لشکر فرشتگان - کراپ‌شده

فراخوان ملی لشگر فرشتگان بنا به استقبال علاقه‌مندان و به منظور مشارکت حداکثری زنان سرزمینمان تا پایان تیرماه سال۹۹ تمدید شد و تاریخ اعلام برگزیدگان نیز به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش مشرق، فراخوان ملی لشگر فرشتگان بنا به استقبال علاقه‌مندان و به منظور مشارکت حداکثری زنان سرزمینمان تا پایان تیرماه سال۹۹ تمدید شد و تاریخ اعلام برگزیدگان نیز به زمان دیگری موکول شد.

 فراخوان ملی لشگر فرشتگان، جمع‌آوری خاطرات کرونایی زنان سرزمینم در ۵ محور با عناوین: خاطرات زنان تطهیرکننده اموات کرونایی، خاطرات زنان کادر درمان و اورژانس، خاطرات زنان جهادگر در تولید و توزیع ملزومات و مواد ضدعفونی‌کننده، خاطرات زنان خانه‌دار در حفظ نشاط و آرامش خانوادگی و خاطرات مادران و همسران کادر درمان و اورژانس می‌باشد.

‌لازم بذکر است علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان، خاطره‌نگاره‌های خود را به‌صورت مکتوب یا فایل صوتی به @l_fereshtegan در یکی از پیام‌رسان‌های «بله»، «سروش»، «ایتا»، یا به شماره ۰۹۱۹۰۳۳۰۱۵۹ در «واتس آپ» یا به نشانی ایمیل fereshtegan99@chmail.ir ارسال کنند.

‌گفتنی است: خاطرات منتخب هیئت داوران، در قالب یک کتاب منتشر خواهند شد و به سه خاطره برگزیده هیئت داوران، کارت هدیه ۱۰ میلیون‌ ریالی تعلق خواهد گرفت.

همچنین لازم بذکر است که سازمان‌های مختلفی جهت مشارکت در این فراخوان ملی اعلام آمادگی کرده اند که متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس