فرمانده نیروی هوایی ارتش: حافظان آسمان ایران آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید هستند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ملت بزرگ ایران مطمئن باشند که حافظان و مدافعان آسمان ایران توانایی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را دارند.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم با بیان اینکه امروز روز بسیار افتخار آمیزی برای میهن اسلامی است گفت: مهندسین فنی صنعت هوایی در وزارت دفاع و خلبانان جنگی نیروی هوایی ارتش نشان دادند که از بهترین های عرصه هوانوردی در دنیا محسوب می شوند.

وی افزود: تولید هواپیمای شکاری بمب افکن کوثر و فعال نگه داشتن خط تولید این نسل از جنگنده  توسط متخصصین صنایع هوایی وزارت دفاع خط بطلانی بر تفکرات دشمنان مبنی بر تحریم های همه جانبه است که گمان می کنند می توانند چرخه نظامی و بویژه صنعت هوایی کشور را از کار بیاندازند.

ببینید:

امیر نصیرزاده ادامه داد: دستاوردهای صنعت دفاعی نشان می دهد که جوانان با دانش و سخت کوش صنایع هوایی به عمق راهبردی دانش نفوذ کرده اند و هیچ گلوگاه و سدی برای خود متصور نیستند.

امیر نصیرزاده،  پرواز خلبانان نیروی هوایی به وسیله  جنگنده های تمام ایرانی را افتخار آمیز عنوان کرد و گفت: خلبانان شجاع و بی باک وریزیده و انقلابی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی نشان دادند که برای مقابله با هر تهدیدی آماده هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش پرواز همزمان و هماهنگ سه فروند جت جنگنده کوثر و اجرای مانورهای در ارتفاع پایین توسط خلبانان غیور نیروی هوایی ارتش را ستودنی عنوان کرد و ادامه داد: درایت، هوشمندی، چالاکی و آموزش های به روز و پیچیده  توسط اساتید با دانش همین مرز و بوم در مانور امروز خلبانان متجلی بود.

امیر نصیر زاده با بیان اینکه مردم عزیز و قهرمان پرور کشورمان باید به داشتن چنین جوانان شجاع و با دانش اعم از مهندسین و خلبان افتخار کنند گفت: ملت بزرگ ایران مطمئن باشند که این  حافظان و مدافعان آسمان ایران اسلامی توانایی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را دارند چرا که سرمایه های انسانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از ایمان و اعتقاد راسخ الهی برخوردارد هستند و ظرفیت این دریایی عظیم با سنجه های مادی قابل ارزیابی نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    9 8
    آره با ساخت اف 5
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      6 7
      نونشو آجر نکن
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      1 1
      15:35 نه هانی، با اون F-35 ها و پاتریوت های آمریکایی که باید یه دوجین بخری تا یکیش پوچ درنیاد کار کنه تازه بشرطی که خلبانش از بی اکسیژنی نمیره و بیشتر از یک هفته هم بیرون آشیانه نمونده باشه تا رنگ به اصطلاح ضد رادارش (خالی بندی) پاک نشده باشه مجبور شن دوباره رنگ کنن!! خخخخ این آمریکایی‌ها اعتماد به سقفشون سقفم سوراخ کرده رفته پشت بوم!!!
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    5 6
    این اعتقاد به سقف شما از کجاست نمیدونم !
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      1 0
      19:43 ازون جایی که اربابتون با پاتریوت هاش در عربستان ر....!!! فهمیدی یانکی ؟؟
  • سرباز IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    1 1
    بزرگترین امتیاز آمریکا از جنگ جهانی اول تا حالا نیروی هواییشه مخصوصا بمب افکن هاش و تو وقتی میتونی B2 رو بزنی که بتونی جلوی F35 وایسی که برای این باید جنگنده نسل ۵ داشته باشی که برای اون هم باید پول داشته باشی و ما نداریم پس حالا حالاها باید رو همون پدافند ضد هوایی تمرکز کرد
  • رهام حسامی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    2 1
    پهبادی نسل جدید کشورمان مشخصات ان ها پهپاد با طول حدود هشت متر است که طول دهنه دو بال ان 16 متر نیز میرسد. پهباد از مواد کامپوزیت و الومینوم ساخته شده ولی بخش های عمده ان ازالمینیوم است و دارای سه ارابه فرود ثابت است در برخی مدلهای و چرخ های جمع شونده در مدلهای بعدی است. در نسخه ای که دارای چرخ جمع شونده است، چرخ های عقبی رو به عقب باز بسته می شونددارای بالی کاملا صاف و دمی وی شکل استارای بدنه کشیده که با یک برامدکی بر روی سر خود در قسمت جلو که محل قرار گیری انتن ارتباط ماهواره ای برای ارسال و دریافت اطلاعات و تبادل داده با ماهواره است. در زیر دماغه خود دارای یک سامانه دید حرارتی و نشان گذار لیزری است که توان درشت نمایی نیز دارد . این سامانه از نوع AN/DAS-1 دارای یک دوربین مدار بسته، یک دوربین دید شبانه، یک چشمی دید حرارتی ، یک نشان گذار و مسافت یاب لیزری می باشد و میتواند از فاصله 10 کیلومتری یک خودرو را کشف و نشان گذاری لیزری بکند.هواپیما دارای یک موتور توربوپراپ گاریت تی پی ایی -3 بود که 900 اسب بخار قدرت استفاده میکند .موتور دارای یک ورودی هوا روی بدنه است و میتواند هواپیما را به سرعت 482 کیلومتر برساعت برساند . برد انتقالی هواپیما بیش از 3500 کیلومتر است ولی در حالت مسلخ دارای برد 1600 کیلومتر است و میتواند تا 14 ساعت دست به پرواز بزنددارای چهار جایگاه خارجی برای حمل سلاح است اگرچه یک جایگاه نیز روی بدنه برای حمل غلاف دارد . میتواند در مجموع 1700 کیلوگرم محموله حمل کند که از این میزان 360 کیلوگرم در درون بدنه(منظور رادار و اپتیک است ) و ما بقی در خارج بدنه است پهپاد سرعتی معادل 482 کیلومتر بر ساعت را البته در وزن سبک میدهد. این نسخه دارای یک سیستم دید اپتیکی و دید حرارتی و نشانگذار لیزری نسل سوم است که در زیر دماغه قرار دارد دارای چهار جایگاه خارجی زیر هر بال است که میتواند شامل هشت موشک و یا چهار بمب لیزری و یا هدایت ماهواره ای 225 کیلوگرمی است.این نسخه توان حمل غلاف مجهز به یک رادار با جستجوی 360 درجه میباشد رهام حسامی هوافضا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس