کد خبر 1088476
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

به گزارش مشرق، محمد عبدالهی کارشناس سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

این روزها که قیمت سرسام آور مسکن و دلار و سکه و مرغ و تخم مرغ التهاب و نگرانی زیادی در بازار و مردم ایجاد کرده و دولت راه حل درست و درمانی برای رام کردن سرکشی قیمت ها ارائه نمی دهد، بازهم سر و کله ی عاشقان مذاکره با غرب پیدا شده که بیایید با آمریکا از موضع برابر مذاکره کنیم تا دلار پایین بیاید.

از این بگذریم که این اظهار نظرها دم خروس پشت پرده گرانی های اخیر است؛ اما واقعا در شرایطی که دنیا شاهد رفتارهای دیوانه وار ترامپ با معترضان آمریکایی و رسوایی ماهیت غیردموکراتیک و ضدحقوق بشری حاکمیت آمریکاست و همه شواهد از فروریختن ویترین مؤلفه های قدرت آمریکا خبر می دهد و ترامپ نیز به شدت به عکس یادگاری اثبات تسلیم قدرت بزرگی چون جمهوری اسلامی برای ترمیم وجهه بین المللی خود و نجات از شکست قطعی در انتخابات پیش رو محتاج است، هیچ عاقلی در دنیا نسخه مذاکره با او را می پیچد؟!

امروز غربگراها به خاطر عمری بزک آمریکا باید از خجالت سر به زیر بیاندازند، اما با پررویی باز هم دم از مذاکره می زنند و برای بازی دو سر برد آمریکایی نسخه می پیچند.

راه حل غربگراها همیشه برای حل مشکلات همین بوده و همیشه هم به شکست منتهی شده. اما راه حل انقلاب مشخص است؛

_باید اجازه دهیم همان قدرتی که بنزین را با وجود تحریم ها جلوی چشم آمریکا به ونزوئلا می رساند،
_همان دستی که جنگنده کوثر می سازد،
_همان ذهنی که ماهواره نور را به فضا می فرستد،
_همان عزمی که عین الاسد را شخم می زند...
عرصه های اقتصادی را به عهده بگیرد و در یک کلام «انقلاب را به اقتصاد وارد کند».

این تفکر است که بدون هراس جلوی مافیای واردات می ایستد؛
با ذهن بسته ی «نمی شود» مانع پالایشگاه سازی نمی شود و به خام فروشی قانع نمی شود؛
بازار ارز را به دلالان واگذار نمی کند؛
نگاهش به خارج نیست که تولید کننده داخلی را از هستی ساقط کند؛
با فرهنگ «ما نمی توانیم» رشد نکرده که آنقدر مسکن نسازد که قیمتش سر به فلک بکشد؛
به مفسدان وابسته نیست که منابع مملکت را خاصه خرجی عده اندکی کند...

راه حل اقتصاد ما «کنار زدن هواداران آمریکا از مدیریت اقتصاد کشور» است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • شرقی IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    10 2
    اصلاحات غده ی سرطانی ست که با جراحی آن ایران از رنج و گرفتاری نجات پیدا خواهد کرد.
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
      1 0
      خسارت ناشی از وجود تفکر اصلاح طلبی و لیبرالیسم ایرانی صدها بار سنگین تر از خسارت جنگ تحمیلیه
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    6 1
    البته باید متوجه بود دستی در کاره تا نیروهای امنیتی به دنبال قتل عام جوجه یک روزه باشند وظیفه انها معلومه مردان انقلابی اقتصاد که سالها است اقتصاد درس می دهند بسم الله
  • DE ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    10 1
    سران ننگ صفت امریکا خودشون تو لجنزار دارند دست و پا میزنند، فعلا خودشون رو نمیتونن از این گنداب بیرون بکشند و نجات بدن. مذاکره با این جنایتکاران ایران ستیز در این وضعیت که خودشون درحال غرق شدن هستند جز خیانت معنی نداره. سران امریکا تا ادم نشن مذاکره معنی نداره و دراین شرایط مذاکره جز شکست هیچ ثمره ایی برای ایرانیان نخواهد داشت. تولید داخلی و توزیع عادلانه و مدیریت جهادی راهبرد حفظ منافع ایرانیان در شرایط فعلی هستش. تحریم رو به فرصت تبدیل کردن راهبرد پیشرفت و تحکیم استقلال اقتصادی و مولفه تولید قدرت هستش. با این قدرت باید جلو امریکاایستاد. یازده سال این اقایان اصلاحاتی با امریکا مذاکره کردند و متاسفانه برای ایران باخت رو رقم زدند. لیبی راه اصلاح طلب ها رو یعنی مذاکره پشت مذاکره رو رفت و نهایت سرنوشت لیبی ثروتمند به تجزیه و تخریب و انهدام ختم شد. نخیر ایران اشتباه لیبی رو تکرار نخواهد کرد. اصلاحاتی های غرب زده پشت گوششون مگر ببیند و با این اراجیف خودشون رو اینهمه نزد ملت منفور تر نکنند! مذاکره ذلت اور باامریکا یعنی پشت پا زدن به خون شهید سردار سلیمانی و چند صد هزار شهید دفاع مقدس و نادیده گرفتن غیرت و شرف عزت هشتاد میلیون ایرانی! از یک طرف میلیون ها عدد جوجه رو یک دسته سودجو پول پرست نئولیبرال چند روزه نابود میکنند و بعد از یک طرف باز همان دسته سودجو نئولیبرال قیمت مرغ رو به 20 هزار تومان می رسونن. لازمه مجلس محترم جلو این بی قانونی ها و خیانت های اقتصادی نئو لیبرالها رو هر چه سریعتر بخاطر خون شهدا و عزت و اراده رای هشتاد میلیون ایرانی هم شده بگیره و یک جواب دندان شکن به این دسته ارسال کنه و محکم جلو تخلفات و خیانت های اقتصادی مثل کوه بایسته . در کار خیر تعجیل مایه شادی و امید ملت هستش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس