کد خبر 1087624
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
قتل نمایه

مرد جنایتکار که در اقدامی هولناک با خوراندن سم به خواهرش و 3 فرزند او آنها را به قتل رسانده بود توسط مأموران پلیس شهرستان مهرستان سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

به گزارش مشرق، عصر دوشنبه دوم تیر سال‌ جاری خبر کشف اجساد یک مادر و سه فرزندش از درون چاه آب 20 متری منزلشان واقع در یکی از روستاهای شهرستان مهرستان، به مأموران پلیس آگاهی این شهرستان اعلام و دقایقی بعد تیم جنایی این شهرستان راهی محل حادثه شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد اجساد متعلق به زنی 45 ساله به همراه 3 فرزندش که دو دختر 11 و 13 ساله و یک پسر 16 ساله است که توسط مأموران آتش‌نشانی از داخل چاه 20 متری بیرون کشیده شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

راز مرگ دانشجوی نخبه در نوشیدنی مرموز

در ادامه تحقیقات برادر بزرگ این زن به مأموران گفت: چند ساعت قبل برای دیدن خواهرم به منزل‌شان رفتم که متوجه غیبت آنها شدم از آنجایی که خواهرم همیشه قبل از بیرون رفتن من را در جریان قرار می‌داد از نبودش متعجب شدم و با کمک سایر اعضای خانواده و همسایگان اقدام به جست و جوی دقیق تمام نقاط خانه‌شان کردیم. بعد از چند ساعت ناگهان برادر کوچکترم جسد خواهرم و فرزندانش را درون چاه دید و بلافاصله به آتش‌نشانی و پلیس 110 اطلاع دادیم.

پس‌از آن مأموران که احتمال وقوع جنایتی خانوادگی را قوی می‌دانستند برای رسیدن به سرنخ پرس و جو از خانواده مقتول را شروع کردند که در نهایت با اظهارات ضد و نقیض برادر کوچکتر مقتول  که اولین بار اجساد را داخل چاه آب پیدا کرده بود مواجه شدند و وی برای تحقیقات بیشتر و بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد.

سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره گفت: پس از حضور مرد جوان در اداره آگاهی متهم لب به اعتراف گشود و مدعی شد که به خاطر اختلاف مالی که از دو سال قبل با خواهرش داشته تصمیم به انتقام گرفته و خواهر و خواهرزاده‌هایش را به قتل رسانده است.

قاتل در تشریح این جنایت گفت که روز حادثه به خانه خواهرش رفته و سمی را که از قبل خریده بود در غذای آنها ریخته و خودش از آنجا خارج شده است ،اما 2 ساعت بعد برای بررسی وضعیت دوباره به خانه آنها رفته و وقتی از مرگ آنها مطمئن شده اجساد را به چاه انداخته است. متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.‌

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    2 0
    قابل توجه آقایان در تربیت نسلی بیرحم
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      2 0
      فقر فرهنگی
  • مادر IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    1 0
    مطمئنا خانواده واولیای دم، قصاص نخواهند است، وخون این چهارنفرمظلومانه هدررفته
  • یاشاسین اردبیل IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    3 0
    خدای بزرگ حالم خیلی بد شد. چرا ما انسان های گاهی اینقدر کثیف میشیم. بعضی ها شیطان را شرمنده می کنند.
  • مصطفی IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    الله اکبر ببین ..انسان خلیفه الله روی زمین چه کار های می کند ..روایات داریم کسی اگر یک نفسی را قطع کند یعنی نفس بشریت را قطع کرده واگر جانی را نجات دهد انگار بشریت را نجات داده .... حالا ببین چگونه نفس بشریت را قطع می کنن خداوند چگونه چنین جنایت هولناکی را گذشت می کند مادر مقصر حق برادرش را خورده که من نمیدونم درکل میگم مگر ان سه فرزندبی گناه هم مقصر بودن لعنت خدا بر چنین افرادی که بی گناهانی را می کشت بخاطر پول پول چقدر کثیف هست که حتی به خواهر هم رحم نمی کنن ...عزیزی اشاره به فقر فرهنگی کرده نه فطرت کثیف حسادت به فقیر وغنی نگاه نمی کند کسانی هستن خیلی بافرهنگ اجتماعی در حدی باسواد با علم ولی بخاطر ثروت دست به کشتن پدر مادر برادر خواهر کردن پول وقدت کثیف فریب دهنده هست
  • ناشناس IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    صد رحمت به جانور ما انسانها گاهی از حیوانات درنده هم پست ترومنفور تر میشویم .
  • شاکی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    ای لعنت بر پدر و مادر تو دایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس