در هر شرایطی کارش را دنبال کند.خوشبختانه ما به وحدت تاکتیکی خوبی رسیده‌ایم و این برای ما خیلی مهم است.

مطهری تاکید کرد: با طراحی تمرینات سعی کردیم کمترین آسیب را داشته باشیم و بهترین فرم بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. ما همیشه دوست داریم بهترین باشیم، البته طبیعی است که بعد از ۴ ماه مشکلاتی را داشته باشیم.

مربی پرسپولیس در خصوص احضار بیرانوند به کمیته انضباطی باشگاه گفت: بیرانوند گلر بزرگی است و تا اینجا برای ما زحمت زیاد کشده است. نمی‌دانم ریز این جریان چیست ولی من هم شنیده‌ام که او به کمیته انضباطی احضار شده است. او همیشه حرفه‌ای بوده و به پرسپولیس کمک کرده اما او تا ۱۱ تیرماه با ما قرار داد داشت و از این پس در اختیار باشگاه آنتورپ بلژیک است. البته شنیدم باشگاه نامه‌نگاری‌هایی برای ادامه کار بیرانوند انجام داده ولی ظاهرا به نتیجه نرسیده است.

وی در خصوص مصدومان پرسپولیس تاکید کرد: محمد انصاری متاسفانه با مصدومیت سنگین مواجه شد و برای وی آرزوی سلامتی می‌کنم. همچنین وحید امیری بازیکن سرعتی است که در استارت ها حرکات انفجاری انجام می‌دهد و ممکن است در اینگونه شرایط مصدوم شود. نادری و عالیشاه هم آسیب دیدگی کوچکی دارند که سعی می‌کنیم به آنها استراحت بدهیم تا در بازی‌های آتی با شرایط خوب به ما اضافه شوند.

مطهری در خصوص پست مشترک بازیکنان در مورد شرایط مالی و اینکه هواداران نگران هستند تمرکز بازیکنان به هم بریزد گفت: من این قول را به هواداران می‌دهم که تمرکز بازیکنان روی مباحث فنی باشد، از آن سو هم بازیکنان حق دارند چون مطالباتشان را می‌خواهند، هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند همه هوش و حواس بازیکنان به تیم خواهد بود، ان شاالله مدیریت باشگاه تصمیمی بگیرد که به نفع همه باشگاه باشد.

مطهری در خصوص شایعه تعطیلی دوباره لیگ گفت: همیشه اولویت ما سلامتی بازیکنان بوده ولی دوست داریم با کار تاکتیکی و فن در زمین قهرمان شویم. همیشه تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان لیگ  بوده‌ایم و به نظرات آنها احترام می‌گذاریم.

مربی پرسپولیس در خصوص شایعه جدایی باقری از پرسپولیس خاطرنشان کرد: کریم باقری بزرگ و اسطوره پرسپولیس است. او دوست صمیمی من از تیم جوانان و امید بوده و روزی که آقای گل‌محمدی مسئولیت پرسپولیس را قبول کرد اولین نفر اسم کریم باقری را برای حضور در کادر فنی اعلام کرد. هواداران پرسپولیس باهوش باشند و وارد یکسری بازی‌ها نشوند.اگر پیشنهادی به او شده برای تیم ملی است و خودش یک خدمت محسوب می‌شود اما کادر فنی و شخص آقای گل‌محمدی خواستار ماندن او هستند.

وی در خصوص اینکه در صورت اعلام پنالتی به سود پنالتی آیا ممکن است ضربه را علیپور بزند اظهار داشت: این موضوعات در اختیار کادر فنی است، علیپور بازیکنی است که اگر حس کنیم به او کمک می‌شود شاید این کار را انجام بدهیم. ما معمولا در اینگونه موارد در جریان بازی شرایط را سنجیده و سپس تصمیم خواهیم گرفت.

مطهری در خصوص اینکه آیا از وضعیت برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان خبر دارد یا خیر عنوان کرد: تنها اطلاعی که دارم این است که بازی ها از شهریور ماه به صورت متمرکز برگزار می‌شود و جزئیاتی از آن ندارم.

مربی پرسپولیس در خصوص دلایل عدم حضور گل‌محمدی در نشست خبری امروز عنوان کرد: من عذرخواهی می‌کنم که گل محمدی در نشست خبری شرکت نکرد چون حق رسانه‌ها است که با آقای گل محمدی حرف بزنند. بعضی مواقع این مشکلات پیش می‌آید. من از طرف آقای گل‌محمدی عذرخواهی می‌کنم که به خاطر یک مشکل در نشست حضور پیدا نکرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس