هدی مهدیزاد - نویسنده کتاب دختر تبریز

همزمان با گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) کتاب دختر تبریز از نشر راه یار به صورت رایگان با همکاری خادمان سنگر کتاب مرکزی، اهدا شد.

به گزارش مشرق، همزمان با گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) کتاب دختر تبریز از نشر راه یار به صورت رایگان با همکاری خادمان سنگر کتاب مرکزی، اهدا شد.

مدیر سنگر کتاب مرکزی با اعلام این خبر گفت: این کتابها به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) به تعداد ۲۰۰جلد در مرکز شهرستان های بجنورد، تهران، اسفراین، مشهد و اهواز به صورت رایگان اهدا شد.

امید باغچپقی با بیان اینکه کتابها با همکاری قسمت توزیع انتشارات راه یار و افراد داوطلب علاقه‌مند به فعالیت های جهادی توزیع شد؛ گفت: کتاب «دختر تبریز» خاطرات دختر پُر جنب‌وجوشی است که از دل حوادث و ماجراهای تلخ و شیرین در دهه شصت عبور کرده و جوانی و میانسالی‌اش دستخوش ماجراهای جذابی است.

وی اظهار داشت: با توجه شیوع ویروس کرونا و حضور مردم در منازل یکی از بهترین غذا های فرهنگی می‌تواند کتاب و کتابخوانی باشد که موجب رشد و اعتلای بنیه علمی جوانان و نوجوانان خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را تشویق عموم مردم و پر کردن اوقات فراغت تا نابودی کامل ویروس کرونا، ترویج فرهنگ مطالعه وکتاب و  کتابخوانی، مانوس شدن آنان با فرهنگ مطالعه عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس