کد خبر 1090511
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

امروزه محصولات گیاهی به یکی از دغدغه های اصلی مردم تبدیل شده است. انسان ها به دلیل تغییر سبک زندگیشان دچار اختلالات و مسائل مختلفی شده اند. اکثر مردم دچار بیماری هایی نظیر فشارخون، قندخون، کبد چرب و بسیاری از بیماری های دیگر ناشی از سبک زندگی نامناسب شده اند. در این مطلب میخواهیم به معرفی عطاری آنلاین عطارمارت بپردازیم و این که این فروشگاه اینترنتی چگونه توانسته است در زمینه های مختلفی به مردم کمک نماید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

متاسفانه یکی از معضلات موجود در فروش محصولات گیاهی وجود محصولات تقلبی در بازار می باشد. به دلیل اینکه گرایش مردم به سمت مصرف محصولات گیاهی، گیاهان دارویی و محصولات ارگانیک رفته است، عده ای سودجو مثل همیشه به دنبال کسب سودهای بادآورده بوده و دست به تولید نوع تقلبی محصولات پرطرفدار می زنند.

در برخی از موارد آن چنان جنس اصلی و تقلبی شبیه به هم می شوند که مردم واقعا دچار اشتباه می شوند و به جای جنس اصلی، متاسفانه جنس تقلبی را خریداری می کنند. در اینجاست که موضوع خرید از فروشگاه ها و عطاری آنلاین های معتبری چون عطارمارت پا به میدان می گذارند.

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی و محصولات گیاهی عطارمارت:

عطاری آنلاین عطارمارت از سال 96 در فضای وب شروع به فعالیت نموده است. از آن زمان تاکنون حتی یک مورد شکایت هم در نماد اعتماد الکترونیکی این فروشگاه به ثبت نرسیده است.

نماد اعتماد الکترونیکی در واقع یک مجوزی از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که به فروشگاه های اینترنتی معتبر و مطمئن داده می شود تا خریداران به هنگام مراجعه به فروشگاه های اینترنتی مختلف توانایی تمیز فروشگاه های معتبر از غیر معتبر را داشته باشند.

مزیت دیگر خرید اینترنتی محصولات گیاهی از عطاری آنلاین عطارمارت، ضمانت مرجوعی کالا به مدت هفت روز می باشد. مشتریان پس از خرید محصول و تحویل درب منزل تا هفت روز پس از دریافت کالا می تواند محصول مورد نظر خود را مرجوع کرده و مبلغ محصول را دریافت نمایند.

از مزایای عطاری آنلاین عطارمارت برای کلان شهرها این است که با خرید بیشتر از 150 هزار تومان مشمول ارسال رایگان محصولات می شوند. این موضوع برای شهرهای بزرگ که آمدن بیرون از منزل و خرید ملزومات ضروری زندگی وقت و هزینه زیادی را بر مردم تحمیل می کند موضوع مهم و مفیدی می باشد.

مهم ترین مزیت عطاری آنلاین عطارمارت وجود گستردگی فراوانی از محصولات سلامت محور می باشد که در کمتر فروشگاهی همچنین گستردگی وجود دارد. عطارمارت توانسته با تامین کنندگان مختلفی همکاری کرده و با قیمت های مناسب محصولات متنوع و با کاربردهای مختلف را در اختیار عموم مردم قرار دهد.

این تنوع محصولات روز به روز بیشتر شده و هر فردی با توجه به نیازی که دارد می تواند از محصولات گیاهی موجود خریداری کرده و سلامت خود را بهبود بخشد.

بعد از ورود به سایت عطاری اینترنتی عطارمارت به نشانی www.attarmart.ir در قسمت منوی سایت می توانید محصولات را بر اساس کاربرد به طور مثال محصولات مناسب برای قندخون یا فشارخون یا محصولات مناسب پوست و مو و... انتخاب نمایید. همچنین دسته بندی ویژه ای برای برندهای مختلف تولیدکننده محصولات طب سنتی ایجاد شده است که تمامی محصولات هر برند قابل نمایش و خریداری می باشد.

پرطرفدارترین محصولات گیاهی عطاری آنلاین عطارمارت:

شاید توانسته باشید حدس بزنید که چه محصولات گیاهی بیشتر مورد استقبال و توجه مردم می باشد.

اکثر مردم به دلیل سبک زندگی دارای مشکلات مشترکی هستند. یکی از مشکلات ایجاد درد در قسمت های مختلف بدن همچون زانوها و سایر بخش های بدن می شود. یا ممکن است به دلیل صدمات مختلف یا عمل های جراحی دردهای مختلفی را تجربه کرده ایم. از محصولات پرطرفدار و پر رضایت عطارمارت کپسول یا قرص سورنجان درد کیور می باشد.

این محصول دارای خاصیت ضد درد فوق العاده ای می باشد که در صورت مصرف درست و مناسب آن می تواند در کاهش انواع درد بسیار موثر باشد. در مصرف کپسول سورنجان یک نکته مهم وجود دارد که اکثر افراد به آن توجه ای نمی کنند تا هم عوارض مصرف آن کمتر شود و هم اثربخشی آن بیشتر شود.

افراد دارای فشارخون باید با عرق برگ زیتون و سایر افراد با عرق زنیان این محصول را مصرف کنند تا بهترین عملکرد قرص سورنجان را شاهد باشند.

چگونه یک محصول گیاهی خوب انتخاب کنیم؟

خرید محصولات گیاهی شاید در ظاهر ساده باشد اما نکات مهمی دارد که در صورت عدم رعایت آن ها به نتایج مد نظر خود نخواهیم رسید. افراد بسیاری را دیده ایم که برای یک موضوع خاص مثلا چاقی یا لاغری انواع و اقسام محصولات را استفاده کرده اند اما باز هم جواب نگرفته اند.

قبل از پاسخگویی به این سوال اول باید یک نکته مهم را متذکر شویم. بسیار از افراد فکر می کنند چون این محصولات گیاهی هستند هیچگونه عارضه یا ضرری ندارند. در صورتی که گیاهان دارویی و محصولات گیاهی هم در صورت استفاده نادرست با بی رویه می تواند عوارض جدی و خطرناکی را به همراه داشته باشد.

نکته دوم خرید محصولات گیاهی خوب توجه به این نکته هست که یک محصول گیاهی ممکن است روی یک فرد تاثیر مثبت داشته باشد اما همان محصول روی یک فرد دیگر یا بی تاثیر باشد یا تاثیر سو داشته باشد. قبل از مصرف هر گونه محصول گیاهی باید به مزاج خود توجه کنید. برای تشخیص مزاج خود باید از متخصص طب سنتی بهره ببرید. این نکته بسیار مهم هست و در صورت عدم توجه می تواند باعث عدم نتیجه گیری مطلوب شود.

مسئله دیگر خرید محصولات گیاهی، مصرف این محصولات طبق نظر کارشناس یا متخصص طب سنتی می باشد. کارشناس طب سنتی با توجه به مشکل شما و مزاج و بدن شما نسخه مخصوص به شما را آماده می کند و در صورت خرید این نسخه می توان انتظار دریافت نتایج فوق العاده ای را داشت.

سایر نکات مهم در خرید محصولات گیاهی:

  • پس از خرید گیاه دارویی و محصولات گیاهی حتما روش و میزان دوز مناسب برای مصرف خودتان را جویا شوید و طبق روش مناسب همان محصول از آن استفاده کنید.
  • از خرید گیاهان دارویی سال های پیش بپرهیزید. چرا که این گیاهان دارویی تقریبا خواص و مواد موثره خود را از دست داده اند و نمی توانند تاثیر گذار باشند.
  • از فروشگاه های اینترنتی معتبر اقدام به خرید محصولات گیاهی و سلامت محور کنید.
  • ترجیحا گیاهان دارویی و ادویه جات را به صورت آسیاب نشده تهیه کنید و خودتان زحمت آسیاب را به عهده بگیرید. یا از فروشگاه های آنلاین معتبری همچون عطارمارت خرید کنید تا خیالتان بابت عدم ناخالص بودن محصولات مطمئن شود.
  • ترجیحا از محصولاتی که دارای سیب سلامت و مجوز هستند استفاده کنید.
  • به نکات منع مصرف هر محصول توجه کنید. معمولا کودکان و زنان باردار و شیرده جزء گروه حساس هستند و باید قبل از مصرف هرگونه محصول گیاهی با پزشک خود مشورت نمایند.

    **این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس