کد خبر 1087482
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
سرپرست تیم فوتبال استقلال: ما را سیاه نکنند بگویند منافعشان در فوتبال است و باید برگزار شود

رمضانی گفت: واقعا برای رسیدن به اهواز شرایط سخنتی داشتیم و برنامه ریزی برای برگزاری اصلا مناسب نیست.

به گزارش مشرق، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما واقعا شوکه شدیم، در یک ماه گذشته این همه برای رعایت شیوه نامه بهداشتی تلاش کردیم و متاسفانه در پرواز همه این‌ها بیهوده بود. اصلا تیم ما به کنار، مردم ما با این شرایط دارند زندگی می‌کنند، ما بلیت اضافه گرفتیم، ولی وقتی داخل پرواز رفتیم همان آش و همان کاسه بود و بلیت‌های ما را هم فروخته بودند. اصلا در خود پرواز فاصله گذاری رعایت نمی‌شود، آیا برای مردم ارزش قائل نیستند؟

بیشتر بخوانید:

حریفان مورد علاقه استقلال در لیگ نوزدهم

وی افزود: باشگاه استقلال خیلی از امکانات را برای بازیکنان فراهم می‌کند، اما وقتی سازمان لیگ اصرار به برگزاری دارد، تمهیداتی هم اندیشیده است؟ ما کاری به مستطیل سبز نداریم، اما راهکاری برای تمرینات و مسافرت‌ها نداده اند و برنامه ریزی نشده است و باید سازمان لیگ با هواپیمایی هماهنگ می‌کرد.

رمضانی ادامه داد: در هواپیما شرایط بدی بود و برخی‌ها ماسک نداشتند، بحث مردم است و فقط صحبت تیم استقلال نیست. در پروازها شرایط مناسبی وجود ندارد، چرا اینقدر به ما فشار می‌آورند؟ همانطور که برخی مشاغل راه اندازی شده، بگویند فوتبال هم منافع آنها است و باید برگزار شود و ما را سیاه نکنند.

وی ادامه داد: مقایسه ما با اروپا درست نیست و باید راهکاری برای برگزاری رقابت‌ها در زمین و خارج از زمین اندیشیده شود، مشکلات دیگری هم وجود دارد و در بیرون از زمین حتی در دیگر لیگ‌های پایین‌تر هم مشکل وجود دارد، فقط بازی ۹۰ دقیقه‌ نیست! باید بیرون زمین را هم در نظر بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس