کد خبر 1088631
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
حسین شریعتمداری نمایه

در اظهارنظر ایشان دقت کنید. چه می‌بینید؟ آیا اظهارات وی مفهومی غیر از این دارد که آقای موسوی‌خوئینی‌ها، حفظ آبروی خود و قبیله مدعی اصلاحات را به دفاع از ساحت مقدس امام حسین(ع) ترجیح داده است؟

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

دیروز آقای موسوی خوئینی‌ها نامه سرگشاده‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشته و در آن به مسائلی اشاره کرده‌اند که اگرچه، با توجه به هوشیاری مثال‌زدنی ملت، درک میزان صحت آن به آسانی برای عموم مردم امکان‌پذیر است ولی نگارنده به دو علت، پرداختن به این نامه سرگشاده را ضروری تلقی می‌کند.

اول؛ آنکه ایشان در صدر نامه نوشته‌اند «مطالبی را در محضر ملت شریف ایران به استحضار عالی می‌رسانم» یعنی نگارنده نیز به عنوان یکی از آحاد ملت مخاطب نامه ایشان هستم و حق پرداختن به آن را دارم.

دوم؛ اینکه نامه یاد شده همانگونه که در ادامه خواهد آمد، دقیقاً -تاکید می‌شود که دقیقاً-بازگویی آرزوهای برباد رفته دشمنان اسلام و انقلاب است و از این روی مخاطب نگارنده در این وجیزه، قبل از آنکه آقای موسوی خوئینی‌ها باشد، دشمنان بیرونی نظام هستند که اصرار دارند نظر ایشان را به قاطبه مردم ایران نسبت دهند! که البته در اولین دقایق بعد از انتشار نامه، با آب و تاب به همین سو رفته‌اند!

و اما، درباره نامه یاد شده گفتنی‌هایی هست. ولی قبل از آن به این کلام حضرت امیر علیه‌السلام توجه کنید.

۱- در جریان جنگ جمل، طلحه و زبیر که از یاران امیرالمومنین علیه‌السلام بودند به تحریک معاویه (دقت کنید) آتش جنگ را برافروخته بودند. بهانه آنها خونخواهی عثمان بود و حال آنکه طلحه و زبیر به گواه همه مورخان از قاتلان عثمان بودند و در مقابل، حضرت امیر(ع) - بازهم به گواه تاریخ - فرزندان خود، امام حسن و امام حسین علیهماالسلام را به دفاع از خلیفه سوم فرستاده بود. اینگونه بود که امیر مومنان‌(ع) درباره این دو فرمودند « إِنَّهُمْ لَیَطْلُبُونَ حَقّاً هُمْ تَرَکُوه وَ دَماً هُمْ سَفَکُوهُ ...

آنها حقی را مطالبه می‌کنند که خود وانهاده‌اند و خونی را می‌طلبند که خود ریخته‌اند»! حالا بخوانید و ببینید! چگونه آقای خوئینی‌ها تمامی مشکلات و بلاهایی که خود و دوستان هم حزب و گروهشان به مردم مظلوم این دیار تحمیل کرده‌اند را به کلیت نظام نسبت می‌دهند!

۲- آقای خوئینی‌ها خطاب به رهبر معظم انقلاب می‌نویسد: «در ذهن این مردم باورهایی که پشتوانه استحکام و نیز مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی بود به گونه‌ای روزافزون آسیب دیده و می‌بیند»! ایشان توضیح نمی‌دهد که این بی‌اعتقادی نسبت به اسلام و نظام و انقلاب است یا عملکرد برخی از مسئولان نظام؟! اگر بی‌اعتقادی نسبت به اصل نظام است، در مقابل ده‌ها نمونه اخیر که مردم با حضور چند ده میلیونی خود بر وفاداری و اعتقاد راسخ خویش به اسلام و انقلاب و مخصوصاً رهبر انقلاب تاکید ورزیده‌اند چه پاسخی دارند؟! مثلاً درباره حضور چند ده میلیونی ملت از همه طیف‌ها در سوگ سپهبد شهید سردار سلیمانی چه پاسخی دارند؟! حمایت همه‌جانبه آنان از اقدامات نظام در مقابل باج‌خواهی آمریکا و متحدانش را چگونه تفسیر می‌کنند؟! و...

ما هم بر این باوریم که اعتقاد مردم آسیب دیده است اما اعتقادشان به کدام مقوله با آسیب روبه‌رو شده است؟!

۳- می‌نویسند: «بر زبان بسیاری از مردم در کوی و برزن و در برخی محافل و مجالس، سخنانی می‌رود که از عمق بی‌اعتقادی و بی‌اعتمادی نسبت به مدیریت کلان و مدیران کشور حکایت می‌کند»! باز هم توضیح نمی‌دهند کدام مدیریت کلان مورد نظر ایشان است؟! کدامیک از مسئولان نظام صدها وعده به مردم داده‌اند که حتی به یکی از آنها نیز عمل نکرده‌اند؟! کدامیک از مدیران ارشد نظام هر روز یک دروغ تازه بر زبان آورده و حتی زحمت یک عذرخواهی خشک و خالی هم به خود نداده‌اند؟! اگر تصور می‌کنید که مردم این طیف از مسئولان دروغگو و لاف‌زن را نمی‌شناسند، خود را فریب داده‌اید و اگر می‌دانید که نام و نشان و مسئولیت این عده را می‌دانند، چرا جرأت بیان آن را ندارید؟!

۴- نوشته‌اند: « تورم روزافزون، همراه با کاهش درآمد اقشار گسترده، نه‌تنها زندگی امروز مردم را گرفتار دشواری‌های طاقت‌فرسا کرده که ناهنجاری در درون بسیاری از خانواده‌ها را گسترش داده و آنان را نگران آینده نامعلوم خود و فرزندانشان ساخته است. علاوه‌بر این مردمِ گرفتار در تلاطم زندگی و مشکلات طاقت‌سوز معیشتی، بسیارند انسان‌های ناراضی از اوضاع فرهنگی و سیاسی که گرفتار بی‌عدالتی‌های غیرقابل ‌انکار شده‌اند»! جناب خوئینی‌ها! تورم روزافزون و کاهش درآمد اقشار گسترده را چه کسانی به مردم مظلوم این دیار تحمیل کرده‌اند؟! یعنی حضرتعالی نمی‌دانید که دولت تحت حمایت شما و حزب و گروه شما عامل اصلی همه این نابسامانی‌ها و پلشتی‌هاست؟!

ادعای دلسوزی شما برای فرزندان مردم این مرزو بوم، قبل از آنکه تعجب‌آور باشد خنده‌دار است! تعجب‌آور است چون بعید است شما از حضور فرزندان هم‌حزبی خود که با پول حاصل از دسترنج ملت در آمریکا و اروپا پرسه می‌زنند بی‌خبر باشید! و خنده‌دار است که این رخداد پلشت و سوءاستفاده از بیت‌المال را به روی مبارک خود نمی‌آورید! راستی جناب خوئینی‌ها، برادران کدامیک از مسئولان بلندپایه و به شدت تحت حمایت جنابعالی پرونده‌های فساد اقتصادی میلیاردها دلاری دارند؟ نمی‌دانید یا تجاهل می‌فرمائید؟! دستکم می‌دانید فرزندان کدامیک از همین قماش در کار عتیقه هستند و با سوءاستفاده از مسئولیت پدران خود بین ایران و اروپا و آمریکا هروله می‌کنند؟! یعنی شما از این موارد که همه عالم باخبرند، خبر ندارید؟! اگر اجازه بدهید نام و نشان آنها را برایتان بازگو کنیم و از روابط آنها با شما و حزبتان پرده برداریم. اگرچه با توجه به اطلاع مردم از این پلشتی‌ها نیاز چندانی به این بازگویی نیست، جز آنکه شاید باعث خجالت شما بشود!

آقای خوئینی‌ها! این جملات برایتان آشنا نیست؟!

«بی‌سواد، بی‌شناسنامه، مزدور، کاسب تحریم‌، کودک‌صفت، حسود، بزدل، ترسو، جیب‌بر، بی‌قانون، مستضعف‌ فکری، بیکار، متوهم، غوطه‌ور در فساد، سوءاستفاده‌گر، خرابکار، عقب‌مانده، تازه به دوران رسیده، عصر حجری، هوچی‌باز، منفی‌باف، یأس‌آفرین، ناشکر، باید به جهنم بروند، انقلابیون نفهم!، یک مشت لات!...»! اینها فقط بخشی از پاسخ رئیس‌جمهور تحت حمایت شما و حزبتان است که در مقابل انتقاد به گرانی و تحمیل فاجعه برجام و تورم افسارگسیخته و... نثار منتقدان کرده‌اند! راستی آقای خوئینی‌ها جنابعالی در آن هنگام کجا بودید که غیر از حمایت از دولتی که آن را در اجاره خود می‌دانستید، لام تا کام سخنی نمی‌فرمودید و کاغذ به نامه‌نگاری سیاه نمی‌کردید؟!

۵- نوشته‌اند « البته هنوز کم نیستند کسانی که اصلاحِ امور و تغییر وضع نامطلوب کنونی را از عالی‌ترین جایگاه مدیریت کشور انتظار می‌کشند. در چشم این خیل عظیم، اوضاع غیرقابل ‌دوام‌ امروز صرفاً معلول تصمیمات مدیرانی که می‌آیند و می‌روند نیست (که البته این آمدن‌ها و رفتن‌ها هم خارج از چارچوب اراده عالی و حاکم بر کل مقدرات کشور نیست). از نگاه مردم، شیوه مدیریت در بالاترین سطح، و قدرتِ نافذ آن، نقش‌آفرین اصلی در تمام یا اکثر مهامّ امور کشور است»!

 این بخش از نامه یاد شده نکته‌ای افزون بر مطالب قبلی ندارد غیر از اینکه در این بخش، به جان کلام و انگیزه اصلی خود از نگارش این نامه با صراحت بیشتری پرداخته است و آن «نامطلوب بودن وضع فعلی و ضرورت تغییر آن» است! این خواسته و آرزویی است که مقامات رسمی آمریکا دقیقاً با همین تعبیر خواستار آن بوده‌اند. توضیح آنکه بعد از فاجعه برجام و فشارهای اقتصادی ناشی از آن، جمهوری اسلامی ایران تصمیم قاطع گرفت که مسیر حرکت خود را بدون توجه به تحریم‌ها تعریف کرده و دنبال کند که مبارزه با مفاسد اقتصادی، تشکیل مجلس انقلابی و اقداماتی نظیر فروش بنزین به ونزوئلا، برقراری روابط تجاری با برخی از همسایگان، تکیه بر ظرفیت‌ها و امکانات داخلی و... از جمله آنهاست. این حرکت نظام برای آمریکا که اصرار بر فشار حداکثری بر ایران داشت نه فقط ناخوشایند که به گفته خود آنان (از جمله وزیر خزانه‌داری آمریکا ‎و...) ناامیدکننده بود. تا آنجا که حتی صدای فاکس‌نیوز، شبکه تلویزیونی پنتاگون و حامی سینه‌چاک ترامپ را نیز به هوا بلند کرده است. حالا خودتان قضاوت کنید، در این حال و هوا سخن از «شرایط نامطلوبی که باید تغییر کند» چه مفهومی دارد و آیا تکرار آرزوی دشمنان نیست؟! اشتباه نکنید سخن از تغییر دولت نیست چرا که اولاً: دولتی با خصوصیات دولت‌های یازدهم و دوازدهم ایده‌آل موسوی خوئینی‌هاست و برای پایان دوره آن عزا گرفته‌اند و ثانیاً: دولت‌های یاد شده هرگز برای آمریکا خطرآفرین نبوده‌اند که بماند...!

۶- همین جا باید گفت که نگارنده قصد داشت به آقای خوئینی‌ها بگوید؛ قسم حضرت عباست را باور کنیم یا دم خروس را ولی پشیمان شدم زیرا احترام ایشان برای حضرت عباس علیه‌السلام به جِد مورد تردید است! می‌پرسید چرا؟! عرض می‌کنم، آقای خوئینی‌ها بعد از فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ به شدت از سوی مردم زیر سؤال بود که به عنوان یک روحانی، چرا در مقابل اهانت فتنه‌گران به ساحت مقدس امام حسین علیه‌السلام سکوت کرده و موضعی نگرفته است و به میرحسین موسوی عتاب نکرده است که چرا اهانت‌کنندگان را «مردمان خداجوی»! نامیده است. ایشان به این پرسش‌ها پاسخ نداد ولی ۲ سال بعد از فتنه 88 در سایت شخصی خود نوشت که با حرمت‌شکنی روز عاشورا موافق نبوده است ولی برای پیشگیری از سوءاستفاده دیگران ترجیح داده است که مخالفت خود را علنی نکند!

در اظهارنظر ایشان دقت کنید. چه می‌بینید؟ آیا اظهارات وی مفهومی غیر از این دارد که آقای موسوی‌خوئینی‌ها، حفظ آبروی خود و قبیله مدعی اصلاحات را به دفاع از ساحت مقدس امام حسین(ع) ترجیح داده است؟!. و آیا به کسی که برای شخصیت! خود بیشتر از ساحت امام حسین‌(ع) ارزش قائل است می‌توان درباره قسم حضرت عباس‌(ع) سخنی گفت؟!

۷- در همین فاصله که نامه ایشان منتشر شده و استقبال گسترده دشمنان را در پی داشته است، برخی از هم حزبی‌های بسیار نزدیک وی از تهیه و انتشار این نامه و مخصوصاً از اینکه نامه وی بازگوکننده آرزوهای آمریکاست به‌شدت ابراز نگرانی کرده و یکی از آنها نامه خوئینی‌ها را آخرین میخ به تابوت اصلاحات دانسته است. نگارنده در صورتی که این افراد اجازه بدهند -که امیدوارم بدهند- نام آنها را فاش خواهم کرد.

۸- آقای خوئینی‌ها در بخش دیگری از نامه خود به روش اداره کشور از سوی عالی‌ترین مقام نظام انتقاد کرده است که برای پیشگیری از اطاله کلام پرداختن به آن را به فرصت دیگری می‌گذاریم و در این محدوده فقط به دو نکته کوتاه بسنده می‌کنیم. اول آنکه به یقین برای توده‌های عظیم مردم ایران و تمامی مسلمانان دلباخته انقلاب در سراسر جهان اسلام باعث افتخار است که امثال شما با مدیریت ایشان موافق نباشید و با شخصیت برجسته‌ای که طی سه دهه پوزه دشمنان را به خاک مالیده و از جان و مال و ناموس مردم حفاظت کرده است مخالف باشید. شخصیتی که حتی دشمنان تابلودار هم علی‌رغم کینه‌های دیرینه نمی‌توانند توانمندی و ده‌ها خصوصیت برجسته و بی‌نظیر ایشان را نادیده بگیرند و ثانیاً درباره مدیریت جنابعالی اگرچه گفتنی‌های فراوانی هست که به آن خواهیم پرداخت ولی فقط به عنوان یک نمونه به تفسیر تحریف شده شما از قرآن در مسجد جوزستان اشاره می‌کنیم که با اعتراض شدید دانشمندان دینی از جمله شهید مطهری روبه‌رو شد و جنابعالی را از خطر تفسیر بی‌مایه و تحریف شده قرآن بر حذر داشتند که البته توجه نکردید و نهایتاً یکی از شاگردان دست پرورده شما اکبر گودرزی بود که استاد مطهری را شهید کرد و دیگری شهید مفتح را و... این قصه سر دراز دارد...

۹- و بالاخره، انتظار از خوانندگان آن است که یک بار هم که شده نامه آقای خوئینی‌ها را بخوانند و اگر فقط یک نکته -‌تاکید می‌شود که فقط یک نکته- از آن را با خواسته‌های رسماً اعلام شده آمریکا و اسرائیل متفاوت یافتند، نگارنده را هم بی‌خبر نگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 62
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 27
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    57 39
    این مقاله از همه لحاظ کامل است و دقیق و شجاعانه و رک و پوست کنده و در مورد آن فقط یک چیز می توان به آقای شریعتمداری گفت : احسنت .
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      23 9
      یا آلبانی نشین های بی مایه منفی دادند یا یه عده آدم بی تحلیل خب کجای این مقاله مشکل داره اگه راست میگید بگید
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      11 11
      تعجب‌آور است چون بعید است شما از حضور فرزندان هم‌حزبی خود که با پول حاصل از دسترنج ملت در آمریکا و اروپا پرسه می‌زنند بی‌خبر باشید! و خنده‌دار است که این رخداد پلشت و سوءاستفاده از بیت‌المال را به روی مبارک خود نمی‌آورید! راستی جناب خوئینی‌ها، برادران کدامیک از مسئولان بلندپایه و به شدت تحت حمایت جنابعالی پرونده‌های فساد اقتصادی میلیاردها دلاری دارند؟ نمی‌دانید یا تجاهل می‌فرمائید؟! دستکم می‌دانید فرزندان کدامیک از همین قماش در کار عتیقه هستند و با سوءاستفاده از مسئولیت پدران خود بین ایران و اروپا و آمریکا هروله می‌کنند؟!
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      2 1
      احستن اقای شریعتمدار خیلی باحالی
    • مهدي IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      0 0
      جناب آقاي رئيسي نگذاريد اين زالو هايي كه دانسته يا ندانسته به جان اين انقلاب افتاده و با عملكرد بدون احساس پاسخگويي خود همواره در نقش مدعي سعي در وارونه جلوه دادن دستاورد ها و پيشرفت هاي نظام مقدس اسلامي ايران را داشته اند اين بار هم فرار كنان به فحاشي به انقلاب و نظام مظلوم بپردازند!!!!... لطفا با فراخواني اين شيادان تحميلي به امامين انقلاب به دادگاه ملي مهر رسوايي و باطل شد را بر پيشاني اين بي حيا ها حك نماييد!!!!!.. با سپاس فراوان يكي از فرزندان شاهد اين مملكت هميشه اسلامي
    • کرم الله داد IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      0 0
      کاش روحانیت فاضل و ارجمند ما هم مثل آقای شریعتمداری حساس و قاطع و بروز و مدافع حریم ولایت بودند !!! اونوقت این جرثومه های انحراف و فساد و اغتشاش ( خوئینی و خاتمی و ۰۰) جرات گستاخی را نداشتند !!
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    23 8
    نفاق، نفاق، نفاق بوی تعفن نفاق این آدمها، وقاحتشون و خباثتشون حال آدم را به هم مزینه. ای مریدانشون. اظهارات میمندی نژاد موسس جمعیت امام علی را ببینید. حتی از نام امیر المومنین هم در شروع کارشون استفاده کردند به عنوان اصل اول نفاق و حالا هم اینچنین به سردار سلیمانی تاختند در پشت پرده و از عصبانیت شرکت مردم در تشییع سردار در مرز جنون دستور میده که چه کنیم با نامه زدن به سازمان ملل و از طریق کادرسازیهای صورت گرفته تا اثرش را خنثی کنیم. مدام دروغ میگفتند کلیپهایی که در سیل و زلزله از افارد جمعیت به اصطلاح خیریه ایشون منتشر میشه که سر از بی بی سی درمیاره به ما ربطی نداره. حالا معلوم شد خودش بدتر از اونها را در پشت پرده میگفته. منافق دروغگویی که بزدل هم باشه و سعی کنه برنامه های دشمن را با سواستفاده از فقرا و افراد ساده دل پیش ببره و به اندازه گوسفندی جرات نداشته باشه الاقل منویاتش را به زبون بیاره و تازه هر روز هم دروغ بگه تا نفاقش را پنهان کنه از پست ترین پست ها هم پست تره. حالا ارباب یا مرید تفاوتی نمیکنند.
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    15 9
    اقای موسوی خوینی اسناد لانه جاسوسی سفارت امریکا را در اختیار دارد وخود درفهرست عوامل دست نشانده امریکاست پرورشاین مفسدین و جاسوسها درزیرلوایموسوی وامثال ایشان هستند وقتی همه مفسدان از جمله دولت تدبیر وامیدوامثال اینها دست موسوی خوینیها هم رو خواهد شد رییس کل اغتشاش گران افتابی شد .
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    8 19
    توهم فتنه
  • متوهم در 4 بعد IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    21 12
    درود بر شما، نقد بسیار خوبی بود.
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      1 9
      چخه سعودی زاده. به حوثی ها بگیم دوباره بزنن؟
  • US ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    26 8
    الآن فقط زمان پاسخگویی دولت و حامیانش است و لاغیر. لطفاً در تله نیفتید. این مردی خاکستری بی حساب و کتاب خود را آشکار نکرده است. رهبری را هدف گرفته تا حواسها را از مطالبه ی اصلی منحرف کند. هفت سال عمر مردم را در برابر چه دستاوردی به باد دادند؟ از این نامه های سرگشاد بسیار خواهند نوشت هوشیار باید بود.
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      1 0
      این نامه نوشتنهای بیشرمانه کار جدیدی نیست .منتظری نامه به امام نوشت،هاشمی نامه به رهبر وحالا خویینیها.وانشاالله که خواست خدا بر این قرار گرفته که نامه نگاران رسوا شوند.
  • DE ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    11 5
    اصلاح طلبان با ریشه های فساد چه نسبتی دارند؟
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      11 2
      خود ریشه ی فساد هستند
  • ع ص IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    19 9
    دستت درست حاج حسین، خدا از عمر این عوضی ها کم کنه و به عمر شما و رهبر عزیزمون اضافه کنه انشاالله
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    21 7
    درود بر شریعتمداری مبارز
  • IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    20 7
    اینی که ما دیدیم از شیطان به جناب خوئینی ها دیکته شده
  • قاسمی IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    15 7
    خیانت ها و زخم هایی که خوئینی ها واصلاح طلب ها به اسلام کردند طلحه وزبیر و خوارج به اسلام نکردند.
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    12 3
    نرود ميخ آهنين در سنگ ، يقين بدانيد انها بهتر از شما از كارنامه سياه خود خبر دارند ننگ براصلاحات
  • رضا IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    11 3
    احسنت به آقای شریعتمداری
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    7 4
    مرگ یه بار شیون یه بار. یه بار برای همیشه انقلاب باید تکلیف خودش رو با جریان اصلاحات روشن کنه. تمومش کنید.
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    9 6
    شریعتمداری وکیل مدافع همه هست خودت از کجا خط میگیری
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    6 3
    در باره نامه موسوی خوئینی ها باید گفت. ( دعای امام سجاد) پروردگارا از اینکه دشمنان ما را از جماعت احمق قرارداده ای بی نهایت سپاسگزاریم. و موسوی خوئینی ها از این قبیل دشمنان است.
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    13 6
    در تهران و بغداد تحقیر شدید . پس لطفا دست از سر بیت المال و مردم آزاری بردارید
  • عبدالله IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    22 8
    خدا حفظت کنه آقای شریعتمداری عزیز. خیلی عالی و منطقی این شخص بی تقوا را نفله کردی.
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    22 6
    به قول امام خمینی رحمت ا... آخوند فاسد از ساواکی بدتره!! متأسفانه 41 سال بعد از انقلاب بازهم ازین نمونه ها می‌بینیم!!!!
  • علی IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    17 11
    ای مردم بدانید که نویسنده نامه سر گشاده یک نظامی بوده و بعد لباس روحانیت را دزدیده است. و از حوزه و روحانیت غیر از سوء استفاده هیچ بهره ای ندارد. این فرد روی نه تنها طلحه و زبیر را بلکه روی معاویه و یزید را هم سفید کرده است. قرآن می فرماید اگر خواهان تغییر در جامعه هستید اول باید خودتان را تغییر بدهید این فرد و همفکرانش که به غلط مشهور به اصلاحطلب شده اند اول باید خودشان را از جهت اعتقادی و فکری و عملی اصلاح کنند بعد دم از اصلاح دیگران بزنند. این آقا را همفکرانش به حضرت امام(س) تحمیل کردند چنانچه افراد دیگری را هم به امام تحمیل کرده بودند مثل برادران انصاری,آنهایی که مقام عظمای ولایت را 30 سال قبل به رهبری انتخاب کرده بودند(که البته همه جریان انتخاب رهبری عزیز از عنایات خاصه خداوند منان به عالم اسلام و مذهب تشیع و مردم شریف وهمیشه در صحنه ایران بوده و میباشد)معترفند که بهترین گزینه را انتخاب کرده اند و الآن هم اگر بخواهند رهبری را انتخاب کنند باز حضرت آیت الله عظمای خامنه ای عزیز را انتخاب خواهند کرد. ای مردم نویسنده این نامه سرگشاده و هفکرانش از قماش کسانی هستند که ائمه اهل بیت اعلیهم آلاف التحیت ولاسلام را خانه نشین کردند.و.دنباله رو فکری همانها میباشند.و.....
  • علی IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    10 9
    مشتی حسین جان، چه قدر حقوق می گیری؟ نجومی بگیری یا نه؟
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    19 6
    #افسادطلبان بی شرف
  • بیسیمچی IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    15 5
    پاسخ مودبانه، منطقی و مستدل بود. به نظر این کمترین همیشه باید حتی در برخورد با دشمنان هم در چارچوب ادب و متانت علوی برخورد کرد. نسبت دادن القاب ناشایست تنها و تنها منجر به بی اعتبار شدن منطق ما و سخیف شدن مواضع ما در قبال دشمن خواهد بود. یا علی
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    16 10
    جوابش خیلی ساده هست: از واشنگتن و تل آویو، مثل بقیهٔ اصلاح‌طلب‌ها!!!
    • آرش IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
      0 0
      لندن و پاریس هم فراموش نکنید.
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    16 4
    کلید فتنه بعدی را خوئینی ها روشن کرد
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    4 13
    مهمترین نکته مد نظر آمریکا و اسراییل این این است که باب انتقاد در این مملکت بسته شود .
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      5 2
      کشف شما در تضاد با این مسئله است که اسرائیل وامریکا رسما از تجزیه ایران و محو شدن کشورمان سخن میگویند.یا ساده ای یا مثل خوئینیها ،ماموری =معذور!
  • احمدخواجوند IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    8 1
    یاز این مادر شوهر حرف زد
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    14 7
    اقای خوئینی و اقای شریعتمداری را به مناظره علنی در صدا و سیما دعوت کنید .
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      9 6
      حاج حسین یکم دچار کهولت سن شده و برخی مطالب را پس و پیش میگویید البته اون یکی را نمیدانم
  • AU ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    20 7
    احسنت به جناب حسین شریعتمداری عزیز. بهترین راه مبارزه با نفاق, امثالِ این روشنگری های شماست. امیدواریم با بازگشت برنامه تلوزیونی جهان آرا و فعالیت بیشتر برنامه اینترنتی رو در رو و با به مناظره بی پرده با این طیف, جامعه را از لوث وجود نفاق پاک کنیم و در مقابل روزنامه ها و شبکه های تلوزیونی داخلی وخارجی حامی این گروه ساکت نمانیم.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    13 9
    اینها منافق هستند و در مقاطعی نقاب از نفاق خودشون برمیدارند. اما خیلی بزرگتر از این اقا مثل منتظری و بنی صدر نتونستن ضرری به این نظام بزنند. اینکه جای خود دارد
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    16 5
    موسوی خوئینی ها تمام شد دوران شما. هرچقدر هم نفاق داشته باشید پیش مردم برملاست
  • بصیرت IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    12 4
    جاسوس !!!! = مهره دشمن = کشمیری 2یا 3 این مشخصات به که میخورد !!!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    10 11
    نوشتن این نامه بیشتر از روی زوال عقل است و دیگر هیچ !!!
  • محمد IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    11 3
    این شرایط مجازات الهی و دنیوی کسانی است که وصیت نامه حضرت امام ره را فراموش کردند و گذاشتند انقلاب به دست نامحرمان بیافتد ....
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    11 11
    این آدم باچه جراتی ازطرف ملت بارهبرعظیم الشان ومحبوب امت اسلام چنین بی ادبانه وگستاخانه سخن گفته است؟تاکنون که لیبرالهادزدان بیت المال راحمایت کردند خفقان گرفته بودیکه اکنون به یادملت افتادی؟چراحالاکه عربده دزدان واختلاسگران سربه فلک کشیده؟همین که مردم شمارانخواستندوکنارزدندقاعده بازی رابهم می زنیدکه یا بازهم بعدازچهل سال تفکرتان حاکم باشدیامردم به خیابان بریزند.مگرتوبمیری
  • SG ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    7 6
    هیزم فتنه را خوئینی ها آورد شریعتمداری کبریت زد!
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    4 4
    لعنت خدا و رسولش بر تو خوئینی ها و امثال تو که از خوارج بدتر هستید
  • میثم IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    4 7
    حسین آقا عالی بود ولی اگر به نقش ایشان در فتنه های دوران انقلاب و از فرزندان معنوی ایشان گروه فرقان و از یاران جدانشدنیش تاج زاده ،حجاریان و عبدی و گنجی هم مطلب بیشتری می نوشتی جالبتر می شد.
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    4 8
    درود خدا بر شریعتی بصیر و ولایی
  • SG ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    7 2
    موسوی خوئینی ها بخاطر تسخیر سفارت آمریکا محاکمه بشه...او خط اشغال سفارت را از شوروی سابق گرفت او عمله شوروی سابق بود.. اما به قطع یقین مشکلات امروز مردم به رهبری گزارش نمیشود!
  • علی اصغر چراغچی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    8 0
    مقصر کیست؟ قدرت با کیست؟ ثروت با کیست؟ رسانه و منابر با کیست؟ ............................. ما منتظریم بفرمایید سخن بگوبید
  • عزت الله محقق IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    3 5
    درود بر شریعتمداری ولعنت برانتخاب بد آقا ی خوئینی ها،،،،
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    6 6
    احسنت که این اشبه الرجال ها را که مهره های قدیمی استعمارند را رسوا کردید ایشان طراح حمله به سفارت امریکاست که البته با چراغ سبز انها وارد شد و امام ره مدیریت کرد و نقشه انها نگرفت و ....
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    6 9
    بایداین مقاله رابااب طلانوشت.
  • il060 NL ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 2
    مشرقی بی شرف فقط پیام های هم سو را منتشر میکنید خاک بر سرتون .تف تفغ
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    مشکل نامه رسان بود باید برای روحانی پست میشد اشتباهی برای دفتر رهبری رفته
  • خداپرست IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 0
    پدر معنوی جبهه اصلاحات!!! مدعیان اصلاح‌طلبی فقط در چنین زمینه‌ای پدرشان مشخص است.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 0
    احسن بربرادر عزیزو دانشمندم اقای شریعتمداری. که الحق شریعتمدا وولایتمداری
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    1 1
    آقای شریعتمداری خوشان شاگر ممتاز کلاس دیکته هستند فکر می کنند همه دیکنه می نویسند....فقط خود شما دیکته یک شخص را مدتهاست با کلمات مختلف و مترادف بازنویسی می کنید دیگر کسی نیست تنهایید.... حرف حقامثال خویینی ها را بشنوید تا نظام نجات یابد...
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    0 1
    آقای شریعتمداری خوشان شاگر ممتاز کلاس دیکته هستند فکر می کنند همه دیکنه می نویسند....فقط خود شما دیکته یک شخص را مدتهاست با کلمات مختلف و مترادف بازنویسی می کنید دیگر کسی نیست تنهایید.... حرف حقامثال خویینی ها را بشنوید تا نظام نجات یابد...
  • فتح الله احمدیان IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    آقای شریعتمداری، بنده خدا حرف دل ملت رو زده، هرکی بگه نون و پنیر،،تو دگه سرت رو بزار و بمیر،،،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس