کد خبر 1087491
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
استقلال در باران آتش به مصاف فولاد می‌رود

دیدار فولاد خوزستان و استقلال در حالی برگزار می‌شود که هوای اهواز حدود ۱۲ درجه از تهران گرم‌تر است و این برای آبی‌پوشان پایتخت‌نشین می‌تواند دردسرساز باشد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۲۱ باید در تنها بازی عقب افتاده لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف فولاد خوزستان برود.

بیشتر بخوانید:

ترکیب استقلال برای مصاف با فولاد مشخص شد

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که اطلاعات هواشناسی گواه بر این قضیه است که شاگردان فرهاد مجیدی باید در شرایطی سخت وارد زمین بشوند که قابل پیش‌بینی هم بود. طبق اعلام هواشناسی آب و هوای اهواز در حدود ساعت ۲۱، ۴۵ درجه بالای صفر خواهد بود که به مرور زمان و تا پایان مسابقه تا ۴۰ درجه کاهش خواهد یافت.

این در حالی است که در تهران هوا در این ساعت حدود ۳۳ درجه بالای صفر است و هر چه به آخر شب نزدیک شویم دمای هوا کمتر می‌شود. در کنار گرمای هوای اهواز باید شرجی بودن را نیز اضافه کنیم که شرایط را برای انجام فعالیت‌های بدنی سخت‌تر می‌کند. البته خبر خوب این است که ۱۰ درصد رطوبت در اهواز وجود دارد. سرعت باد نیز هشت کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

در حال حاضر استقلال با ۳۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و فولاد با سه امتیاز کمتر در جایگاه ششم حضور دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    بایدساعت سه ظهربودتامعنی گرماروحس میکردن تودمای بالای پنجاه درجه وشرجی بالای80%اون موقع میشدگفت گرما.....40درجه که گرمانیست.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس