1

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی خبر داد و گفت: آتش خاموش شده است اما عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، لحظاتی پیش در مرکز درمانی سینا اطهر در میدان قدس تهران صدای انفجار مهیبی شنیده شد.تصاویر اولیه نشان دهنده آتش سوزی است.

موج انفجار باعث بروز تخریب‌ جزئی در ساختمان‌های اطراف از جمله شکستن شیشه‌های یک گالری شده است.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: طبق اعلام اولیه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران، در یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی، آتش‌سوزی روی داده که آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: البته احتمال بروز انفجار نیز با وجود کپسولهای اکسیژن در محل حادثه وجود دارد اما هنوز جزئیات دقیق این حادثه مشخص نیست و  اطلاعات تکمیلی درباره جزئیات این حادثه متعاقباً اعلام می‌شود.

پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران از وقوع حریق در یک مرکز درمانی خبر داد.

وی افزود: این حادثه در یک کیلینیک درمانی در محله خیابان شریعتی پایین تر از میدان قدس کوچه ماهروزاده به وقوع پیوسته است.

به گفته صابریان این حادثه احتمالاً به دنبال انفجار کپسول گاز بوده و ۳ مصدوم بر جای گذاشته است.

ویدئوی زیر را از این حادثه ببینید:

دانلود

در این فیلم انفجار دوم قابل رویت است:

دانلود

اعزام سگ زنده یاب به محل انفجار میدان قدس

شاهین فتحی از اعزام دو تیم جستجو و نجات در آوار هلال احمر شمیرانات به همراه یک قلاده سگ زنده یاب در حادثه انفجار و آتش‌سوزی در طبقه منهادی دو یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس خبر داد و افزود: این تیم‌ها در پی درخواست آتش نشانی و با توجه به ریزش آوار به محل اعزام شدند.

وی گفت: همچنین یک تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران نیز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در این حادثه تاکنون چندین مصدوماز زیر آوار خارج و تحویل آتش نشانی شده است.

فتحی گفت: هنوز آماری از تعداد مصدومین و یا فوت شدگان در دست نیست و عملیات نجات مصدومین احتمالی از زیر آوار همچنان ادامه دارد.

مأموران ۴ ایستگاه آتش نشانی در حال اطفای آتش سوزی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: به محض اطلاع از وقوع آتش سوزی در کلینیک سینا ماموران آتش نشانی از ۴ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی در طبقه منفی یک کلینیک سینا واقع در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس رخ داد.

توضیح پلیس درباره حادثه کلینیک سینا

سردار حمید هداوند درباره جزئیات انفجار و آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی، اظهار کرد: تعدادی از کپسولهای اکسیژن در محل مذکور منفجر شده و در حال حاضر نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و امدادی در محل حادثه حضور دارند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: خوشبختانه آتش خاموش شده و نیروهای امدادی در حال تخلیه ساختمان محل حادثه هستند.

وی با بیان اینکه هنوز تعداد دقیق مصدومان یا تلفات احتمالی این حادثه مشخص نیست، گفت: محل حادثه تحت کنترل انتظامی و مسدود است تا نیروهای امدادی بتوانند کار خود را انجام دهند.

این مقام انتظامی متذکر شد: علت بروز این حادثه تحت بررسی است.

 ۱۳ کشته در انفجار و آتش سوزی کلینیک خیابان شریعتی تهران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از جان باختن ۱۳ نفر در حادثه انفجار خیابان شریعتی خبر داد.

نشت گاز باعث انفجار شد

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در مورد حادثه انفجار در شمال تهران گفت: نیروهای آتش‌نشانی، انتظامی و خدماتی در محل حادثه حضور دارند.

وی ادامه داد: با توجه به نشت گازی که به وجود آمده و باعث انفجار شده است نیروهای آتش نشان در حال اطفاء حریق هستند .

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران تاکید کرد: خواهشمندم مردمی که در منطقه حضور دارند، خیابان را ترک کنند که عوامل آتش‌نشانی بتوانند کار خود را انجام دهد.

روایت ساکنان منطقه از لحظه انفجار در کلینیک سینا

آتش کلینیک پزشکی خاموش شد/ جستجو برای یافتن افراد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از اطفای آتش سوزی در کلینیک سینا خبر داد.

وی افزود: از دقایقی قبل و با اطفای آتش سوزی عملیات جستجو برای یافتن افراد حاضر در اتاق های این کلینیک آغاز شده است.

وی افزود: هنوز آمار دقیقی از تعداد تلفات این حادثه در دست نیست اما مصدومیت و یا فوت افراد باید به تایید عوامل اورژانس برسد.

مصدومیت یک آتش نشان در جریان اطفای حریق


۲۵ نفر زمان وقوع انفجار در محل حادثه بودند/فوت۱۰ زن و ۳ مرد

مجتبی خالدی در خصوص حادثه انفجار خیابان شریعتی اطهار داشت: ۲۵ نفر در زمان حضور حادثه در محل حضور داشتند، که ۱۳ نفر شامل ۱۰ خانم و سه آقا فوت کردند.

وی گفت: هفت نفر سرپایی مداوا شده و شش نفر به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: بلافاصله ۱۰ آمبولانس و تعدادی اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از هماهنگی با بهشت زهرا (س) برای اعزام فوتی‌ها به این مرکز خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش به طور کلی توسط آتش نشانان اطفا شد.

بر اساس این گزارش، ساعت ۲۰: ۵۶ شامگاه سه شنبه در پی انفجار گاز شاهد حریق و نیز ریزش آوار در درمانگاه «سینا اطهر»، پایین‌تر از میدان قدس، کوچه «ماهروزاده» بودیم.


تعداد مصدومان به ۷ نفر رسید/ حال عمومی همگی خوب است

پیمان صابریان با اشاره به آخرین جزئیات از حادثه آتش سوزی مرکز درمانی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی اظهار کرد: تعداد مصدومین به ۷ نفر رسیده است و حال عمومی مصدومین هم خوب است.

وی افزود: این مصدومین فوراً بعد از انجام عملیات‌های اولیه به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده‌اند.

رئیس اورژانس تهران بیان کرد: ۱۲ آمبولانس، دو اتوبوس آمبولانس و دو موتورلانس به محل اعزام شده است.

صابریان خاطرنشان کرد: آمار فوتی‌های این حادثه را دادستان که در منطقه حضور دارند باید اعلام کند و ما به عنوان اورژانس اجازه اعلام آمار فوتی‌ها را نداریم.

وی در پایان گفت: تعدادی از نیروهای آتش‌نشانی دچار مسمومیت خفیف و دود گرفتگی شدند که درمان‌های سرپایی را گرفته و مجدد به کار خود ادامه دادند.

تکذیب وجود مواد رادیو اکتیو در محل انفجار

دانلود

تعداد فوتی‌ها به ۱۸ نفر رسید/ آتش نشانان همچنان مشغول هستند

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به جزئیات جدیدی از حادثه آتش سوزی در بیمارستان سینای اطهر واقع در خیابان شریعتی اظهار کرد: همکاران آتش نشان ما در جستجو از یکی از طبقات ۶ نفر را پیدا کردند که وضعیت جسمانی بدی داشتند.

وی افزود: آتش نشانان فوراً این شش نفر را از ساختمان خارج کردند فوت ۵ نفر از این افراد برای آتش نشانان مسجل شد و نفر ششم را تحویل عوامل اورژانس دادند ولی طبق آخرین آمار نفر ششم هم علائم حیاتی ندارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت: تا به این لحظه ۱۹ نفر با کمک آتش نشانان از ساختمان خارج شدند که از این تعداد فوت ۱۸ نفر فوت تأیید شده است.

رئیس سازمان اورژانس تهران: تعداد فوتی‌ها به ۱۹ نفر رسید / ۱۵ زن و ۴ مرد جان باختند


پیمان صابریان در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: متأسفانه فوت، مصدوم بدحال که ۲۳ سال هم داشت و به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده بود، تأیید شد.


وی افزود: متأسفانه تا به این لحظه تعداد فوتی‌های حادثه ۱۹ نفر هستند (۱۵ زن و ۴ مرد).


اسامی اولیه از جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا
 

اسامی اولیه از جانباختگان حادثه کلینیک سینا ‌اعلام شد.

سازمان نظام پزشکی:

بر اساس اعلام یک منبع در آتش نشانی تهران‏ با شناسایی پیکر کشته شدگان انفجار کلینیک سینا اطهر، بیش از نیمی از جان باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.

درحادثه کلینیک‌ سینا اطهر، دکتر اکبری متخصص گوش،حلق و بینی و دکتر سلطانپور متخصص بیهوشی جان باخته‌اند.

همچنین شرایط دکتر تورانی متخصص جراحی نیز وخیم است.

آنچه در حادثه انفجار کلینیک سینا گذشت


گزارش سخنگوی دولت از یک حادثه دردناک

سخنگوی قوه مجریه ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر، بر رسیدگی کامل و درمان مصدومان این انفجار تأکید کرد.

علی ربیعی، سخنگوی دولت اعلام کرد: عوامل امداد و نجات و درمان اعم از آتش‌نشانی، اورژانس و هلال احمر از دقایق اولیه به سرعت مشغول نجات حادثه‌دیدگان و جلوگیری از گسترش ابعاد حادثه شدند.

وی بیان کرد: از دقایق اولیه انتشار خبر انفجار و با مشخص شدن ابعاد حادثه، اعضای دولت پیگیر روند امدادرسانی بودند و مدیران ارشد وزارت بهداشت، استانداری و شهرداری تهران و دیگر عوامل امدادی و انتظامی سریعا در محل حادثه حضور پیدا کردند و بر حسب وظیفه در روند امدادرسانی نظارت داشتند.‌

سخنگوی دولت تأکید کرد: شناسایی علت وقوع این حادثه دردناک در دست بررسی است و درباره علت و ابعاد انفجار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ربیعی همچنین تصریح کرد: مراکز درمانی نزدیک محل حادثه برای هر نوع ارائه خدمات به مصدومان در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند و به درمان مصدومان مشغول هستند.

وی گفت: کماکان پیگیر روند امداد و نجات هستیم و همه عوامل در تلاش هستند تا از تلفات بیشتر جلوگیری کنند.

ربیعی ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه کلینیک سینا اطهر، برای درگذشتگان این حادثه، رحمت و غفران الهی و برای مصدومان شفای عاجل مسألت داشت.

ترخیص ۱۵ مصدوم انفجار کلینیک/حال ۷ مصدوم انتقالی مساعد است
 

پیمان صابریان در خصوص وضعیت مصدومان حادثه کلینیک تهران اظهار داشت: از ۱۵ مصدومی که برای آنها به صورت سرپایی اقداماتی در صحنه انجام شده بود همگی ترخیص شده و مشکل خاصی نداشتند.

صابریان درباره وضعیت مصدومین انتقالی نیز عنوان داشت: تعداد مصدومان انتقالی ۷ نفر بود که به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند و این افراد نیز مشکل خاصی ندارند.

رئیس مرکز اورژانس تهران در خصوص فردی که به مراکز درمانی انتقال پیدا کرد و فوت شد نیز گفت: انتقال مصدوم فوت شده بر عهده پزشکی قانونی است که برای تشخیص هویت به آن مرکز منتقل شود.

بر اساس این گزارش شب گذشته حادثه انفجار و آتش‌سوزی در طبقه منهای دو یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس رخ داد که طی آن ۱۹ نفر فوت شده‌اند.


آخرین وضعیت ترافیکی در محدوده کلینیک سینا
 

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر منتهی به کلینیک خصوصی سینا اطهر که شب گذشته دچار حریق شده بود اظهار داشت:محدودیت های اعمال شده در محدوده خیابان شریعتی که شب گذشته به دنبال آتش‌سوزی اعمال شده بود برداشته شده است.

وی گفت:هم اکنون تردد عادی را در محدوده منتهی به کلینیک سینا اطهر شاهد هستیم اگر چه کوچه ماهروزاده همچنان مسدود است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت تردد در سایر معابر پایتخت اعلام کرد: ترافیک در بزرگراه های همت, حکیم و نواب نیمه سنگین است و سایر معابر بزرگراهی و مرکزی تهران از تردد عادی و روان برخوردار هستند.


دستور بازداشت ۴ نفر در پی انفجار در کلینیک درمانی سینا

سردار کیوان ظهیری در پاسخ به این سؤال که در رابطه با حادثه انفجار مرگبار در کلینیک درمانی سینا شخصی بازداشت شده یا خیر، اظهار کرد: مقام محترم قضائی شب گذشته و پس از وقوع این حادثه دستور بازداشت چهار نفر را در رابطه با این حادثه صادر کرد.

 رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: یکی از این افراد که در محل حضور داشت توسط پلیس بازداشت شد و دستگیری سایر متهمان نیز در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است شب گذشته بر اثر انفجار مهیب و آتش‌سوزی گسترده در کلینیک درمانی سینا واقع در خیابان شریعتی، خیابان ماهروزاده، 19 نفر جان خود را از دست داده و تعدادی نیز مصدوم شدند.


جزئیات تحقیقات پلیس درباره حادثه کلینیک سینا
 

سردار هداوند اظهار کرد: در پی وقوع حادثه بلافاصله عوامل کلانتری در محل حاضر شده و به دنبال آن با توجه به شدت حادثه عوامل پلیس راهور و نیز عوامل تیم تشخیص هویت آگاهی نیز در محل مستقر شدند و اقدامات خود را در هماهنگی با مقام قضایی آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در رابطه با این حادثه پرونده ای تشکیل شده و تیمی ویژه از چند یگان در پلیس پایتخت رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه را در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: تحقیقات در این زمینه از ساعاتی پس از وقوع حادثه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

هداوند در مورد اینکه گفته می شود افرادی در این خصوص دستگیر شده‌اند گفت: در این مرحله از تحقیقات بحث بازداشت یا دستگیری مطرح نیست بلکه ماموران در حال تحقیق و پیگیری موضوع هستند. در همین زمینه نیز مدیر، مدیر داخلی، مسئول بخش تصویربرداری و متصدی بخش سانترال درمانگاه به عنوان افراد مطلع به پلیس آمده و تحقیق از آنها در حال انجام است. پس از تکمیل تحقیقات، نتایج به مقام قضایی داده شده و در صورت نیاز با تشخیص مقام قضایی دستور بازداشت صادر خواهد شد اما در حال حاضر موضوعی به نام بازداشت مطرح نیست.

جانشین رئیس پلیس پایتخت درباره اینکه آیا ممکن است تعداد نفرات مورد تحقیق افزایش یابد، اظهار کرد: این امکان وجود دارد و با دستور قضایی ممکن است از نفرات دیگری هم تحقیقات انجام شود.

سردار هداوند درباره اینکه آیا در این پرونده فردی متواری یا تحت تعقیب قرار دارد گفت: هیچ فردی تا کنون در جریان رسیدگی به این پرونده متواری نشده و تحقیقات به شکل عادی و البته با فوریت در حال انجام است.

وی درباره وضعیت فعلی محل حادثه نیز گفت: دیشب پس از اتمام کار آواربرداری و عملیات جستجو و نجات اجساد که شامل 18 فوتی در محل و یک نفر در بیمارستان بود وارد کاور شده و به پزشکی قانونی منتقل شدند.

هداوند ادامه داد: پس از آن هم با دستور قضایی محل قرنطینه شده و اجازه ورود و خروج افراد غیر و فاقد مجوز پلیس و مقام قضایی به داخل آن داده نمی شود تا تحقیقات تکمیل شود. کارشناسان آتش نشانی نیز در حال انجام تحقیقات خود هستند. همچنین در خیابان محل قرار گرفتن این کلینیک نیز محدودیت مقطعی ترافیک اعمال شده است.

وی درباره اینکه آیا ردی از اقدامات امنیتی یا خرابکارانه در این حادثه دیده می شود گفت: تا به این لحظه هیچ موضوع امنیتی در این پرونده دیده نمی شود و نتایج گزارش ها حاکی از آن است که اتصال برق سبب وقوع این حادثه شده است اما تحقیقات تکمیلی برای رسیدگی به این موضوع در حال انجام است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه چندین تیم تخصصی در پلیس رسیدگی به این پرونده را به جدیت در دستور کار دارند گفت: درخواست ما از شهروندان این است که اخبار مربوط به حادثه را از منابع رسمی، مرتبط و معتبر پیگیری کنند و به شایعات در این زمینه توجه نکنند.


شناسایی جانباختگان آتش سوزی کلینیک سینا اطهر +اسامی
 

 سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره آخرین نتایج پیگیری‌های پلیس  در خصوص حادثه حریق در کلینیک سینا اطهر اظهار داشت: تحقیق و بررسی از مدیرعامل بیمارستان، مدیرداخلی، مدیر تصویربرداری و متصدی سانترال ادامه دارد.

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه عمدی بوده یا خیر;گفت: تاکنون به این نتیجه نرسیده‌ایم که حادثه عمدی بوده باشد.

سردار هداوند با بیان اینکه احتمالا جرقه برق باعث بروز آتش‌سوزی شده است، اما علت حادثه در دست بررسی است از جانباختن ۱۹ نفر شامل ۱۶ زن و ۳ مرد در این حادثه خبر داد.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه هویت ۴ نفر از افراد فوت شده معلوم نیست، گفت: آیدا زمانی، لیلا عیوض خانی، لیدا خام دایی، مژگان دهقان، رها (فاقد فامیلی)، سوسن سلطان محمدی، خانم یاسمن، خانم دکتر تورانی، خانم رحمانی، محدثه رضی، شبنم دیبایی، مریم خرسندی، محسن پارسا، احسان گنجخانلو و دکتر محمد علی اکبری اسامی ۱۵ نفر از فوت‌شدگان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 60
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    48 81
    آره، هیچ کدوم از اینها کار آمریکا و اسرائیل نیست. همش اتفاقی هست
    • US ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      67 29
      خفه شو جونور کثیف
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      15 3
      اسکل کی بودی تو؟
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      38 8
      آمریکا و اسرائیلی که کل قدرتشون این باشه که با انفجار یک مرکز درمانی علیه ایران قدام کنن برن بمیرن بهتره
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      10 5
      دیوانه
    • بختیاری GB ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      19 4
      اگر هم کار اونها باشه تعجب اور نیست چون از یک وحشی خونخوار وحرام زاده بیش از این انتظاری نیست.ولی بااینکه وحشی هستن به انداز شماها که وسیله نقلیه رایگان یونجه سوز اونها هستیدنادون نیستن چون میدونن دوران بزن در رو گذشته اگر یکی بزنه ده تا میخوره. ********************************************** در یک کلام حلقتو ببند
    • GB ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      20 4
      آقایی که با پرچم آمریکا کامنت گذاشتی البته من نحوه ی بیان این فردی که گفته کار آمریکا و اسرائیله مخالفم چون حداقل در این مورد مشخص معلوم نیست چه اتفاقی رخ داده ولی آتش سوزی های سریالی بی شک کار مزدوران آن ها هست و دشمنان ما نباید شک کنند که ما این اقدامات آن ها را بی جواب میگذاریم...کسانی که برای آتش سوزی در ایران خط میدهند آتش به سرزمین هایشان گشوده خواهد شد.
    • SE ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      12 9
      آره اتفاقاتی هم که تو آمریکا میفته را فک نکن بلایای طبیعی هستش، یه سلاحیه ایران در اختیار حزب الله گذاشته. عمو جون با این نگاه شما همه چی را میشه همینطوری مثل شما براش داستان تخیلی درست کرد.
    • IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      10 11
      الان چند نفر جونشون را ازدست دادند خوشحالییییی؟؟؟ پس چرا زخم زبون میزنی؟؟؟ لطفا کمی وجدان داشته باش.
    • ساسان IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      4 2
      خدا صبر بده به باز مونده هاشون احتمالا کار یه بنده خدای ناشی بوده دستش چرب بوده خروجی کپسول رو لمس کرده باید آموزش بدن به نیروهاشون
  • F-18 US ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    امیدوارم انفجار هایی از نوع بمباران نظامی در ایران رخ دهد.دفتر مشرق یکی از اهداف است.
    • US ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      66 3
      فعلا عامریکا در حال سقوطه جلیقه های نجات رو ببندید
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      14 1
      خر کی بودی تو ؟
    • بختیاری GB ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      13 3
      فعلا کمــــــــــــپوت و پوشـــــــــک برای وحشـــــــــــــــی های عین الشغال ببربعد بیا اینجا عرعر کن، واقعا که در وحشیگری و پررویی رودست ندارید.!
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      8 5
      چرا؟ مگه آدم نیستی دردت چیه درکت نمیکنم این کارو با خودت نکن پشیمون میشی
    • محمدرضا IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      10 3
      اشتباهی دستم خورد به رنگ آبی. ان شاء الله مراکز ضد بشری آمریکا در جای جای جهان نابود بشه و خودتم با صورت به درک واصل شی.
    • حیدر صالح IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      11 2
      آب بریز اون جایی که می سوزد! ظاهرا مشرق با گذارش ها و افشاگری های خود خوب پنبه منافقین داخلی را زده که آرزوی بمب باران دفتر را دارید! این آرزو را به گور می برید
    • NL ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      1 0
      به زودی کاخ سفید رو حسینیه میکنم. اونجا چنان محکم به سینه ام بزنم و گریه کنم که چشت درآد. صبر کن
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    18 91
    دوستان بعد از فتح پارچین و صدا و سیما، کلینیکم به حول و قوه کاخ سفید و ملکه دندان سفید فتح کردیم. در حال حرکت به سمت بیمارستان مسیح دانشوری و سپس وزارت نمکی هستیم. ما رو تنها نگذارید.
    • IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      21 10
      این مطلب تنها از ذهن کثیف یک منافق یا بهایی ها که افتخار سربازی برای صدام و ال سعود و صهیونیست ها را دارد بر می اید .
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    9 25
    52نقطه شد دیگه !
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      9 3
      این چرت و پرتا رو نگی چی بگی بدبخت!!
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      18 1
      51 نقطه بود که الان پیکنیک خونه ما هم آتیش گرفت شد 52 نقطه
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      9 1
      یعنی آمریکا اینقذ بزدله که اینجور یواشکی و نا محسوس تهدیدش رو عملی میکنه؟ ههه
    • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      7 6
      کل آمریکا الان روی هواست . نه ؟؟
    • IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      5 5
      کل آمریکا الان روی هواست . نه ؟؟
  • فراز IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    14 16
    انفجار دوم که رخ داد ، گوشی رفت پایین و هیچ صدایی هم از خانوم درنیومد ، فکر کنم غش کرد !
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      28 7
      اونی که فیلم برای اینترنشنال گرفت خیلی خونسرد بود
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    8 3
    چقد ما گفتیم روحانی رو عزل کنید گوش نکردند. در طول این هفت سال چقد حوادث دلخراش داشتیم. از سوختن مردم در قطار و اون وزیر راهی که گفت جای نگرانی نیست بیمه هستند تا هواپیما و پلاسکو و... مردم دیگه خسته شدن از این دولت
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    14 4
    کارتروریستیه
  • US ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    3 16
    امریکا خو نمیاد بیمارستان بزنه! انفجار پارچین کار آمریکا اما این کار خودمونه
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    7 6
    ساختمان پلیس مینیاپولیس و پرچم ها و مجسمه های آمریکا رو هم حساب کن شاید شد 52 تا
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    4 7
    حناچی استغعا سازمان دیگه دستش به نقشه های شهرداری هم رسیده برای برنامه ریزی دقیق
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      8 1
      تو براي پلاسكو هم به rاليباف جونت همين را گفتي؟
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    12 1
    چند هفته آتش سوزی در سرار کشور ، چند روز قبل ترکیدن ناگهانی مخزن گاز پارچین ، صبح سه‌شنبه انفجار تروریستی در سیستان و بلوچستان که به خیر گذشت الان هم انفجار بیمارستان، وزیر نقاش اطلاعات کجایی؟! دقیقاً کجایی
    • جوجه ي جوجه تيغي غير بدنساز IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      8 0
      من فكر مي كنم يك عامل را در اين نوع حوادث در نظر نگرفته اند. و آن دغدغه كارمند كارگر و دكترجراح و غير جراح است. اين روزها همه درون پيله اي از دغدغه و استرس زندگي مي كنند. هيچ كس كارش را درست انجام نمي دهد. هركه باشد در هر قسمتي. دغدغه هاي مالي و خانوادگي هم مي تواند باعث اين چنين فجايايي باشد. من صبح به محل كارم مي روم تا ظهر بايد فكر كنم چه بايد مي كردم. از بس دغدغه دارم. پس كي مي توانم كار كنم؟
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    10 0
    زیر ساختهای مملکت اگر قدیمی بودند عمر مفیدشان را کردتدوباید کاملا ارزیابی وبازسازی میشدند که پولهایش دزدیده شده-واگر حدید بوده بوسیله پیمانکاران مسئولین ناظرین محریان وکارفرمایان سنبل کاری ودزدی شده وبی کیفیت هستند وازهمان اول عمر مفیدی نداشته وندارند-موضوع اینه که فسادوسنبل کاری به فقیر وغنی ومفسد وپاکدست رحم نخواهد کرد وجان ومال همه درخطر می افتد
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    12 1
    یا قمر؟؟؟
    • NL ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      0 6
      پ ن پ یا شمس بگه؟!! بهترین یار و یاور قمره نه شمس اینا
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    11 3
    تا ۱۴۰۰ نئولیبرال ها میخوان ایران را تکه تکه کنند خدا مرگشون بده الهی عین اقدامات مجاهدین خلق در دهه شصت چه جنایت ها که نکردند ....
    • مجاهد سابق IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      1 6
      حرامزاده تر مجاهد خلق وجود ندارد. يعني تاريخ به خود نديده!!لطفا اينجا كامنت نگذاريد حال مارا بهم نزنيد. بگذاريد لعنت خورتنان كم شود.
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    15 2
    کار منافقینه - نزدیک چن هزار آتیش سوزی در عرض چند ماه - واقعا دلیل این همه مماشات رو در برابر حمایت آمریکا و اروپا از منافقین رو نمیفهمم
  • سید TH ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    7 4
    من خودم دیدم غلامرضا تاجگردون قبل از انفجار داشت بنزین و گازوییل میبرد داخل مجتمع . فارس نیوز خواهش میکنم رسیدگی کنید . همه دوربین های اون اطراف هم تصویرشو گرفتن. با کت و شلوار مشکی و ماسک تیره
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      2 3
      اصلاح طلب يكي از يكي دلقك تر...
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    13 1
    آقا خوب قبول کنید تروریستی هستند این اتفاقات.. سقوط هواپیما، انفجار ناوچه کنارک، آتش سوزی های جنگلی، آتش سوزی های اماکن عمومی، انفجار منطقه نظامی، انفجار کلینیک... چرا انقدر اوضاع امنیتی بی ریخت شده.. خائن زياد شده يا تعداد نیروهای دست وپاچلفتی...؟؟!؟!
    • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      13 5
      وقتي حافظان امنيت در حال قاچاق و برج سازي و شكم چراني هستند وضعيت امنيت بهتر از اين نميشه
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    5 5
    کپسول های هلیوم و اکسیژن 2 طبقه زیر زمین با یک انرژی و پتانسیل زیاد منفجر شدن همین ، انقدر داستان ننویسید مشابه این اتفاق و انفجار در مکان های عمومی در آمریکا ، کانادا ، استرالیا و اروپا هم اتفاق افتاده و اتفاق خواهد افتاد بالاخره مملکت های پهناور به همان اندازه و مقیاس شان خبرهای خوب و خبرهای بد دارند طبیعیه که قطر که به اندازه استان قم ماست اندازه کشور ما خبرهای بد و خبرهای خوب نداشته باشد تو مملکت ما خبرهای خوب هم خیلی زیاده .
  • DK ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    12 0
    یعنی اسزائیل برای مبارزه با ایران مریضها و پرستاران و پزشکان کلینیک رو می کشه و جنگلها و حیوانات بی گناه درون جنگلها رو آتیش میزنه؟ البته گرگها همیشه دنبال آهوی زخمی هستن و از شیر می ترسن !
  • NZ ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    9 0
    این یک اتفاق نبوده و سفارشی است و دنباله دارد. پیدا کنید حروم زاده های بی صفت عامل این جنایت.
  • IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    6 1
    جماعت بیشرف کشتن افراد بیمار هنر حرومزاده های مزدور وطنی.
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    6 6
    همه اتفاقات و جنایتها یک سرش وصله به اصلاحاتی ها
  • محسن IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    11 0
    خداوند ب خانواده بازماندگان صبر بده . اما واقعا اتش سوزی های دوماه اخیر زیاد از حد نشده ؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    6 8
    پزشکی هسته ای را از این محل به محل امنی ببرید حداقل تهدید هسته ای آن دورشود
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    1 2
    21:56 مزدور خود فروخته این وسط چی گیر تو میاداین آرزو به گور ببر نوکر امریکا فعلا که اربابت قایم شده توسوراخ موش زیر زمین !!
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    2 6
    روحانی لطفا تا 1399 کافیه!!!از بس باند بازی و فامیل سالاری شده دیگه هیچی سرجاش نیست
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    9 0
    این حادثه از طبقه پایین شروع شده احتمال عمدی بودنش هست
  • پويا نوري IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    1 5
    تمام اينها برنامه ريزي شده است چون آمريكا داره دست وپاهاي آخرش رو ميزنه مجبوره براي انحراف اذهان عمومي اين كارها را با كمك مزدوران داخلي انجام بده
  • NL ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 1
    یا کار اسراعیله یا اینکه کار خودشون بوده خواستن کشته سازی و خودکشی بکنن که سیاه نمایی بشه از ایران. مشرق برا تو هم متاسفم که اومدی همچین خبری رو رسانه ای کردی تا این حد انگار که بقیه ی جاهای دنیا آتش سوزی و کشته شدن آدمها اتفاق نمیفته! واقعا هدفت چیه؟!! التماس تفکر و بصیرت
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    مسئول اصلی شهردار قبلی آقای قالیباف است زیرا براساس گزارش ها 4 بار اخطاریه داده شده اما توجهی نشده .با اخطار مسئولیت شهرداری و آتش نشانی تمام نمی شود.چرا این ساختمان های عمومی نا ایمن را پلمپ نکردید و نشانی آنها را منتشر نمی کنید تا مردم به آنجا نروند و همین مسئله موجب فشار شود تا فکری برای آنها بکنند؟
  • ن IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    تبریک بابت این چشم روشنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس