کرونا نمایه

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا گفت: اهالی منطقه چهار تهران بیشترین میزان ابتلا به کرونا را داشتند و منطقه ۲ و ۱۴ در رتبه های بعدی قرار دارند.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در تشریح آخرین وضعیت شهر اظهار کرد: بر اساس مطالعات میدانی و پژوهش‌های انجام شده وزارت بهداشت و معاونت‌های تحقیقات و بهداشت در حدود ۴۰ درصد از مردم در برخی از مناطق مانند گیلان و قم به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و این مطالعه در تهران بر اساس مشاهدات میدانی و میزان سرانه مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی و ابتلا و همچنین تعداد فوتی ها نسبت به افراد مبتلا بررسی و نتایج دقیق تر در هفته آینده اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قطار بی‌ترمز کرونا این بار روی ریل تهران

وی با بیان اینکه بر اساس مطالعات انجام شده در حدود بین ۱۴ تا ۲۰ درصد از مردم ساکن در تهران به بیماری کرونا مبتلا شده یا ناقل کووید ۱۹ هستند گفت: هر چند بر اساس این تحقیق اهالی منطقه چهار تهران بیشترین میزان ابتلا به کرونا را داشتند و منطقه ۲ و ۱۴ در رتبه های بعدی قرار دارند.

زالی تاکید کرد: اگر ما مناطق لواسانات و رودبار را در نظر نگیریم در بین مناطق شهری منطقه ۲۱ و ۲۲ به ترتیب کم ترین میزان ابتلا به کرونا در این مدت داشته اند و بر اساس مطالعات انجام یافته بالاترین میزان مرگ و میر در مناطق ۴ ، ۱۴ و ۲ است.

وی خاطرنشان کرد گفت: بر اساس توافق انجام گرفته با استاندار تهران قرار شده است که افرادی که جزو گروه‌های ۱۶ گانه پرخطر محسوب می‌شوند به صورت دورکاری فعالیت کنند؛ افرادی که سابقه ابتلا به بیماری کرونا دارند، تا دو هفته بعد از بهبودی و رفع علائم بیماری نباید در محل کار خود حاضر شوند.

وی افزود: جلسه شورای اداری استان برگزار شده  است و بر اساس آخرین وضعیت تهران از نظر میزان ابتلا به بیماری کرونا پروتکل های مصوب  اعلام می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جوجه تیغی بدنساز GB ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    4 2
    جنوب شهریای بافرهنگ نایس // شمال شهریای بی فرهنگ پارتی بگیر شمال بروی بی خدای بی دین بی آخرت بییی..... بیب بیب
    • معلم IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      0 0
      خجالت بکشید، چراقضاوت میکنید؟!!! منطقه 4بزرگترین منطقه تهران است، واین آمارقطعا به همین دلیل است، درضمن چه کسی گفته، پایین شهری هاهمه علیه السلام هستند؟!!!!
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    0 1
    فقط بچه های اسلامشهر و قرچک و ورامین بقیه تهران همش آشغاله
    • بیسیمچی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      1 0
      تهران پایتخت شیعیان همه دنیاست. چطور دلت میاد به شهری که اولیاالله روزی در اون نفس کشیدن و هنوز شاگرداشون بین ما زندگی می کنن این طور فحاشی کنید. هر نقطه از دنیا که نفس پاکی مثل امام سید علی خامنه ای در هواش تنفس می کنه برای من بابهشت فرقی نداره. به معدود جوانان عزیزمون که شاید راه رو گم کردن و اون هم از بی توجهی امثال من و شماست که اینطور به بیراهه افتادن نگاه نکن. یه شب توی همون محله هایی که اسم بردی بزن بیرون و ببین شیعیان مولا چطور در محله های فقیر نشین این شهر در حال تقسیم خیراتن. بعد شاید، و شاید بفهمی که چرا تهرانی که همه ی دانشمندان زمین شناس می گن روی قاعده حداقل باید سی سال پیش یه زلزله 7 ریشتری خاکش رو توبره می کرده، هنوز کانون امید و مرکز حکومت جهان اسلام و تشیعه.
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      0 0
      باشه، فقط تو خوبی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس