کد خبر 1088749
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
برومند: عصبانیت مجیدی از دوست داشتن زیاد استقلال بود/ او برای ادعایش باید مدرک داشته باشد

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر فرهاد مجیدی برخی مسائل را مطرح کرده است، باید در مورد آنها مدرک داشته باشد.

به گزارش مشرق، پرویز برومند در ارتباط با حاشیه‌های دیدار استقلال و فولاد که با عصبانیت و اخراج فرهاد مجیدی از روی نیمکت همراه بود گفت: وقتی یک تیم در زمین مسابقه بازی می‌کند، طبیعتا حرکات و رفتارهای سرمربی در کنار زمین هم نقش مهمی در آرامش آن تیم دارد. با این حال فکر می‌کنم عصبانیت و ناراحتی مجیدی از دوست داشتن استقلال بود و دلش نمی‌خواست که تیمش در این بازی حساس بازنده زمین را ترک کند. استقلال از حریف جلو بود و متاسفانه برخی اتفاقات باعث شد این تیم بازی را واگذار کند.

وی تاکید کرد: یک مربی حتی در سخت‌ترین شرایط هم باید خودش را کنترل کند، الان استقلال برای بازی بعدی چند محروم دارد و مجیدی هم روی نیمکت نیست که این موضوع می‌تواند به تیم ضربه بزند.

بیشتر بخوانید:

حمایت ماجدی از مجیدی با حمله به استقلالی‌ها

پیشکسوت استقلال در خصوص ادعاهای مجیدی در خصوص برخی روابط کادر فنی فولاد با داور این مسابقه گفت: اگر مجیدی ادعایی دارد طبیعتا باید مدرک هم داشته باشد تا بهتر بتواند در خصوص این موضوع صحبت کند. در مجموع مجیدی ناراحت بود و دوست هم نداشت که در اهواز آن اتفاقات رخ دهد.

برومند در ارتباط با کم شدن شانس قهرمانی استقلال عنوان کرد: شرایط سخت شده اما امیدوارم استقلال فصل جاری را با شرایطی خوب به پایان برساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس