کد خبر 1088785
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
ملو

رسانه‌های اسپانیایی جزئیات برنامه یوونتوس برای جذب هافبک برزیلی بارسلونا را تشریح کردند.

به گزارش مشرق، آرتور ملو هافبک برزیلی بارسلونا بامداد امروز (یکشنبه) برای شرکت در تست پزشکی باشگاه یوونتوس با جت شخصی وارد فرودگاه تورین شد. قرار است او تا ساعاتی دیگر تست پزشکی‌اش را انجام دهد و پس از آن به بارسلونا برگردد.

بیشتر بخوانید:

یوونتوس با بارسلونا بر سر ملو به توافق رسید

طبق اعلام چند رسانه از جمله نشریه اسپورت کاتالونیا، آرتور همراه با خانواده‌اش و روبرت فرناندس، یکی از مدیران باشگاه بارسلونا وارد فرودگاه کاسله تورین شده است. او در صورت موفقیت در تست پزشکی باشگاه، با یوونتوس قراردادی 70 میلیون یورویی خواهد بست که البته 60 میلیون یورویو آن در قالب معاوضه با میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی یوونتوس پرداخت می‌شود و بانوی پیر 10 میلیون یوروی مابقی را به صورت نقدی به بارسلونا می‌پردازد. گفته می‌شود که یوونتوس برای آرتور ملو، 7 میلیون یورو حقوق سالانه در نظر گرفته است که این رقم شامل پاداش‌ها هم می‌شود. آرتور در صورت پذیرفته شدن در تست پزشکی باشگاه یوونتوس، تا پایان فصل در بارسلونا خواهد ماند و از فصل آینده به بانوی پیر ملحق می‌شود.

در همین حال سایت کالچومرکاتوی ایتالیا اعلام کرده که با توجه به محدودیت‌های پروازی میان ایتالیا و اسپانیا، میرالم پیانیچ که قرار بود در تست پزشکی باشگاه بارسلونا شرکت کند، از سفر به اسپانیا باز ماند و به همین دلیل قرار شد که در حضور نماینده باشگاه بارسلونا، تست پزشکی خود را در شهر تورین انجام دهد. گویا دو باشگاه برای نهایی کردن این قرارداد عجله دارند چون در صورتی که این معامله قبل در 30 ژوئن به ثبت برسد، در حساب آنها در سال مالی 20-2019 درج خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس