کد خبر 1090602
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: رژیم پهلوی از تحرکات انقلابیون به ویژه در مناسبت‌های مذهبی واهمه داشت. از این رو مراقبت‌های لازم را در این مناسبت‌ها اعمال می‌کرد.

همزمان با میلاد امام رضا(ع)، سازمان اطلاعات و امنیت خراسان، طی مکتوبی به تاریخ 2 آبان 1356خطاب به رئیس شهربانی این استان اعلام کرد:

«با توجه به تعطیل چند روز اخیر (روز تولد امام رضا[ع] و روز چهارم آبان) عده زیادی از سایر شهرستان‌ها به مشهد آمده‌[اند] و ممکن است عناصر اخلالگر و ماجراجو با توجه به شلوغی شهر در معابر و مساجد اقدام به پخش اعلامیه و نصب پلاکارت [پلاکارد] و دادن شعار بنمایند. خواهشمند است دستور فرمایند به عوامل وابسته آموزش داده شود در این مورد مراقبت بیشتری نموده و در صورت برخورد با افراد مشکوک، نسبت به دستگیری و تحویل آنان به این سازمان اقدام لازم معمول دارند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    1 1
    سال 1336 هست هم بالا نامه هم پایین
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
      0 2
      1336 نیست سال من دراوردی ممد رضا پالونی بود که دو سال فقط دوام اورد 2535 و 2536 برابر با 1355 و 1356 خودمون ایرانیهای عزیز
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    1 1
    دقيقا همين افراد سهوا يا عمدا اسناد را تحريف مي كنند. بالاي نامه نوشته سال 36 بعد اقاي مطلب نويس نوشته اند 52 . شايد سهوا بوده. ولي وقتي چنين سايتهايي كه اشتباهشان رو مي شود ديگر چگونه مي توان به ساير اسناد رسمي و غير رسمي !! استناد كرد. بي انضباطي مرز ندارد.خلاصه گاف بزرگي دادي. حتما در وب سايتم راجع بهش مطلب خواهيم نوشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس