کد خبر 1088689
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
ستین

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از توقف شاگردانش در خانه سلتاویگو اعتراف کرد که حریف بیشتر از آنچه او تصور می‌کرد تیمش را به دردسر انداخته است.

به گزارش مشرق، کیکه ستین پس از تساوی 2-2 شنبه شب بارسلونا در خانه سلتاویگو که در آن گل دیرهنگام ایاگو آسپاس با ضربه آزاد در فاصله 2 دقیقه به پایان کار، پیروزی را از چنگ کاتالان‌ها درآورد و کار آنها را برای کسب مقام قهرمانی لالیگا سخت کرد، به خبرنگاران گفت: سلتاویگو در آخرین دقایق بازی دست به ریسک‌های فراوانی زد و گلی زد که یک امتیاز به این تیم داد. ما نباید به حریف اجازه جبران گل‌های خورده را می‌دادیم چون در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم. باید در پایان نیمه اول با اختلاف بیشتری به رختکن می‌رفتیم. فکر می‌کنم فوتبال ورزش ناعادلانه‌ای است. یکسری چیزها برایم عجیب است. مثلاً ضربه سر جرارد پیکه به طرزی باورنکردنی گل نشد. بازی بارسلونا نکات مثبت زیادی داشت. من انتظار یک بازی آسان‌تر را داشتم. قطعاً ما برای تبدیل کردن موقعیت‌های‌مان، اراده راسخ نداشتیم. برتری‌مان در نیمه اول آنقدر بود که بتوانیم در همان نیمه کار حریف را یکسره کنیم و با اطمینان خاطر بیشتری در نیمه دوم بازی کنیم. گاهی اوقات گلزنی به شانس هم بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

توقف بدموقع بارسلونا در لالیگا/ قهرمانی به خطر افتاد؟

با تساوی بارسلونا حالا رئال مادرید این شانس را دارد که با کسب پیروزی مقابل اسپانیول با 2 امتیاز نسبت به بارسلونا به صدر جدول لالیگا صعود کند. با توجه به نتایج بهتر این تیم نسبت به بارسلونا در بازی‌های رودرو پیروزی رئال مادرید بدان معنا خواهد بود که بارسایی‌ها باید در 6 هفته باقی مانده از فصل 4جاری  امتیاز بیشتر از حریف مادریدی کسب  کنند تا بتوانند از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کنند.

ستین در این باره هم گفت: درست است که 11 هفته پیش ما با 2 امتیاز اختلاف صدرنشین بودیم اما وقتی نمی‌بریم و حریف بازی‌هایش را می‌برد، وضعیت همین می‌شود. از الان به بعد دیگر فرصت کمی برای اشتباه کردن داریم و از لحاظ تئوری محکوم به بردن تمام بازی‌های باقی مانده‌مان تا پایان فصل هستیم. همچنین باید  امیدوار باشیم که رقبا امتیاز از دست دهند. سعی می‌کنیم که همه امتیازات باقی مانده را بگیریم.

برای مصاف با سلتاویگو، ستین ترجیح داد که آنتوان گریزمان را نیمکت‌نشین کند و آنسو فاتی را در ترکیب اصلی قرار دهد. سرمربی سابق رئال بتیس در این خصوص تأکید کرد: معیار من برای انتخاب ترکیب اصلی تیمم گران قیمت یا ارزان بودن بازیکنان نیست. هفته پیش تیم ما یک آرایش داشت و این هفته آرایشی دیگر.  همین هفته گذشته خود شما از من درباره اینکه چرا به آنسو فاتی یا ریکی پوج میدان نمی‌دهم سوال پرسیدید و حالا می‌پرسید چرا گریزمان بازی نکرد. این‌ها تصمیمات فنی است که یک مربی می‌گیرد و تصادفی گرفته نشده‌اند. من تصمیمی را می‌گیرم که فکر می‌کنم به صلاح تیمم هست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس