مرکز پزشکی «سینا اطهر» فاقد مواد پرتوزا است

بر اساس اعلام دفتر حفاظت در برابر اشعه سازمان انرژی اتمی ایران، مرکز پزشکی سینا اطهر فاقد مواد پرتوزا است.

به گزارش مشرق، دفتر حفاظت در برابر اشعه مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور اعلام کرد: کلینیک سینا اطهر در نزدیکی میدان قدس تهران، که شامگاه سه‌شنبه دچار انفجار و حادثه شد، بر اساس سوابق و مجوزهای صادره این دفتر، فاقد مواد پرتوزا جهت مقاصد تشخیص و درمان بوده است. بلکه این مرکز خدمات پزشکی صرفا دارای دستگاه‌های تصویربرداری و رادیولوژی با مجوز معتبراست.

در ادامه توضیحات این نهاد مسئول انرژی اتمی آمده است: دستگاه های مولد پرتو از منظر حفاظت در برابر اشعه در زمان وقوع حوادثی نظیر آتش سوزی، خطری برای امدادگران و عموم مردم ایجاد نمی کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    لطف کنید پزشکی هسته ای را به بیرون تهران ببرید - مردم پزشکی هسته ای بیمارستان شریعتی را با خیابان شریعتی اشتباه می گیرند.
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
      0 0
      اونی که اسم بیمارستان رو گذاشت شریعتی ، نور علی نور بود !!! خیال کرده بود هرکی دکتره ، حتما پزشکه !!!! هرچند شریعتی اصلا دکتر نبود !!!! اصلا ربطی به پزشکی و درمان و بیمارستان نداشت !!!!!
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 1
    خبر موثق دارم که چرنوبیل تکرار شده. مردم! منطقه رو خالی کنید. برید تو کوه و صحرا. برای چند سال. شایدم مادام العمر.
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    3 0
    اون دستگاه های ام آر آی و سی تی اسکن و رادیولوژی و کوفت و زهر مار که تو سینا اطهر بودند با عنبر نسارا کار میکردند ؟!! شاید بهتره همه اونهایی که تو اون مرکز عکس رادیولوژی و ... گرفتند رو دستگیر کنید تا ...
    • US ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
      0 0
      این دستگاه هایی که نام بردی دوست عزیز به هیچ وجه حاوی مواد پرتوزا نیستند. شما اگر به فیزیک کار سیستم هایی که اشاره کردی، اشراف داشتی ؛همچین اظهار نظری نمی کردی. جقدر خوب می شد اگه ما ایرانی ها یاد می گرفتیم که در حوزه هایی که سر رشته نداریم اظهار نظر نکنیم. ضمنا دوستانی که در دفتر حفاظت در برابر اشعه مرکز نظام ایمنی هسته ای در این ضمینه اطلاع رسانی کرده اند هم بر کلیه فعالیت های پرتویی کشور نظارت دارند و هم دارای تخصص کافی می باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس